Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Porneste sistemul de dezaburire ptr oglinzi si lunetã si nu se aprinde becul in bord..Dar iti arata in lista de consumatori.Gasesti un tutorial pe YouTube ptr montarea ledului postat de Mihai Bosonea.
Skip ads

  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Da
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
CristiNCM a scris:Sa inteleg ca atunci cand se face regenerarea, porneste si sistemul de dezaburire al oglinzilor?
Da
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut! Am schimbat bujia nr 4 care imi dadea eroare, masina porneste tot la fel (bine) iar acum mi-a aparut iar svs . Am fost la "doctor" si acum da eroare pt 1 si 2. Nu stiu ce sa mai cred. Stiti cumva, in cazul in care se arde doar senzorul (daca e posibil) , da ceva simptome masina?
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Nu ai decât sã schimbi si celelalte buji
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2019

  • Mesaj Privat
😯😯
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Sau schimba mașina
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sau motorul
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut, din senin când pun contactul îmi apare mesajul '' service vehicule soon'', iar când am pus testerul îmi scrie P0671 cilindrul 1 circuit bujie - intermitent. Am 2 bujii normale și 2 cu senzor. Din ce am citit bujia 1 este lângã distribuție, deci în cazul meu bujie normala (bujiile 1-3 normale, 2-4 cu senzor). Întrebarea mea este: vreau sa plec în concediu și merg peste1000km dacã nu schimb bujia normalã am probleme cu regenerarea sau alte probleme? Sau este doar pentru pornire, la o Laguna mai veche bujiile influentau doar pornirea. Mulțumesc
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Gata, s-a rezolvat. Am schimbat cele 2 bujii normale ( Bosch 45 lei bucata, cilindri 1 și 3) și dupã 5 minute de mers a dispãrut SVS.
  • L9346

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Doar ca info, forta de strangere este trecuta pe ambalaj numai ca pe latura cea mai mica.

  • Iancu_Mihai

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2023

  • Mesaj Privat
Salut! Am un opel insignia 2.0cdti de 131cp , masina nu imi porneste daca sunt sub 15 grade afara , am pus tester.ul si singurele erori sunt bujiile , mai exact toate 4 , porblema este ca le am pe toate cu senzor... , le-am scos si am vrut sa vad ce cod au , problema este faptul ca fiecare bujie are cate un cod diferit 2 dintre ele sunt psg 006 cu terminatia codului de piesa 907 , una cu terminatia 901 iar cealalta cu 904 . Pe ce cod imi recomandati sa iau bujiile? Multumesc anticipat!

  • bruttus

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Casa oficiala Opel,au un software care anuleaza din ECU aceste bujii cu sensor de presiune.Nu stiu care ar fi efectul anularii,bujiile au rolul de a comunica momentul optim al injectiei,PMS-ul
Singura interventie in cazul acestei bujii cu senzor,este curatirea cu ultrasunete.Din cauza mizeriei care se acumuleaza intre carcasa senzorului si interiorul lui,se blocheza membrana care le uneste,si senzorul da eroare de presiune prea mare pe un cilindru,sau mai multi,dupa care interpreteaza ca filtrul de particule este prea obturat.

Acuma am sa va expun un caz concret,zilele trecute am primit in atelier o insignia motor a20dth.Masina a venit cu urmatoarea manifestare,intra in limp mode peste 2000 rpm,si pierdea puterea.Daca opreai motorul,apoi porneai se reseta si totul functiona normal un timp,dupa care se intimpla iarasi fenomenul cu pierderea puterii.
Pe masina de diagnoza apareau errorile P03A7-00 P039D-00 si P031B1-00 si altele relationate cu filtrul de particule.
Am inceput reparatia,de la cel mai ieftin procedeu,curatirea bujiilor PSG,inainte de asta am facut o lectura a presiunii afisate pe fiecare cilindru si aveam undeva intre 42bar si 72 bar.Dupa spalare cu ultrasunte,presiunea citita a scazut intre 32 bar si 49 bar.Vazind ca nu scade in jurul valorii de 22 bar cit cred eu ca ar trebui sa aiba pe fiecare cilindru,am schimbat bujiile cu altele ,uzate nu noi,si am facut iarasi teste.
De data aceasta nu mai aveam erori de presiune pe cilindri,in schimb a aparut eroare de filtru de particule.
Injectoarele masinii le-am reparat ca sa ma asigur ca functioneaza corect,le-am pus duze noi si le-am calibrat.
Filtrul de particule,spunea clientul ca l-au spalat de curind,cu un furtun cu apa la presiune,asa ca inca nu m-am atins de el,doar am facut regenerare cu masina de diagnoza,dar totusi continua sa dea eroare.
Opinia mea este urmatoarea:
Din cauza unei proaste combustii,rezultatul unui combustibil de calitate slaba,se produce o depunere rapida de cenusa,sau cum o numiti voi in RO,in filtrul de particule,si nemaiputind sa evacueze normal pe teava de esapament,creste presiunea in cilindrii motorului,iar aceasta crestere face ca sa apara erori atit in bujii cit si de filtru de particule.
Azi am de gind sa scot masina la drum ca sa se curete corect evacuarea,apoi sa fac o diagnoza sa vad daca mai apare vreo eroare.In caz afirmativ voi scoate si filtrul de particule ca sa-l curat cu ultrasunte si dupa aceea am sa revin cu informatii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR