- alexandru82
- OP
- 4 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2005
- Gorj
alexandru82
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
salut prieteni! am un opel astra h 1.7 cdti 2005,180.000 km,de 2 ani de cand am luat o are probleme de incarcare ,alternator.Am tot schimbat diode carbuni,si mai nou am luat un alternator remanufacturat Hitachi cu 800 lei, si dupa inlocuirea celui vechi la 3 saptamani acceasi problema,baterie descarcata.Masina are o improvizatie un bec langa baterie ce am inteles ca da impuls computerului de bord
Sa fie acesta consumatorul ce imi consuma bateria? Cei de la care am luat alternatorul nou mi au spus ca au gasit ceva urme de ulei ..ma poate ajuta cineva cu sfaturi?
Sa fie acesta consumatorul ce imi consuma bateria? Cei de la care am luat alternatorul nou mi au spus ca au gasit ceva urme de ulei ..ma poate ajuta cineva cu sfaturi?
Neofitul
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2011
- Mesaj Privat
Servus colega,
un bec aflat imediat langa baterie cu rolul de a da "impulsuri" (sic!) computerului de bord nu prea are ce cauta acolo. (parerea mea!)
Nu sunt specialist, insa poti verifica usor daca alternatorul incarca cu un voltmetru simplu, cu care masori tensiunea de la bornele bateriei in 3 ipostaze:
1.motor oprit- tensiune dezirabila: 12,5V (+/- 0,5V )
2.motor pornit, fara consumatori suplimentari- tensiune dezirabila: 13,5V (+/-)
3.motor pornit, cu consumatori suplimentari (ex. faza lunga)- scadere de tensiune de maxim 0,1-0,2V.
Daca intre 2 si 3 tensiunea variaza mai mult, e semn ca alternatorul nu incarca in mod constant. Daca nu, vezi ce faci cu becul ala ....
Sper sa-ti fie de folos postul meu; daca gresesc cu ceva, rog specialistii sa ma contrazica.
un bec aflat imediat langa baterie cu rolul de a da "impulsuri" (sic!) computerului de bord nu prea are ce cauta acolo. (parerea mea!)
Nu sunt specialist, insa poti verifica usor daca alternatorul incarca cu un voltmetru simplu, cu care masori tensiunea de la bornele bateriei in 3 ipostaze:
1.motor oprit- tensiune dezirabila: 12,5V (+/- 0,5V )
2.motor pornit, fara consumatori suplimentari- tensiune dezirabila: 13,5V (+/-)
3.motor pornit, cu consumatori suplimentari (ex. faza lunga)- scadere de tensiune de maxim 0,1-0,2V.
Daca intre 2 si 3 tensiunea variaza mai mult, e semn ca alternatorul nu incarca in mod constant. Daca nu, vezi ce faci cu becul ala ....
Sper sa-ti fie de folos postul meu; daca gresesc cu ceva, rog specialistii sa ma contrazica.
suspended-9452- Suspendat
- 2,448 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,448
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
tensiunea cu motor pornit trebuie sa fie min 13,8v si max 14,4v.
cu consumatori nu are voie sa scada sub 13,8v !
tensiunea se masoara :
1. pe bornele + si- ale bateriei;
2.+alternator si - baterie;
3. +alternator si masa motor;
4.+baterie si masa motor.
in oricare varianta nu trebuie sa ai o pierdere mai mare de 0,2 v.
cu consumatori nu are voie sa scada sub 13,8v !
tensiunea se masoara :
1. pe bornele + si- ale bateriei;
2.+alternator si - baterie;
3. +alternator si masa motor;
4.+baterie si masa motor.
in oricare varianta nu trebuie sa ai o pierdere mai mare de 0,2 v.
- alexandru82
- OP
- 4 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2005
- Gorj
alexandru82
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Daca gasesti bateria descarcata posibil sa ai un consum mare dupa oprirea msinii , masoara ce tensiune ai cu motorul pornit , asa cum a spus un coleg ceva mai sus , trebuie sa ai intre 13.8V si 14.4 , daca aceasta conditie o ai , masoara CURENTUL , adica amperii consumati de masina cu motorul oprit si toti consumatorii opriti , in mod normal masina nu trebuie sa consume mai mult de 150-180mA .
- alexandru82
- OP
- 4 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2005
- Gorj
alexandru82
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
pai daca abia dupa 3 saptamani nu a mai pornit cum ziceai mai inainte inseamna ca e ceva legat de incarcarea de la alternator. daca nu incarca el corect se duce bateria dupa o perioada iar daca nu incarca deloc in 2 zile e moarta bateria.
intrebare: bateria ai schimbat-o, de cati Amperi e?
faptul ca ai o improvizatie e un pic nasol si nu vad rostul becului de ce nu e inlocuit cu o bobina sau alceva....?
intrebare: bateria ai schimbat-o, de cati Amperi e?
faptul ca ai o improvizatie e un pic nasol si nu vad rostul becului de ce nu e inlocuit cu o bobina sau alceva....?
- alexandru82
- OP
- 4 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2005
- Gorj
alexandru82
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
budara
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2007
- Mesaj Privat
visse,am si eu o problema si te rog daca poti sa ma luminezi,ca sunt tare in ceata.Nu sunt electrician si nu pricep ceva ;
-baterie 11,97 cu motor oprit
- 11,86 cu consumatori
-10,80 la pornire
-13,09 la ralanti
-13,20 la 2000r/m
-13,19 la 3000 r/m
13,25 la 4000 r/m
-13,06 la ralanti:12,85 cu consumatori(faruri,aeroterma la maxim,faza lunga)
Am inlocuit puntea si regulatorul.Ce nu este in regula? Daca porneste ventilatorul imi consuma bateria de tot.Unde am gresit sau ce nu am facut?Multumesc anticipat
-baterie 11,97 cu motor oprit
- 11,86 cu consumatori
-10,80 la pornire
-13,09 la ralanti
-13,20 la 2000r/m
-13,19 la 3000 r/m
13,25 la 4000 r/m
-13,06 la ralanti:12,85 cu consumatori(faruri,aeroterma la maxim,faza lunga)
Am inlocuit puntea si regulatorul.Ce nu este in regula? Daca porneste ventilatorul imi consuma bateria de tot.Unde am gresit sau ce nu am facut?Multumesc anticipat
suspended-9452- Suspendat
- 2,448 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,448
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
dj_geoh
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
Ceau la voi,
Am si eu o probl cu alternatorul la un Astra H 1.7 CDTI din 2005. Am schimbat alternatorul cu unul nou si pornesc, incarca 14,2 V iar dupa aprox 5-10 secunde scade la 13,4, peste 5 secunde scade la 12 apoi peste cateva secunde scade la 11,3 si asa ramane. Daca accelerez este momente cand urca la 13 si la 14 si iar scade. Electricianul zice ca s-ar putea sa existe un contact imperfect undeva pe cablul principal. Ideea e ca se si incalzeste alternatorul.
Am si eu o probl cu alternatorul la un Astra H 1.7 CDTI din 2005. Am schimbat alternatorul cu unul nou si pornesc, incarca 14,2 V iar dupa aprox 5-10 secunde scade la 13,4, peste 5 secunde scade la 12 apoi peste cateva secunde scade la 11,3 si asa ramane. Daca accelerez este momente cand urca la 13 si la 14 si iar scade. Electricianul zice ca s-ar putea sa existe un contact imperfect undeva pe cablul principal. Ideea e ca se si incalzeste alternatorul.
- deleted-88280
- **
- 193 mesaje
- din 21 Sep 2013
deleted-88280
- Mesaje scrise: 193
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- deleted-88280
- **
- 193 mesaje
- din 21 Sep 2013
deleted-88280
- Mesaje scrise: 193
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ardeleanamosciprian
- *
- 16 mesaje
- din 15 Apr 2009
- Astra 2005
- Timis
ardeleanamosciprian
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2009
- Mesaj Privat
danutz_co
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2008
- Mesaj Privat
DNicu579
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2018
- Mesaj Privat
Am si eu un opal astra h1.7 cdti de 2 zile nu mai incarca azi mi sa aprins in bord esp abs si baterie prima dara am crezut cai bateri dupa ap pus alta baterie noua si tot la fel multi miau zis sa incerc sa iau bornele dupa baterie cu masina pornita daca se opreste insemna cai alternatoru daca nu insemna cai bun alternatoru am loat borna depe masina iar masina a ramas pornita atunci ce are de nu incarca plss
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Te rog sa scrii in asa fel incat sa te faci inteles si post-ul tau sa fie citit cu placere! Ca sa nu ai probleme mai mari decat ai,nu mai pune in aplicare toate idioteniile celor cu care comunicii. Cauta un meserias sau mergi la un service care poate verifica si rezolva speta in cunostinta de cauza...
pogonel
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2011
- Mesaj Privat