Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 730
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
stocariu a scris:
dancuciureanu a scris:Fa altfel :
Vezi ca pe rampa injectoare trebuie sa fie un conector unde se masoara presiunea, este protejat de un capac, il desfiletezi si gasesti un tisplender exact ca la ventil roata. Cind instalatia este amorsata (tot timpul motor oprit) apesi si vezi ca tisneste tare putina benzina. Dimineata sau dupa ce sta masina mai mult timp apesi pe ala si vezi ce iese. Daca abia pisa putin atunci sigur la tine se dezamorseaza. Un caz recent la x, timpitul de mecanic care a schimbat filtrul de benzina a fisurat un racord T care era acolo, benzina nu era sub masina ca abia se prelingea foarte putin...incerca asta ca e simplu tare !

Eu am facut testul asta si pisa. Apoi a pornit la a 2a cheie -5grade si de obicei nu porneste la sfert dimineata. Nu e normal sa se depresurizeze? Exista niste supape pe circuit care ar putea sa o tina in presiune pt mai mult timp? Sau ce diagnostic sa rezulte din testul acesta?

Multumesc anticipat pt raspuns!

La asta ma refeream
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar la pompa are o supapa parca...
Pierderi de presiune daca sunt pompa la punere contact trebuie sa refaca presiunea
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Z16YNG care seamana leit cu Z14XE si Z16XE tot asa se dezamorsa si dimineata pornea greu. Coduri stocate de amestec incorect si misfire, corect ca fara benzina cum sa detoneze ... cu aer ? La rampa injectoare este un capacel mic care astupa supapa prin care se masoara presiunea. Dupa doi ani de chinuri, zeci de testere si masurat presiune bla bla ajunge si la mine. In capacelul ala este o garnitura mica de cauciuc, aia presa foarte putin supapa si toata benzina se ducea in citeva ore inapoi in rezervor. Am uitat o cheie la el si vine azi sa mi-o aduca, am sa va fac poza poate localizati mai usor. Rahatelul ala de cauciuc se scoate si se pune capacelul fara Wink .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat

Masina a pornit la sfert azi dimineata dupa 12 ore stationare cea ce inainte era vis, in doar 1 ora deja invirtea 1 sec. Am strins cit am putut supapa cu un dop de valva roata metalic, ala crestat pe mijloc cum e pe la Dacii.
  • muti

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
M-am confruntat week-endul asta cu o problema.
Dimineata plec din Lepsa unde erau 5 grade spre Sf. Gheorghe si las masina la soare pana la ora 17. Era super cald in maisna. Pornesc motorul, dar deodata a inceput sa se invarta si ventilatorul (care era oprit in bord). Nu am bagat de seama - am plecat. dupa 5 minute de mers liniste , nu se mai invartea. Mai rau am observat ca nu mai mergea nimic in bord (recilculare, AC, dezaburire luneta). Am continuat sa merg asa pana la Lepsa. Acolo am oprit motorul, iar cand sa plec, motorul era mort. Se aprindea bordul dar nu pornea motorul. In schimb aveam ventilator si toate cele in bord (AC, recirculare). Am pornit impins si toate bune si frumoase pana la Galati. Cand am oprit motor, la fel ... mort. Chestia este ca atunci cand dau cheia la 2 vetilatorul se opreste, revine cheia incepe sa mearga ventilator. Mentionez ca se aude si in tacanit in acel moment. este vorba de vreun releu , siguranta sau care o fi problema? Va multumesc pt orice sfat.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca ti se goleste bateria, datorita unui consumator.

Faptul ca mai ai putina lumina in bord, nu spune nimic, dar eu cred ca bateria e veche si nu mai are putere.
  • muti

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Problema s-a rezolvat. Electromotor super prajit Sad( la doar 20000 km in 2 ani.
  • jammin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2010

  • Mesaj Privat
muti a scris:Problema s-a rezolvat. Electromotor super prajit Sad( la doar 20000 km in 2 ani.


deci unde se afla acel capacel? :-s ca si mie mi-e cam mila de electromotor!
  • cloodvand

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C 16 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Ma poate ajuta si pe mine careva, ca a inceput sa ma ia disperarea... Am o Vectra A din 92, motor C16NZ care nu mai vrea sa porneasca. Intr-o dimineata am pornit-o normal, am iesit din parcare din spatele blocului si motorul a murit deodata. Am reusit sa o pornesc cam la a 20-a cheie, am mai facut 10 m apoi a murit de tot
Am verificat Fise bujii (au 3-4000km), bujii relativ noi NGK (5000km) ,capac delcou + filtru combustibil schimbate ieri... Am curatat throttle body, am curatat si verificat fiecare masa din compartimentul motor, benzina ajunge in injector, scanteie are...
Am facut rost si de un modul de aprindere , l-am inlocuit pe al meu dar tot urat face...
Acum porneste doar cu pedala de acceleratie apasata cam la 20%, merge ca si cum ar merge numai in 2 cilindri, moare subit, acul turometrului nu se ridica deloc, ca si cum ar avea doar vreo 100 rpm
Am facut si testul cu agrafa si nimic. am scos mufele la cativa senzori, apare eroare... Resetat ECU prin scoaterea bateriei, erorile dispar iar motorul se comporta la fel..
Verificat senzor clapeta, curatat IAC (poate fi de aici?).Am suflat prin mai toate furtunasele de vacuum si nu sunt infundate. Bobina de inductie am masurat-o si este in parametri normali.

Precizez ca motorul a fost segmentat acum vreo 3 luni, mergand de atunci vreo 3000 km fara probleme.
inca ceva : De cand am luat-o acum 2 ani, nu a pornit niciodata la sfert de cheie. Dadeam la automat cam 1-2 secunde pana pornea, dar totdeauna a pornit la prima cheie.

Altceva nu mai stiu ce sa-i fac...poate doar sa-i dau foc... O fi oare de la benzina proasta? Ultima oara am alimentat de la Petrom, am pus de vreo 40ron de '95 , am mers pe acea benzina 2 zile la munca si inapoi aksa..

Multumesc celor care au ceva de comentat. Orice sugestie e binevenita... Am citit zeci de discutii pe forum, am facut ce au mai facut si altii sa scape de pb, si totusi nu merge
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Dupa cum ai descris, poate ai fisele de bujii incurcate.

Cum ai observat ca ai benzina in injector ?
Benzina ajunge doar 3 secunde, cind pui contactul, dupa care, daca motorul nu se invirte, nu mai ai benzina ca nu da comanda ECU.

Oricum, primul test pe care mai trebuie sa-l faci, ia ECU al tau si incearca-l la alta masina care merge.
  • cloodvand

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C 16 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Gabrield : Am observat ca baga benzina in injector in felul urmator: am scos tulumba aia mare si neagra de deasupra corpului injector(nu stiu sigur cum se chiama) am dat la demaror si am observat ca pulverizeaza benzina. Stiu sigur ca tb sa porneasaca si fara acel capac, am vazut la alta masina cu acelasi motor.
ECU ar fi pb de care ma tem cel mai tare. Alte sugestii?
Sper ca luni sa ajung la un tester. am fost azi la un mecanic dar nu i-a dat de cap.

Fise incurcate? Nu cred... Le stiu pe de rost.. Am invatat intr-o saptamana de cand stau pe tusa aproape fiecare fir de pe la motor.
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 730
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
S-ar putea ca pompa de benzina sa nu mai faca suficienta presiune. mai verifica.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Tulumba aia neagra se numeste filtru de aer si merge si fara, ai dreptate.

Benzina baga doar un pic, cind pui contactul, daca vrei sa vezi ca baga benzina mereu, scoate furtunul de tur, care vine din rezervor si tine o sticla, cind pui contactul, merge 2 secunde.
Daca ai si scinteie la bujie, si tot nu porneste, poate e prea multa benzina, incearca asa :
scoate mufa electrica care vine in injector, si cind dai la automat, pulverizeaza cu o seringa, un pic de benzina in gaura aia.
  • Picu
  • *
  • 8 mesaje
  • din 25 Aug 2010
  • Vectra 1992 C20NE
  • Bucuresti
  • Picu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,in primu rand imi cer scuze,poate ca nu postez unde trebuie,sunt nou pe forum si nu prea ma pricep,asa sa revin la problema mea,am un Opel Vectra a din 1992 motor 2.0 benzina si am o problema cu pornirea,uneori porneste alteori nu porneste,e atunci cand imi apare motorasul portocaliu pe bord imi porneste masina,dar cand nu imi apare motorasu portocaliu nu porneste,din ce cauza sa fie?si inca ceva,daca o tin mai mult pe contact imi apare motorasul portocaliu si masina porneste,ce ar fi de facut la ea? va salut si imi cer inca odata scuze daca nu postez unde trebuie
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ai postat destul de binisor,in mod sigur ai erori stocate,incearca sa faci o diagnoza masinii cat poti tu de repede, pentru a nu genera in probleme si mai grave,recomandarea mea este urmatoarea, Service dedicat OPEL in Bucuresti .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Picu fa testul agrafa si vezi ce coduri are, poate o rezolvi Wink
  • Picu
  • *
  • 8 mesaje
  • din 25 Aug 2010
  • Vectra 1992 C20NE
  • Bucuresti
  • Picu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
mi-a spus un prieten de un service care baietii de acolo se ocupa numai de opel,dasta am postat si aici,am crezut ca e o chestie minora... oricum va multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Picu normal motoras portocaliu la contact pus trebuie sa se aprinda, asta inseamna ca ECU se alimenteaza bla bla. Problema poate fi de la contact, releu principal sau... Daca freci cheia se aprinde pana la urma beculetul buclucas ?
Daca nu te pricepi mergi la Marius, link ai primit mai sus.
  • Picu
  • *
  • 8 mesaje
  • din 25 Aug 2010
  • Vectra 1992 C20NE
  • Bucuresti
  • Picu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pei cand pun contactu si beculetu e aprins,masina porneste fara nicio problema,dar se intampla uneori sa nu se aprinda,motoru se invarte dar nu vrea sa porneasca...nu se intamplat mereu chestia asta cu beculetu,dar cand nu se aprinde daca o las pe contact dupa cateva min apare beculetu portocaliu si porneste,acum nush ce sa zic:-?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca te pricepi este ok,putem continua, daca nu sincer dute la service-ul indicat mai sus este cea mai buna solutie si ieftina.
Posibil sa ai probleme pe partea electrica,acumulatorul este OK,electromotorul este OK,cand dai contact se aude motorul invartindu-se cat de cat atunci cand dispare motorasul din bord, ai putea sa faci o poza,in profil nu ai codul motorului,pot fi multe cauze si trebuie eliminate rand pe rand pana sa ajungi la cauza principala. Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR