livakhe1
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina: Kadett 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2007
- Mesaj Privat
- jeorje_2000
- *
- 21 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Rekord 1979 19N
- Prahova
jeorje_2000
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Rekord 1979 19N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
apasaciu a scris:Salutare ! eu am un motor 1.8 cu carbirator dublu corp Pierburg 2EE parca sau ceva de genul asta ... in oras mai mult de 10-11 nu imi ia nici cand o omor (5000 rpm) ..altfel 9 in oras si 7-8 afara la mers normal ..deci nu te speria doar de faptul ca e dublu corp
Salut,
Ai putea sa pui o poza cu carburatorul pierburg,sunt curios cum arata si pe ce model de opel a fost pus.
Intreb pentru ca eu nu am intalnit decat varajet 2
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
Tomahawk
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
...asa se face la primul post pe un forum nu?
Incep direct cu o problema care evident ma doare tare:
Carburatorul Pierburg 2E3 mai exact:
Carbu' e pe un motor Kadett 16SV 60Kv, motorul a fost scos de pe masina, curatat bine de tot la interior, segmentat la nominala; chiulasa curatata deasemeni bine de zmecleul de calamina, tachetii desfacuti curatati, simeringuri si garnituri la tot pasul schimbate si totul pus la loc, adus la punct pe distributie cu semnele originale de pe carcasele curelei, chiulasa stransa ca la cartea lu Hayness.
Bun acu vine hiba: carburatorul a fost si el curatat cat se poate p-ici pe colea, fara a fi crapat in doua, scoase axele si clapetele, arcurile (nu si axul) de la cablul de acceleratie. Toate puse corect la loc, cu schema explodata in fata.
Nu ma prind care unde furtunasele alea de vacum tre sa fie infipte.
Daca are cineva documentatie sau ceva poze cu reglajele si modul de montare corecta a carbului asta... astept cu interes
...asa se face la primul post pe un forum nu?
Incep direct cu o problema care evident ma doare tare:
Carburatorul Pierburg 2E3 mai exact:
Carbu' e pe un motor Kadett 16SV 60Kv, motorul a fost scos de pe masina, curatat bine de tot la interior, segmentat la nominala; chiulasa curatata deasemeni bine de zmecleul de calamina, tachetii desfacuti curatati, simeringuri si garnituri la tot pasul schimbate si totul pus la loc, adus la punct pe distributie cu semnele originale de pe carcasele curelei, chiulasa stransa ca la cartea lu Hayness.
Bun acu vine hiba: carburatorul a fost si el curatat cat se poate p-ici pe colea, fara a fi crapat in doua, scoase axele si clapetele, arcurile (nu si axul) de la cablul de acceleratie. Toate puse corect la loc, cu schema explodata in fata.
Nu ma prind care unde furtunasele alea de vacum tre sa fie infipte.
Daca are cineva documentatie sau ceva poze cu reglajele si modul de montare corecta a carbului asta... astept cu interes
- vanya imre
- *
- 24 mesaje
- din 09 Sep 2009
- Kadett 1982 13s
- Bihor
vanya imre
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bihor
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2009
- Mesaj Privat
Tomahawk
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat
Multzam de ajutor!
In parte e bun ce vad acolo in sensul ca am lamurit ca-s corect puse vacumurile pe clapeta de soc (ambele) si pe clapeta de la camera a 2-a.
5-ul la mine nu exista fiindca nu am avans vacumatic (e controlat electronic de chestia aia de sub bobina de inductie).
Ar mai fi de lamurit ce e asta din poza si unde ducea furtunasul lui, ala de vreo 40 cm transparent (la origine), mufat pe capete cu o bucatica de 3 cm de furtun cauciuc:
Si apoi aste 2 gaurici care la mine ies cu tzevusca d-aia subtirica din alama vreo 2 cm in afara si pe care au fost cu siguranta furtune de cauciuc de vacuum:
Astept cu interes!
In parte e bun ce vad acolo in sensul ca am lamurit ca-s corect puse vacumurile pe clapeta de soc (ambele) si pe clapeta de la camera a 2-a.
5-ul la mine nu exista fiindca nu am avans vacumatic (e controlat electronic de chestia aia de sub bobina de inductie).
Ar mai fi de lamurit ce e asta din poza si unde ducea furtunasul lui, ala de vreo 40 cm transparent (la origine), mufat pe capete cu o bucatica de 3 cm de furtun cauciuc:
Si apoi aste 2 gaurici care la mine ies cu tzevusca d-aia subtirica din alama vreo 2 cm in afara si pe care au fost cu siguranta furtune de cauciuc de vacuum:
Astept cu interes!
- gmc78
- **
- 489 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Kadett 1986 13s
- Hunedoara
gmc78
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1986 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat