Scule si materiale folosite:
-cap tubulara M10 + teu
-cutit
-foarfeca
-surubelnita lata
-bucata de pasla densa(eu am folosit mocheta auto) 30/30cm de 4mm grosime
OBS. La mine atat furtunasul care duce spre electrovalva de purjare cat si conducta care vine din rezervor(aceasta pana la cotul lonjeronului) erau pline de granule.



Am demontat aceste conducte si le-am desfundat cu o sarma otelita de 1mm si le-am montat la loc.
Modalitatea de reconditionare a canistrei de vapori este urmatoarea:
1-se vireaza maxim spre dreapta.
2-se demonteaza carenajul dreapta fata(piulite de plastic, holsuruburi si clipsuri) si se indeparteaza.
In zona semnalizarii de pe aripa dreapta o sa observati aceastra canistra de vapori.
3-se desfac colierele de la furtunase si se scot furtunasele.
4-se desface piulita de la colierul lat-metalic si se scoate canistra de vapori

5-

6-

7-

8-

9-''A''-garnitura burete superioara, ''B''-grilaj inferior, ''C''-tub vapori central, ''D''-capac inferior, ''X''-garnitura burete inferioara

10-

11-

12-

13-

14-

15-

16-

Dupa timpul necesar intaririi adezivului puteti ''agita'' canistra de vapori si o sa observati ca nu se mai aude nimic.
Se monteaza totul invers demontarii. O sa observati si o imbunatarire a turatiei motorului la pornire si disparitia presiunii mari cand desfaceti busonul. Acum rezervorul ''respira''
In speranta ca v-a fost de folos. Numai bine.