generralu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 1589
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
generralu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 1589
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
generralu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 1589
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
Cu ambele aveam probleme in sensul ca dupa doua. trei saptamani pierdeam freonul! Dupa reparatia ambelor compresoare, totul este OK! Se pare ca este o regula la Vectele astea ca dupa niste ani, garniturile si semeringurile de la compresor sa imbatraneasca....
Tot ce am scris este valabil atata timp cat masina nu a fost busita! Daca in istoric are vreo lovitura frontala, trebuisc cautate fisuri la radiatorul AC( condensor), conducte, vaporizator!
Cel mai bine este sa mergi la un meserias si sa-ti faca un plin de freon cu substanta UV, iar dupa cateva zile (in care vei merge obligat cu AC ul pornit) sa ti-o inspecteze amanuntit cu fanta de lumina UV. Daca ai norocul sa-ti depisteze locul pe unde pierde...este bine.....eu am facut acest test la ambele masini si nu mi-a depistat buba, deoarece pierderea era pe linga axul compresorului si nu se vedea la lumina UV....ce sa-ti spun....am trecut printr-un mare stres...dar intr-un final am rezolvat problemele....bani....6 mil, reparatia la ambele compresoare si inainte de asta cate 1,5 mil de bucata...incarcare freon. substanta UV, plus diagnoza ulterioara!
- testo
- **
- 291 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Deci verifica in mod special compresoru si cele doua sonde de pe inalta. Personal la masina mea am scimbat 4 compresoare sh, toate scapau freon pe la mijlocul lor sau prin fata pe la semerin. Daca vrei sa nu patesti ca mine pune-ti din start un compresor nou(costa 1130) si nu te mai doare capu.
generralu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 1589
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- testo
- **
- 291 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
generralu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 1589
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- testo
- **
- 291 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
generralu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 1589
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- testo
- **
- 291 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- ammorex112
- **
- 88 mesaje
- din 02 Jul 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
ammorex112
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Restrictiile producatorului : harrison V5 sau delphi/harrison
-Identificare compresor : V5 sau poly-V6, sau ambele
as fi recunoscator daca imi poate spune cineva ce semnificatie au aceste coduri, sau cum as putea sa iau ceva care sa se potriveasca. multumesc anticipat.
- ksper
- ****
- 1,702 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,702
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Cu siguranta ai avut Delphi. Incearca sa cauti in acest catalog:
http://www.michelecaroli.co...tpr=S3&page=1
sansansan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2013
- Mesaj Privat
probleme cu ac-ul dupa ce mi s-a spart o teava care am sudat-o, la cateva ore
a patinat cuplajul de la compresor si a ars bobina, am schimbat-o; desfacut compresor sanden sd6v12 (am crezut ca e o problema mecanica din el) si am pus ulei ca era putin, dupa care am vacumat si incarcat cu freon, problema e ca nu porneste ventilatorul de la condensator decat pe la 28 bar (am notiuni de frigotehnie, dar nu stiu exact cand ar trebui sa porneasca, din ceea ce am vazut pe diagrama la R134 cam 25 bar ar fi maxim) si nu imi decupleaza nici compresorul (teoretic ar trebui sa aiba protectie sa-mi decupleze compresorul); asha ca am dat o comanda de senzor de presiune, dar am o foarte mare rugaminte sa-mi spuna cineva daca fulia de la compresorul sanden sd6v12 in caz ca a patinat se schimba; intreb asta deoarece am vazut incastrat in ea un material antifrictiune (gen ferodou) care este in plan cu toata fulia nu iese deloc in afara, iar discul cu arcuri lamelare care este tras de bobina intra in contact cu toata suprafata fuliei nu numai cu materialul antifrictiune, banuiesc ca la patinare se roade fulia cu totul si creste distanta dintre disc si fulie nemaiputand transmite un moment motor suficient de mare cat sa antreneze compresorul mai ales la presiuni mari.
Si daca ar putea cineva sa-mi trimita documentatie cat mai completa de la instalatia de ac ar fi nemaipomenit ma intereseaza in mod special presiuni de lucru si distanta dintre fulie si disc
vectra_b
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001 1.8 16 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
Astept si eu cateva pareri va rog sa stiu ce sa verific ca imi da foarte multe batai de cap.
Va multumesc !
- dragomir claudiu
- *
- 49 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Arges
dragomir claudiu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Alex300
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Toti care aveti probleme cu compresorul a/c.
Raspunsul la problema.....de ce pierdem freon e simpla. Materialul din care este facut compresorul este "atacat" de freon. Azi am desfacut compresorul si se vede clar ca "buza" de jos care etanseaza cele doua parti din care este facut este mai subtire de cat parte de sus a acestuia. Fac acest comentariu pt ca stiu ce inseamna sa pierzi bani si timp....daca mergeti in service si va sp mecanicul ca trb schimbata garnitura, ii puteti spune sa se mai gandeasca. Eu am un vectra b din 98 si am schimbat 3 compresoare pana acm 2 saptamani. Rezolvarea este mai costisitoare si consta in cumpararea unui compresor nou...
Eu detin un vectra b din 98, x16xel. Sper sa fiu de ajutor. BAFTA
didutu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat