- lionelmessi84
- OP
- 13 mesaje
- din 10 Jan 2012
- Vectra 1998 x16xel
- Dolj
lionelmessi84
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
sal. am si eu un vectra b 16 16 v 16xel si aseara cand am pornit masina nu mi sa mai stins becul la ulei si are un sunet cam aiurea parca ar fi un motor disel.dupa ce o paresc si o las cam 5 minute si o pornesc din nou cam la 10 secunde se stinge becu apoi dupa alte 15-20 de secunde se aprinde din nou si ramane aprins.cum rezolv problema cu becul si sunetul ala naspa ms frumos
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- lionelmessi84
- OP
- 13 mesaje
- din 10 Jan 2012
- Vectra 1998 x16xel
- Dolj
lionelmessi84
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
florin baltatescu a scris:Becul indica lipsa de presiune ulei ,asa ca nu fa glume pe temperaturile astea. Uleiul este la nivel? Ai bagat aditivi in ulei? Verifica daca urca ulei in rampa imediat dupa pornire, daca o accelerezi usor se stinge becul?
da uleiul este la nivel nu am bagat niciodata aditiv in ulei de 6 ani de cand o am,si de verificat ulei nu styu cum iar daca o accelerez usor mi se pare ca se stynge ca mi se stinse da dupa ce o opri si o lasai 5 min oprita
- Bunicu
- ****
- 2,191 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,191
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
ia uita-te si sub masina, iti curge putin ulei pe sub motor? (vorbesc de cateva picaturi in cateva ore)
este posibil sa ai sonda sparta si de aici becul aprins. Eu am avut problema asta si s-a rezolvat schimband sonda care era sparta in interior si lasa sa treaca ulei pe la mufa electrica. Sonda costa undeva spre 25 lei si se schimba extrem de usor.
este posibil sa ai sonda sparta si de aici becul aprins. Eu am avut problema asta si s-a rezolvat schimband sonda care era sparta in interior si lasa sa treaca ulei pe la mufa electrica. Sonda costa undeva spre 25 lei si se schimba extrem de usor.
- lionelmessi84
- OP
- 13 mesaje
- din 10 Jan 2012
- Vectra 1998 x16xel
- Dolj
lionelmessi84
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
Bunicu a scris:ia uita-te si sub masina, iti curge putin ulei pe sub motor? (vorbesc de cateva picaturi in cateva ore)
este posibil sa ai sonda sparta si de aici becul aprins. Eu am avut problema asta si s-a rezolvat schimband sonda care era sparta in interior si lasa sa treaca ulei pe la mufa electrica. Sonda costa undeva spre 25 lei si se schimba extrem de usor.
este posibil sa ai sonda sparta si de aici becul aprins. Eu am avut problema asta si s-a rezolvat schimband sonda care era sparta in interior si lasa sa treaca ulei pe la mufa electrica. Sonda costa undeva spre 25 lei si se schimba extrem de usor.
nu styu unde este senzoru de presiune la vectra b 16xel.daca are cineva o poza unde se afla sa o puna sa vad si eu
ms
- djkilla
- **
- 281 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
djkilla
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- lionelmessi84
- OP
- 13 mesaje
- din 10 Jan 2012
- Vectra 1998 x16xel
- Dolj
lionelmessi84
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
- djkilla
- **
- 281 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
djkilla
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
Verifica presiunea uleiului la ralanti, 2000 rpm 5500 rpm cu un manometru si atunci stii sigur daca ai presiune buna sau nu, daca nu e buna cumpara o pompa de ulei si inlocuiest-o.
Cel ma ibine mergi la un mecanic bun.
Martorul de ulei se aprinde daca ai probleme cu presiunea, nivelul de ulei in baie, sau senzorul de presiune e defect..un fir intrerupt poate..
De cad ai uleiul neschimbat si filtrul?
Cel ma ibine mergi la un mecanic bun.
Martorul de ulei se aprinde daca ai probleme cu presiunea, nivelul de ulei in baie, sau senzorul de presiune e defect..un fir intrerupt poate..
De cad ai uleiul neschimbat si filtrul?
- lionelmessi84
- OP
- 13 mesaje
- din 10 Jan 2012
- Vectra 1998 x16xel
- Dolj
lionelmessi84
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
djkilla a scris:Verifica presiunea uleiului la ralanti, 2000 rpm 5500 rpm cu un manometru si atunci stii sigur daca ai presiune buna sau nu, daca nu e buna cumpara o pompa de ulei si inlocuiest-o.
Cel ma ibine mergi la un mecanic bun.
Martorul de ulei se aprinde daca ai probleme cu presiunea, nivelul de ulei in baie, sau senzorul de presiune e defect..un fir intrerupt poate..
De cad ai uleiul neschimbat si filtrul?
Cel ma ibine mergi la un mecanic bun.
Martorul de ulei se aprinde daca ai probleme cu presiunea, nivelul de ulei in baie, sau senzorul de presiune e defect..un fir intrerupt poate..
De cad ai uleiul neschimbat si filtrul?
timpul nu il styu dar styu ca cam trebuie sa fac schimbul la ulei mai am foarte putin vreo 400 de km ca eu de obicei fac schimbul la 10000km
- djkilla
- **
- 281 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
djkilla
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- lionelmessi84
- OP
- 13 mesaje
- din 10 Jan 2012
- Vectra 1998 x16xel
- Dolj
lionelmessi84
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Leevy
- **
- 199 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
scuze de offtopic dar am patit si io la fel si m-am uitat la motor si pe sub masina nimic , apoi m-am dus la manualul de intretinere si reparatii si am gasit pe acolo ca nus ce gaurele din apropierea filtrului de ulei , la temp f scazute si din cauza condensului pot ingheta si pentru putin timp nu mai exista presiune in rampa nici nu ajunge ulei acolo dar ca ar exista o alta cale care se deschide la un moment dat si ajunge ulei si in rampa . Am pornit apoi masina mentionez ca era aditiv de ulei Duralube in motor , amparcurs aprox 4 Km ,a disparut tacanitul de la tacheti , am oprit masina ,lasat vreo 5 min , am pornit motorul si becul sa stins.
- lionelmessi84
- OP
- 13 mesaje
- din 10 Jan 2012
- Vectra 1998 x16xel
- Dolj
lionelmessi84
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
Leevy a scris:scuze de offtopic dar am patit si io la fel si m-am uitat la motor si pe sub masina nimic , apoi m-am dus la manualul de intretinere si reparatii si am gasit pe acolo ca nus ce gaurele din apropierea filtrului de ulei , la temp f scazute si din cauza condensului pot ingheta si pentru putin timp nu mai exista presiune in rampa nici nu ajunge ulei acolo dar ca ar exista o alta cale care se deschide la un moment dat si ajunge ulei si in rampa . Am pornit apoi masina mentionez ca era aditiv de ulei Duralube in motor , amparcurs aprox 4 Km ,a disparut tacanitul de la tacheti , am oprit masina ,lasat vreo 5 min , am pornit motorul si becul sa stins.
de unde ai manualu de intretinere si reparatii?poti sa imi trimiti si mie un link ceva sa Downloadez si eu.te rog frumos
- Leevy
- **
- 199 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
iata un link pt manual http://www.manualeauto.ro/opel scuze de intarziere dar serviciul ce sa i fac?
- bandeanlori
- **
- 86 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2000 y16xe
- Mures
bandeanlori
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2000 y16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am patit si eu la fel, e doar o sugestie, adica ce a fost la mine. Masina este un vectra b cu motro Y16XE.
Am schimbat senzorul de presiune la ulei, si nu s-a stins. Pana la urma cu ajutorul unui coleg n-am dat sema ca era o mufa mare alba sub volan care se atingea de caroseria masini si de aia se aprindea becul. Initial avea izolatie pe ea insa cu cateva zile inainte am umblat acolo si a cazut izolatia(o bucata de hartie adeziva). Am pus banda adeziva pe ea si gata. Mufa respectiva este mufa de la "day runing lights". Suna interesant, nici mie nu imi venea sa cred, dar aia era problema. Nu zic ca si la tine este aceeas problema dar merita o incercare.
Am patit si eu la fel, e doar o sugestie, adica ce a fost la mine. Masina este un vectra b cu motro Y16XE.
Am schimbat senzorul de presiune la ulei, si nu s-a stins. Pana la urma cu ajutorul unui coleg n-am dat sema ca era o mufa mare alba sub volan care se atingea de caroseria masini si de aia se aprindea becul. Initial avea izolatie pe ea insa cu cateva zile inainte am umblat acolo si a cazut izolatia(o bucata de hartie adeziva). Am pus banda adeziva pe ea si gata. Mufa respectiva este mufa de la "day runing lights". Suna interesant, nici mie nu imi venea sa cred, dar aia era problema. Nu zic ca si la tine este aceeas problema dar merita o incercare.
- lionelmessi84
- OP
- 13 mesaje
- din 10 Jan 2012
- Vectra 1998 x16xel
- Dolj
lionelmessi84
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
bandeanlori a scris:Salut,
Am patit si eu la fel, e doar o sugestie, adica ce a fost la mine. Masina este un vectra b cu motro Y16XE.
Am schimbat senzorul de presiune la ulei, si nu s-a stins. Pana la urma cu ajutorul unui coleg n-am dat sema ca era o mufa mare alba sub volan care se atingea de caroseria masini si de aia se aprindea becul. Initial avea izolatie pe ea insa cu cateva zile inainte am umblat acolo si a cazut izolatia(o bucata de hartie adeziva). Am pus banda adeziva pe ea si gata. Mufa respectiva este mufa de la "day runing lights". Suna interesant, nici mie nu imi venea sa cred, dar aia era problema. Nu zic ca si la tine este aceeas problema dar merita o incercare.
Am patit si eu la fel, e doar o sugestie, adica ce a fost la mine. Masina este un vectra b cu motro Y16XE.
Am schimbat senzorul de presiune la ulei, si nu s-a stins. Pana la urma cu ajutorul unui coleg n-am dat sema ca era o mufa mare alba sub volan care se atingea de caroseria masini si de aia se aprindea becul. Initial avea izolatie pe ea insa cu cateva zile inainte am umblat acolo si a cazut izolatia(o bucata de hartie adeziva). Am pus banda adeziva pe ea si gata. Mufa respectiva este mufa de la "day runing lights". Suna interesant, nici mie nu imi venea sa cred, dar aia era problema. Nu zic ca si la tine este aceeas problema dar merita o incercare.
ok.dar la tine se auzea zgomot ceva
ionut1984
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2009 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
fgtct18
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2010
- Mesaj Privat
Bunicu a scris:ia uita-te si sub masina, iti curge putin ulei pe sub motor? (vorbesc de cateva picaturi in cateva ore)
este posibil sa ai sonda sparta si de aici becul aprins. Eu am avut problema asta si s-a rezolvat schimband sonda care era sparta in interior si lasa sa treaca ulei pe la mufa electrica. Sonda costa undeva spre 25 lei si se schimba extrem de usor.
este posibil sa ai sonda sparta si de aici becul aprins. Eu am avut problema asta si s-a rezolvat schimband sonda care era sparta in interior si lasa sa treaca ulei pe la mufa electrica. Sonda costa undeva spre 25 lei si se schimba extrem de usor.
- OpelVectra71
- *
- 10 mesaje
- din 19 Mai 2012
- Vectra x16xel
- Iasi
OpelVectra71
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2012
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
In mod normal si tipic , cind uzura motorului atinge un anumit nivel , pompa nu mai reuseste sa mentina la turatie de relanti presiunea corecta - moment in care becul avertizeaza asta. La turatii mai mari , intr-o prima faza , lucrurile se indreapta ....insa uzura avansand , intr-un timp relativ scurt va creste si valoarea turatiei de la care incepe becul sa se stinga. Pana intr-o zi cind nu se va mai stinge de nici o culoare. Fenomenul nu e neaparat insotit de consumul de ulei sau fum ori batai, fiind vorba de uzuri si jocuri la cuzinetii de palier sau biela pe unde uleiul ,,scapa,, inapoi in baie.
Asta evident , daca excludem alte cauze. ( ulei corespunzator, pompa buna, senzor in regula, etc)
Singura solutie de moment , pentru prelungirea vietii motorului cu o saptamana - o luna, e aditivarea uleiului ...practic ingrosarea lui ... pana mai aduna omul bani sau isi termina drumurile importante .....ca motorul , inevitabil tot va ,,crapa,,. Problema apare ca aditivii , in special cei pe baza de teflon vor umple cit se va putea si din jocuri si uzuri ...dar si din alte spatii inguste necesare si vitale. Oricum , cine va urma sa spele blocul si piesele la momentul reparatiei , va pomenii destul de mult prezenta aditivului. Si niste sfinti.
Mersul cu becul ulei aprins duce inevitabil la gripare.
Asta evident , daca excludem alte cauze. ( ulei corespunzator, pompa buna, senzor in regula, etc)
Singura solutie de moment , pentru prelungirea vietii motorului cu o saptamana - o luna, e aditivarea uleiului ...practic ingrosarea lui ... pana mai aduna omul bani sau isi termina drumurile importante .....ca motorul , inevitabil tot va ,,crapa,,. Problema apare ca aditivii , in special cei pe baza de teflon vor umple cit se va putea si din jocuri si uzuri ...dar si din alte spatii inguste necesare si vitale. Oricum , cine va urma sa spele blocul si piesele la momentul reparatiei , va pomenii destul de mult prezenta aditivului. Si niste sfinti.
Mersul cu becul ulei aprins duce inevitabil la gripare.