Neek- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
Fii mai rezonabil ca masina nu este noua. In caz contrar o sa iei o mare teapa.Adica nu poti sa refuzi o masina buna pentru prostii gen placute... Esti genul de omul care ar vrea masina cu plinul facut.
P.S. Poti sa iei o masina bec,testata paratestata.Tine cont ca o masina poate parea impecabila la cald pe tester... dar la o pornire la rece isi poate da "arama pe fata " te poate linisti de 200 E lejer asa cum e regulatorul de pe pompa, sau supapa rampa.
deco2xavi
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Dasa Razvan
- *
- 1 mesaje
- din 01 Jan 2015
- Astra 2009 1,7ctdi
- Bucuresti
Dasa Razvan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 1,7ctdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2015
- Mesaj Privat
- cosmiN8801
- *
- 8 mesaje
- din 07 Jun 2015
- Astra 2005
- Mures
cosmiN8801
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2015
- Mesaj Privat
IEnache
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2017
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,751 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,751
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
IEnache
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2017
- Mesaj Privat
DIonut646
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2018
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 141 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
SAlyn980
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2018
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 275 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
SAlyn980
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2018
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 275 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 275 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
1. Ulei/murdarie la imbinarea dintre furtunul intercooler si galeria de admisie cu turbina (poza 1)
2. Ulei in zona filtrului (poza 2)
3. Ulei sub orificiul de umplere (poza 3)
Ma intereseaza eventualele cauze si daca se pot remedia acestea.



- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Altfel, cred ca nu prea are rost... posibil sa fi fost probleme vechi care s-au rezolvat si nimeni nu a mai sters uleiul de acolo.
L.E: vad ca surubul care strange senzorul de turatie al axei cu came e deja ruginit. Doar de curiozitate... cati km are masina si daca masina vine dintr-o zona unde exista un nivel mai ridicat de umezeala in aer (gen Belgia, sau tarile nordice) ?
- Swerige
- **
- 275 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
2. uleiul ala l-am avut si eu, dar am sters bine pe acolo si ulterior nu mi-a mai aparut
3 poate fi garnitura de la busonul de ulei coapta si nu mai etanseaza, sau ai presiune prea mare in capac (posibil supapa epuratorului de ulei nu-ti mai lucreaza corect). Scoate capatul furtunului de ulei de sus de pe capac, partea dinspre tubulatura admisiei si vezi daca cu motorul pornit (in relanti, apoi in turatie) iti iese aer pe acolo. Ar trebui sa fie o diferenta intre cum iese la relanti si in turatie.
- Swerige
- **
- 275 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
3. poate fi garnitura de la busonul de ulei coapta si nu mai etanseaza, sau ai presiune prea mare in capac (posibil supapa epuratorului de ulei nu-ti mai lucreaza corect). Scoate capatul furtunului de ulei de sus de pe capac, partea dinspre tubulatura admisiei si vezi daca cu motorul pornit (in relanti, apoi in turatie) iti iese aer pe acolo. Ar trebui sa fie o diferenta intre cum iese la relanti si in turatie
Am schimbat garnitura busonului de umplere cu ulei dar nu au incetat acele scurgeri
Sa verific presiunea aerului la capatul furtunului cel din imagine?
Ce solutie curata eficient urmele de ulei?

- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ai schimbat busonul de ulei cu altul original SH, sau ai schimbat doar garnitura cu o garnitura noua aftermarket, ori ai schimbat busonul de ulei cu unul nou aftermarket, sau pâna la urma totusi te-ai gandit sa schimbi busonul de ulei cu unul nou original ?
In oricare din cazurile de mai sus, indiferent de ce buson si garnitura lui... daca ai presiune in capacul culbutorilor pe acolo iti va curge ceva ulei. Nu sunt mecanic, dar la toate masinile pe care le-am avut (doar diesel in cazul meu) la astea atunci cand ai presiune in capac cauzele sunt doar doua :
1. furtun epurator sau garnitura epurator infundate/partial obturate
2. segmenti uzati si deci compresie motor ce ajunge pâna sus in capacul de deasupra axei/axelor cu came. Asta ultima e din cauza de ,,multi km,, cu motorul care au fost efectuati deja, sau din cauza de intretinere motor ,,necorespunzatoare,, (ulei motor ieftin sau schimbat mult prea tarziu).
- Swerige
- **
- 275 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Ai schimbat busonul de ulei cu altul original SH, sau ai schimbat doar garnitura cu o garnitura noua aftermarket, ori ai schimbat busonul de ulei cu unul nou aftermarket, sau pâna la urma totusi te-ai gandit sa schimbi busonul de ulei cu unul nou original ?
Am schimbat doar garnitura de la busonul de umplere cu ulei cu una noua GM 55582541. Pana la urma ma gandesc sa cumpar un buson nou.
Dar pe tester nu pot urmari anumiti parametrii care reflecta aceasta suprapresiune? Detin OpCom si pot face treaba aceasta.