Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Motoarele astea nu au mari particularitati adica probleme doar ale lor ,totusi una din ele este lipsa vacuumului de la actuatorul turbinei din cauza teului de pe pompa de vacuum (discutata mai sus) datorita valvei vnt sau racordurilor de la circuitul de vacuum furtunase coapte imbatranite.Mai este problema saraciei de EGR care de obicei uita sa se inchida complet si pe diagnoza iese debitmetru de vina si schimba oamenii saci de debitmetre care mai de care mai original si scump si efectul e zero sau chiar debitmetrul sa fie de vina dar astea se vad in valorile reale daca sunt interpretate corect in diferite regimuri de functionare.Pompele de inalte si injectoarele sunt Bosch si cad mai greu turbinele merg bine daca sunt unse lipsa presiune turbo fiind de la geometria variabila nepozitionata corect de actuator,Atentie mare si la contactele incepand cu bornele de la baterie si terminand cu masele si mufele de la ECU ,dau si alea erori cu neaccelerat din senin ,iar isi revine la alta pornire nu urca in turatii sau sta in relantiu si atat indiferent cat apesi pedala.
Cele mai multe probleme au fost cu vacuumurile in rest mai rare,verificati cu grija si asigurati-va ca actuatorul turbinei trage tija la MAXIM cand porniti motorul ca daca nu o face la revedere repriza sau urcat in turatii sau merge lesinata.
Daca actuatorul ala face ce trebuie atunci Traficul,Vivaro sau Primastar se cam misca frumos intre celelalte marci la clasa asta de autoutilitare usoare eu am avut Trafic din 2006 swb cu 101 cp masina de care am fost placut surprins si extrem de multumit la toate capitolele.
  • DRadoo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns , insa nu gaseste nimeni problema deocamdata...valoare a la injectorul 3 este de -0,86 si eroare p 2263 turbocharger boost system performance pending ...cam atat!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ECU asteapta niste performante de la turbo s-ar traduce ,asa ca se incepe cu turbina daca e in mintile ei,joc ax,pierderi ulei,geometria se misca fara sa agate,actuatorul trage tija la cap de cursa la pornire,este vacuum suficient in amonte de VNT valva care actioneaza actuatorul,este vacuum suficient in aval (dupa) VNT ,EGR este la locul lui functie de regim de functionare ,senzorul presiune turbo curat ca lacrima furtune ceva totul ok? debitmetru ? furtune de la filtru la turbina de la turbina la intercooler si in admisie
Valoarea injectorului inca este in regula daca toti se impiedica in el schimba-l.
La toate astea trebuie sa ai raspuns sigur si clar in maxim o ora cu tot cu timpul cat se lauda mecanicul cu ce motoare a facut el in tinerete si necesita un tester (nu e absolut necesar) da un vacuumetru e cam baza in problema si .....ceva cunostinte de ce face fiecare piesa din motoru ala.
Mai gasesc rugina prin regulatorul de presiune din rampa,in pompe de inalte,furtune intre trubina si debitmetru sparte la schimbul de filtre si normal valoarea citita e viciata,valve VNT care merge si nu merge da se vede pe vacuumetru cand face figuri,actuator turbina intepenit merge greu sau pierde vaccum.Imi pare rau ca trebuie sa stai cu masina pe dreapta pentru o treaba minora cred eu, da mai mult de atat nu pot face.
  • DRadoo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Tocmai am luat masina de la cine am lasat-o , accesi problema fara solutie , ba chiar fiind f cald afara , nu mai trage deloc si aprinde becul la sarma si la masina cu cheita si nu trage mai mult de 2900-3000 ......mai caut un alt meserias...vedem, mulumesc!
  • S78

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vivaro 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2023

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Problema la motorul de 1.9 dCi pus pe Vivaro,Trafic,Primastar este cand nu se tureaza ,merge limitat la 60-80 este la instalatia de vacuum, T-ul din pompa de vacuum unde se bifurca spre servofrana si spre VNT valva care actioneaza actuatorul turbinei pe stutul mic este o restrictie de 1 mm care limiteaza trecerea aerului ,in timp se infunda si nu mai trage actuatorul pana la capat. Aici schimba astia ,turbina,valva VNT, injectoare,senzor presiune,pompa inalte,regulator rampa .....si rezolvarea este demontarea T-ului si majorarea la 2,5 mm a gaurii sa nu mai faca probleme dupa aia.Se vede imediat daca acolo este problema daca te uiti la actuator cand porneste cineva masina,tija este trasa incet si foarte putin,mai departe merge dusa cu mana.Cateodata mai este si valva VNT si filtru ei de burete infundate se verifica si aia dar cele mai multe cazuri lipsa vacuum se datoreaza infundarii restrictiei de pe racord.
Opritul in mers si tot felul de alte magarii mai este si de la contacte imperfecte la baterie si tabloul de sigurante de langa baterie, oxidarea contactilor la ECU este pus foarte prost si patrunde apa in el.


Buna seara, aceași problema o am acum de vreo luna la Opel Vivaro 2004 1.9 dieser. Eu locuiesc în Germania, am schimbat EGR , debitul de aer, acum cã trebuie sã schimb turbosuflanta etc. Îmi poți explica unde gasesc T-ul ptr a putea verifica daca este într-adevãr înfundat și cum pot sa mãresc orificiul. Mulțumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR