- andreiursan
- *
- 14 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Astra 2004 z14xep
- Bacau
andreiursan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
BRANCAZ
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am gãsit ºtuț de alamã ºi am rezolvat problema cu lichidul,dar rãmâne semnalizarea.
La voi cum ṣi unde apare semnalizarea de nivel?
Ce recomandați,schimbare vas cu unul second hand sau demontare ºi verificare/curãțare senzor?
Ce tensiune apare la conector senzor?7V?
BRANCAZ
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Pentru poziția de nivel minim n-ar trebui ca contactul reed sã fie fãcut?Nu s-ar putea verifica simplu cu multimetru?Asta ar spune ºi dacã contactul e bun ºi dacã plutitorul nu e blocat undeva sus.
Încã nu demontez vasul,deoarece va trebui sã ajung la un service,pentru spãlare circuite apã.
E ceva deosebit la demontare vas expansiune?
- sebage
- ****
- 2,640 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,640
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Activarea functiei "Check Control" doar pentru Display, duce la avertizari doar pentru becuri arse.
Activarea functiei "Check Control" si pentru UEC, daca nu sunt montati senzorii pentru nivel lichid racire si lichid spalare parbriz, duce la primirea de avertizari false, continuu.
2. Da, senzorul este un simplu contact reed (contact normal deschis). Atat timp cat contactul reed nu are in apropierea lui un camp magnetic suficient de puternic, (contactul) ramane deschis si UEC va declara "nivel scazut lichid racire".
Contactul fiind foarte mic (cam 12x2mm), tind sa cred ca plutitorul (magnetic) este ridicat de lichid, apoi este limitat in ridicare de un opritor, pentru a-l tine in dreptul contactului reed. (doar cred, nu am vazut exact cum este)
3. Posibilitati pe care le vad eu:
- nu ai senzor si deci nu ai functia activata in UEC;
- plutitor blocat in dreptul contactului reed;
- senzor defect in trecut si cineva l-a "anulat" prin scurtcircuitarea firelor.
4. Trebuie dat jos acumulatorul (bateria), apoi se scoate siguranta (de plastic) care tine vasul pe suport (se trage spre fața masinii si apoi se trage vasul tot spre fașa masinii.
BRANCAZ
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sigur nu am activatâ funcția check control,cã am avut bec ars pe faza scurtã ºi nu a semnalizat.
Interesant cã a pornit ventilatorul la motor dar nici temperatura mare motor nu a semnalizat!
Bine cã am rãmas fãrã lichid acasã,cã altfel blocam motorul!
- sebage
- ****
- 2,640 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,640
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ventilatorul/ventilatoarele sunt comandate sa porneasca la anumite praguri de temperatura iar martorul de "temperatura mare" este comandat/aprins la atingerea unui prag de temperatura, mai mare. Este posibil ca la tine sa nu fi ajuns la acel prag, tocmai pentru ca ventilatorul/ventilatoarele au pornit si si-au facut treaba si in sistem ai mai avut lichid de racire suficient pentru a face transferul de caldura.
- szian
- ****
- 1,168 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,168
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- romeo77
- **
- 111 mesaje
- din 15 Dec 2018
- Vectra 2005 Y19DTH
- Maramures
romeo77
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2005 Y19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
I-am rugat sa bage presiune pe instalație ca să audă sau sa vadă pe unde curge. Pe la pompa de apa nu le-am zis sa verifice, o sa le zic mâine. Alte idei ?
Am sa ii rog sa verifice și compresia. Poate sa fie dusa garnitura de chiulasa? Și sa ardă apa ?
- corsablue
- ****
- 2,957 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,957
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
I-am rugat sa bage presiune pe instalație ca să audă sau sa vadă pe unde curge. Pe la pompa de apa nu le-am zis sa verifice, o sa le zic mâine. Alte idei ?
Am sa ii rog sa verifice și compresia. Poate sa fie dusa garnitura de chiulasa? Și sa ardă apa ?
Dacă despre Vectra C din semnătură e vorba, printre alte cauze , mai pot fi O-ring-urile dela cuplele rapide ale caloriferului...dar cantitățile pierdute pe-acolo sunt relativ mici, dar sesizabile în timp...
- romeo77
- **
- 111 mesaje
- din 15 Dec 2018
- Vectra 2005 Y19DTH
- Maramures
romeo77
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2005 Y19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
Ca la asta nu ma pricep. Drept urmare o sa înlocuiască garniturile.
- corsablue
- ****
- 2,957 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,957
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- romeo77
- **
- 111 mesaje
- din 15 Dec 2018
- Vectra 2005 Y19DTH
- Maramures
romeo77
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2005 Y19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,121 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- romeo77
- **
- 111 mesaje
- din 15 Dec 2018
- Vectra 2005 Y19DTH
- Maramures
romeo77
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2005 Y19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
O sa se uite si la pompa de apa - desi nu cred ca e de acolo etc ...
Mi-au promis ca săptămâna viitoare, iau motorul la puricat. E un atelier destul de ok, dar ca toți mecanicii, ar vrea treburi ușoare.
Și da, este motorul din semnătură. Tocmai am trecu de 300km.
- romeo77
- **
- 111 mesaje
- din 15 Dec 2018
- Vectra 2005 Y19DTH
- Maramures
romeo77
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2005 Y19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
I-am rugat sa bage colorant sau presiune în instalație ca poate se aude și vede.
Dacă nu, în ultima instanta, o dezmembrez. Asta e singura problema majora pe care o întâmpin de când am mașina.
Ideea e ca nu curge tot timpul.
Ceva idei ? Mulțumesc
- corsablue
- ****
- 2,957 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,957
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- romeo77
- **
- 111 mesaje
- din 15 Dec 2018
- Vectra 2005 Y19DTH
- Maramures
romeo77
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2005 Y19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat