Neek- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
Ai prea multe pretentii pentru o masina cu o vechime de 9 (NOUA) ani.Singurul lucru care necesita investitie imediata la masina aia din ce ai zis tu sunt placutele si capul de planetara. Majoritatea utitilizatorilor cand aud de planetara care bate zic ca masina a vazut forja de i-au sarit rotile cand in 90 % din cazuri de vina este burduful planetarei ...se crapa ... pierde vaselina .. adio planetara.
Fii mai rezonabil ca masina nu este noua. In caz contrar o sa iei o mare teapa.Adica nu poti sa refuzi o masina buna pentru prostii gen placute... Esti genul de omul care ar vrea masina cu plinul facut.
P.S. Poti sa iei o masina bec,testata paratestata.Tine cont ca o masina poate parea impecabila la cald pe tester... dar la o pornire la rece isi poate da "arama pe fata " te poate linisti de 200 E lejer asa cum e regulatorul de pe pompa, sau supapa rampa.
Fii mai rezonabil ca masina nu este noua. In caz contrar o sa iei o mare teapa.Adica nu poti sa refuzi o masina buna pentru prostii gen placute... Esti genul de omul care ar vrea masina cu plinul facut.
P.S. Poti sa iei o masina bec,testata paratestata.Tine cont ca o masina poate parea impecabila la cald pe tester... dar la o pornire la rece isi poate da "arama pe fata " te poate linisti de 200 E lejer asa cum e regulatorul de pe pompa, sau supapa rampa.
deco2xavi
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
la mine a aparut probleme cu epuratorul imi da ulei pe el opel astra h 1700cdti 74 kw am desfacut capacul de la epurator acolo e un fel de garnitura de cauciuc ca un fel de membrana se vede ca e imbatrinita si nu mai face treaba acum ceva foarte curios nu se gaseste acea membrana se cumpara cu tot cu capac pret 1200 ron e o aberatie facuta de cei de la opel mi se pare o porcarie a mai patit cineva asta?
- Dasa Razvan
- *
- 1 mesaje
- din 01 Jan 2015
- Astra 2009 1,7ctdi
- Bucuresti
Dasa Razvan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 1,7ctdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2015
- Mesaj Privat
- cosmiN8801
- *
- 8 mesaje
- din 07 Jun 2015
- Astra 2005
- Mures
cosmiN8801
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Am o Astra H 2005 1.7 cdti Z17DTH iar problema si nu-i mai dau de capat. De ceva vreme pornea mai greu la rece dimineata sau dupa mai mult timp de stationare(invarte 2-3min pana o ia si scotea un fum alb). Am dus-o la un service specializat pe opel...care mi-am gasit pompa de inalte cu probleme,am schimbat pompa,iar la scurt timp dupa asta la turatie mai mare peste 3500 imi apare martorul cheie si imi moare motoru inclusiv in mers. La acelasi service imi spune ca trebuie schimbat rampa injectoare cu tot cu senzor. Ajung la niste costuri destul de mari:( ...ceva pareri?
IEnache
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2017
- Mesaj Privat
Va salut baieti .am o mare grava problema cu un opel astra h 1.7 cdti motorina .mergeam linistit pe drum cu 80 km h si mia dat 2 suturi puternice in motor si mia dat cu uleiul si apa afara ,am duso la servis mia sp ca sa blocat nus ce piston in ia si arborele nus cum si mia spus sa cumpar alt motor ok..am cumparat al motor leam dus la pus din nou si dupa doua zile aceiasi problema la 80 km h mi sa accelerat singura si aa ramas blocata asa iar a dat cu uleiul si apa afara am scos cheia din con si tot se accelera cum ai apasa pedala la maxim va rog sa ma ajutati daca stiti despre ce este vorba multumesc!
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
IEnache
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2017
- Mesaj Privat
DIonut646
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut baieti. Detin un opel astra h 1.7 cdti (2005), azi am intalnit o problema la motor. Cand pornesc motorul dimineata sau dupa-amiazã (in orice caz..pornesc motorul dupa mai multe ore de stationare) porneste bine , fara probleme..dar dupa cateva secunde se opreste motorul si porneste iar dupa cateva incercari. De la ce poate fi?
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
SAlyn980
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2018
- Mesaj Privat
Salut!dețin și eu un opel astra h1.7cdti din 2005,o am de 3 luni,sa îmi spunã și mie cineva ce trebuie sa fac,sa îmi aparã și mie pe ecran, consumul masini,cati kilometri mai am pana la urmãtoarea benzinarie(nu am navigație, este ecran mic).knd apãs pe butonul acela de pe volan, din stânga a volanului, adicã sa intru în meniul lui,îmi zice:no funcțion,Mulțumesc mult!
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
SAlyn980
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2018
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Va salut! Am considerat ca nu este necesar sa deschid alt topic despre Astra H 1.7 cdti 74KW. Zilele acestea m-am uitat mai atent in compartimentul motor si am observat urmatoarele:
1. Ulei/murdarie la imbinarea dintre furtunul intercooler si galeria de admisie cu turbina (poza 1)
2. Ulei in zona filtrului (poza 2)
3. Ulei sub orificiul de umplere (poza 3)
Ma intereseaza eventualele cauze si daca se pot remedia acestea.
1. Ulei/murdarie la imbinarea dintre furtunul intercooler si galeria de admisie cu turbina (poza 1)
2. Ulei in zona filtrului (poza 2)
3. Ulei sub orificiul de umplere (poza 3)
Ma intereseaza eventualele cauze si daca se pot remedia acestea.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Spala cat poti tu de bine motorul in cele trei zone mentionate de tine, tine-le sub urmarire si revino aici cu constatarile.
Altfel, cred ca nu prea are rost... posibil sa fi fost probleme vechi care s-au rezolvat si nimeni nu a mai sters uleiul de acolo.
L.E: vad ca surubul care strange senzorul de turatie al axei cu came e deja ruginit. Doar de curiozitate... cati km are masina si daca masina vine dintr-o zona unde exista un nivel mai ridicat de umezeala in aer (gen Belgia, sau tarile nordice) ?
Altfel, cred ca nu prea are rost... posibil sa fi fost probleme vechi care s-au rezolvat si nimeni nu a mai sters uleiul de acolo.
L.E: vad ca surubul care strange senzorul de turatie al axei cu came e deja ruginit. Doar de curiozitate... cati km are masina si daca masina vine dintr-o zona unde exista un nivel mai ridicat de umezeala in aer (gen Belgia, sau tarile nordice) ?
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
1. eu personal as demonta tubulatura, as face o curatare de ulei interior+exterior si la fel as proceda si pentru intercooler, apoi as remonta totul la loc si poate nu mai apare. Ciudat e ca colierele sunt curate, uleiul e pe langa ele. Oricum trebuie tinut sub observatie dupa ce ai curatat, poate fi de la turbina uleiul de acolo si atunci e deja in stare avansata de uzura.
2. uleiul ala l-am avut si eu, dar am sters bine pe acolo si ulterior nu mi-a mai aparut
3 poate fi garnitura de la busonul de ulei coapta si nu mai etanseaza, sau ai presiune prea mare in capac (posibil supapa epuratorului de ulei nu-ti mai lucreaza corect). Scoate capatul furtunului de ulei de sus de pe capac, partea dinspre tubulatura admisiei si vezi daca cu motorul pornit (in relanti, apoi in turatie) iti iese aer pe acolo. Ar trebui sa fie o diferenta intre cum iese la relanti si in turatie.
2. uleiul ala l-am avut si eu, dar am sters bine pe acolo si ulterior nu mi-a mai aparut
3 poate fi garnitura de la busonul de ulei coapta si nu mai etanseaza, sau ai presiune prea mare in capac (posibil supapa epuratorului de ulei nu-ti mai lucreaza corect). Scoate capatul furtunului de ulei de sus de pe capac, partea dinspre tubulatura admisiei si vezi daca cu motorul pornit (in relanti, apoi in turatie) iti iese aer pe acolo. Ar trebui sa fie o diferenta intre cum iese la relanti si in turatie.
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:
3. poate fi garnitura de la busonul de ulei coapta si nu mai etanseaza, sau ai presiune prea mare in capac (posibil supapa epuratorului de ulei nu-ti mai lucreaza corect). Scoate capatul furtunului de ulei de sus de pe capac, partea dinspre tubulatura admisiei si vezi daca cu motorul pornit (in relanti, apoi in turatie) iti iese aer pe acolo. Ar trebui sa fie o diferenta intre cum iese la relanti si in turatie
3. poate fi garnitura de la busonul de ulei coapta si nu mai etanseaza, sau ai presiune prea mare in capac (posibil supapa epuratorului de ulei nu-ti mai lucreaza corect). Scoate capatul furtunului de ulei de sus de pe capac, partea dinspre tubulatura admisiei si vezi daca cu motorul pornit (in relanti, apoi in turatie) iti iese aer pe acolo. Ar trebui sa fie o diferenta intre cum iese la relanti si in turatie
Am schimbat garnitura busonului de umplere cu ulei dar nu au incetat acele scurgeri
Sa verific presiunea aerului la capatul furtunului cel din imagine?
Ce solutie curata eficient urmele de ulei?
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
3. DA, acolo unde este incercuit poti face o prima verificare. La asta m-am referit atunci cand am scris.
Ai schimbat busonul de ulei cu altul original SH, sau ai schimbat doar garnitura cu o garnitura noua aftermarket, ori ai schimbat busonul de ulei cu unul nou aftermarket, sau pâna la urma totusi te-ai gandit sa schimbi busonul de ulei cu unul nou original ?
In oricare din cazurile de mai sus, indiferent de ce buson si garnitura lui... daca ai presiune in capacul culbutorilor pe acolo iti va curge ceva ulei. Nu sunt mecanic, dar la toate masinile pe care le-am avut (doar diesel in cazul meu) la astea atunci cand ai presiune in capac cauzele sunt doar doua :
1. furtun epurator sau garnitura epurator infundate/partial obturate
2. segmenti uzati si deci compresie motor ce ajunge pâna sus in capacul de deasupra axei/axelor cu came. Asta ultima e din cauza de ,,multi km,, cu motorul care au fost efectuati deja, sau din cauza de intretinere motor ,,necorespunzatoare,, (ulei motor ieftin sau schimbat mult prea tarziu).
Ai schimbat busonul de ulei cu altul original SH, sau ai schimbat doar garnitura cu o garnitura noua aftermarket, ori ai schimbat busonul de ulei cu unul nou aftermarket, sau pâna la urma totusi te-ai gandit sa schimbi busonul de ulei cu unul nou original ?
In oricare din cazurile de mai sus, indiferent de ce buson si garnitura lui... daca ai presiune in capacul culbutorilor pe acolo iti va curge ceva ulei. Nu sunt mecanic, dar la toate masinile pe care le-am avut (doar diesel in cazul meu) la astea atunci cand ai presiune in capac cauzele sunt doar doua :
1. furtun epurator sau garnitura epurator infundate/partial obturate
2. segmenti uzati si deci compresie motor ce ajunge pâna sus in capacul de deasupra axei/axelor cu came. Asta ultima e din cauza de ,,multi km,, cu motorul care au fost efectuati deja, sau din cauza de intretinere motor ,,necorespunzatoare,, (ulei motor ieftin sau schimbat mult prea tarziu).
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Swerige a scris:
Ai schimbat busonul de ulei cu altul original SH, sau ai schimbat doar garnitura cu o garnitura noua aftermarket, ori ai schimbat busonul de ulei cu unul nou aftermarket, sau pâna la urma totusi te-ai gandit sa schimbi busonul de ulei cu unul nou original ?
Ai schimbat busonul de ulei cu altul original SH, sau ai schimbat doar garnitura cu o garnitura noua aftermarket, ori ai schimbat busonul de ulei cu unul nou aftermarket, sau pâna la urma totusi te-ai gandit sa schimbi busonul de ulei cu unul nou original ?
Am schimbat doar garnitura de la busonul de umplere cu ulei cu una noua GM 55582541. Pana la urma ma gandesc sa cumpar un buson nou.
Dar pe tester nu pot urmari anumiti parametrii care reflecta aceasta suprapresiune? Detin OpCom si pot face treaba aceasta.