DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
CristiNCM
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2014 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2019
- Mesaj Privat
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
CristiNCM
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2014 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2019
- Mesaj Privat
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
CristiNCM
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2014 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2019
- Mesaj Privat
- ionut vasilian
- **
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ionut vasilian
- **
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
L9346
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2019
- Mesaj Privat
- Iancu_Mihai
- *
- 15 mesaje
- din 13 Jun 2023
- Insignia Sports Tourer 2009 A20DTH
- Prahova
Iancu_Mihai
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia Sports Tourer 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2023
- Mesaj Privat


- bruttus
- **
- 255 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Singura interventie in cazul acestei bujii cu senzor,este curatirea cu ultrasunete.Din cauza mizeriei care se acumuleaza intre carcasa senzorului si interiorul lui,se blocheza membrana care le uneste,si senzorul da eroare de presiune prea mare pe un cilindru,sau mai multi,dupa care interpreteaza ca filtrul de particule este prea obturat.

Acuma am sa va expun un caz concret,zilele trecute am primit in atelier o insignia motor a20dth.Masina a venit cu urmatoarea manifestare,intra in limp mode peste 2000 rpm,si pierdea puterea.Daca opreai motorul,apoi porneai se reseta si totul functiona normal un timp,dupa care se intimpla iarasi fenomenul cu pierderea puterii.
Pe masina de diagnoza apareau errorile P03A7-00 P039D-00 si P031B1-00 si altele relationate cu filtrul de particule.
Am inceput reparatia,de la cel mai ieftin procedeu,curatirea bujiilor PSG,inainte de asta am facut o lectura a presiunii afisate pe fiecare cilindru si aveam undeva intre 42bar si 72 bar.Dupa spalare cu ultrasunte,presiunea citita a scazut intre 32 bar si 49 bar.Vazind ca nu scade in jurul valorii de 22 bar cit cred eu ca ar trebui sa aiba pe fiecare cilindru,am schimbat bujiile cu altele ,uzate nu noi,si am facut iarasi teste.
De data aceasta nu mai aveam erori de presiune pe cilindri,in schimb a aparut eroare de filtru de particule.
Injectoarele masinii le-am reparat ca sa ma asigur ca functioneaza corect,le-am pus duze noi si le-am calibrat.
Filtrul de particule,spunea clientul ca l-au spalat de curind,cu un furtun cu apa la presiune,asa ca inca nu m-am atins de el,doar am facut regenerare cu masina de diagnoza,dar totusi continua sa dea eroare.
Opinia mea este urmatoarea:
Din cauza unei proaste combustii,rezultatul unui combustibil de calitate slaba,se produce o depunere rapida de cenusa,sau cum o numiti voi in RO,in filtrul de particule,si nemaiputind sa evacueze normal pe teava de esapament,creste presiunea in cilindrii motorului,iar aceasta crestere face ca sa apara erori atit in bujii cit si de filtru de particule.
Azi am de gind sa scot masina la drum ca sa se curete corect evacuarea,apoi sa fac o diagnoza sa vad daca mai apare vreo eroare.In caz afirmativ voi scoate si filtrul de particule ca sa-l curat cu ultrasunte si dupa aceea am sa revin cu informatii.