Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Cezar_sz

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut, sant nou pe forum si am o problema care nu ii dau de cap
am un astra g din 2002 ,motor de 1,6 tipz16xe,o am de aprox. 3 ani, fara probleme pina anul trecut la munte cand am trecut peste niste pitre mai mari cred ca sa zdruncinat mai tare ca m-i sa fisurat radiatorul. nu a pierdut antigel.Nu vizibil.am ajuns acasa si abia acolo am observat ca raminea o pata pe locul de parcare.Am verificat radiatorul si am vazut o fisura lunga dar nu periculoasa tare. la sugestia unui prieten am pus solutie de astupat porii din radiator STOP LEAK dar se pare ca am astupat caloriferul. am spalat motorul la interior cu otet, calgon pina a iesit apa dar cred ca am stricat termostatul sau altceva ca apa nu mai urca mai mult de 80 de grade si un pic. caldura baga putin de tot. abia de se dezabureste parbrizul.caloriferul este curat akm pt ca sant la fel de calde si intrarea si iesirea [conductele].ce sai fac ? maine ii schimb termostatul. Shocked
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In primul rind trebuia sa citesti mai intii pe forum dupa care sa pui in radiator porcaria aia de solutie minune care a INFUNDAT radiator habitaclu si partial cel motor. Am si eu o sugestie pentru 'prietenul' tau, daca nu stie sa nu se mai bage la sfaturi, pentru tine unul singur: spor la citit si folosit CAUTARE.
  • Cezar_sz

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am uitat sa mentionez ca dupa spalarea motorului la interior cu otet si calgon a inceput sa se umezeasca iar asi radiatorul dar nu pierde decit foarte putin antigel respectiv 10 -15 grame zilnic dar caldura in masina foarte putin baga.akm pot sa spun ca caloriferul este curat.ceva sugestii va rog ?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
conductele ale de la calorifer cand motorul ajunge la temperatura de functionare nu trebuie sa fie calde...trebuie sa fie fierbinti. nu poti tine mana pe ele. solutia ar fi schimbarea caloriferului si a termostatului asa cum te-ai gandit si tu. caloriferul e oricum infundat partial.
  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cezar_sz a scris:am uitat sa mentionez ca dupa spalarea motorului la interior cu otet si calgon a inceput sa se umezeasca iar asi radiatorul dar nu pierde decit foarte putin antigel respectiv 10 -15 grame zilnic dar caldura in masina foarte putin baga.akm pot sa spun ca caloriferul este curat.ceva sugestii va rog ?
ce inseamna la tine calorifer curat?dupa ce ai bagat acea solutie in radiator automat ca circuitul apei a duso si a depuso si in calorifer si l-a obturat, adica infundat,in proportie decel putin 50%.eu am patit de doua ori cu doua solutii diferite si nu am incredere in ele .rezolat:scos radiator +calorifer bagat in cada ,furtunul de la dus in ele {fara dus] Smile pana cand nu mai iese mizerie si apa circula usor prin ele cand le umplii.spor la treaba si nu va mai luati dupa anumite solutii minune.eu unul nu cred sant patit.
  • Cezar_sz

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
dragilor am schimbat termostatul, operatiune relativ simpla daca ai chei bune si inclinatie spre mecanica.rezultatul este acelasi. nici o schimbare .nu imi ramine decit sa demontez caloriferul din bord si sa-l spal.sa vad cind pt. ca aceasta operatie necesita timp si rabdare.
  • Cezar_sz

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
BERKEBILE 2+2® RADIATOR KOOL am inteles ca solutia asta m-ar putea ajuta inainte sa ma apuc de demontarea caloriferului. ce credeti ?
  • florintsf

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pai acum ce faci?la inceput ai bagat solutie sa astupi porii si acum bagi sa-i desfunzi?cea mai simpla solutie:schimbi radiatorul si caloriferul.nu te-ai saturat de experimente?
  • Cezar_sz

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am desfacut intr-un final saua dintre scaune, caloriferul din habitaclu cu un pic de efort si l-am bagat la curatat cu calgon, detartrant apa rece ,apa calda pina a inceput sa curga cu oarecare presiune si pe retur. akm am o problema cu oringurile care mi se par cam imbatrinite si cam casante.o sa dau comanda de altele noi sa nu o mai desfac iar in 2 -3 sapt.,oricum mi se pare cam dificila introducerea sigurantelor de cuplare calorifer-conducte de incalzire.o sa va tin la curent cu rezultatul lucrarii la final
.
  • ioan popa

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2013

  • Mesaj Privat
as dorii o solutuie de curatat motorul interior imi infunda incalzitorul
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Dupa ce dai caloriferul de caldura jos,il poti spala cu 1 litru de diluant pt vopsea,eu asa am procedat si l-am facut `luna``.Dar repet: demontat de pe masina...NU am pus diluant in toata instalatia de racire a masinii.
  • gogaie

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Detin un astra g caravan 1.6 8v/ 2001 care nu baga caldura. La inceput am crezut ca este termostatul si l-am schimbat impreuna cu distributia. Apoi mi-am dat seama ca nu este el, am intrat pe forum si am citit ca trebuie spalat caloriferu. Am scos furtunele de la calorifer din spatele motorului (tur-retur)si am bagat aer cu ajutorul unui compresor (6atm). Dupa montaj a inceput sa bage aer cald, apa ramane la 80 si in unele cazuri la 90 f putin timp. Baga aer cald dinspre pasager si se raceste in stanga la sofer. Cald, nu fierbinte! Cunoaste cnv problema?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
conductele de la calorifer cum sunt,dupa deschiderea termostatului,daca sunt fierbinti ambele ai caloriferu murdar pe exterior
daca ai una calda si una calduta calorifer infundat
in ambele cazuri se da caloriferu jos si se spala,sau se schimba
  • gogaie

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Sunt fierbinti ambele conducte. Nu imi pot da seama de ce se pierde caldura si puterea din dreapta spre stanga. Sa fie de la filtrul de polen?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai verificat caloriferul si este cald ai 2 posibilitati.
1. filtrul de polen imbacsit sau pus invers(are sageti pe el) si nu are pe unde sa traga. Verifica daca baga caldura fara filtrul de polen.
2. clapeta de pe calorifer nu mai este actionata. si nu mai deschide ca sa poata trece aerul prin el si sa se incalzeasca
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare
Prin vara observ ca din radiator iese un "firecel" de abur. La sugestia unui prieten torn in instalatia de racire STOP LEAK ,ca si userul Cezar_sz.La vremea acea nu am observat ca nu am caldura, doar era vara,nu. Acum o saptamana cand s-a "strambat"vremea la noi,observ ca nu se dezabureste parbrizul,pornesc caldura si...aer rece. Bineinteles 'vaslesc" pe forum in cautare de idei,salva domnului si colegilor de forum am gasit destule.
Cum am procedat eu:
Am desfacut furtunele care duc in habitaclu la calorifer (cele din spatele motorului) am bagat un furtun pe RETUR conectat la cismea si un furtun pe TUR pentru golire (adica in sens invers.de ce? asa mi-a venit pe moment).Am dat drumul la apa si am spalat cateva minute caloriferul din care nu a iesit prea multa mizerie, am pus antigelul in instalatie ,pornesc masina si...aer rece.O iau de la capat,montez furtunul si cu ajutorul unei palnii torn o solutie de apa cu sare de lamaie pana umplu caloriferul il las cam 20 de minute si golesc.Pun cam juma de litru de otet si la cam 10-15 minute si golesc. Spal bine instaltia si incarc instalatia cu antigel ,pornesc motorul si ...CALDURAAAAAA

PS: Dupa ce am terminat lucrarea tatal meu vine cu idea de a baga in instalatie lesie de soda caustica dar era deja terminata treaba.Nu stiu cat de buna este idea cu soda caustica dar posibil sa mearga.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
soda caustica are o mare placere sa dizolve aluminiu,stiu din proprie experienta,am stricat(gaurit)tuciul de aluminiu in care fierbeam mamaliga pentru pescuit
am vrut sa-l spal si am sfarsit prin al arunca la gunoi
  • cip_web

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara am si eu o problema cu astra g 1.6 16V baga caldura doar in ture si atunci doar caliu termostatul funcționeazã , caloriferul l-am spãlat cu apa cu presiune ce îmi recomandati sa mai încerc ?
  • remus-gabriel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Eu as cumpara unul nou. Decat sa fac nu stiu cate demontari...
Pânã la urmã merita si masina cate o piesa noua.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am desfundat caloriferul de la opel astra g 1,7 dti 2001 , in prima faza am desfacut plasticul de sub calorifer ... sa privesc de care am e calorifer cu H simplu am zis sa-l dau jos caloriferul dar cand am vazut ce am acolo am renuntat. Am dat jos antigelul de la robinet pozitionat pe partea dreapta sau pe stanga cum privesti masina inainte de roata am pus un mic furtunel si am golit instalatia.
Am dat jos filtru de motorina cu incalizitorul are doua surube de 13 sub masca de plastic de la stergatoare pntru acces mult mai usor la furtunele care duc spre calorifer.
Bun m-am pus sa dau jos furtunele care se cupleaza la calorifer am apasat pe clipsuri am rasucit stanga dreapta ca pareau intepenite si le am scos.
Am luat un furtun si am inceput sa fulu sa vad scoate apa caloriferul am cuplat la prima teava de sus suflu suflu si nimic nu iese pe teava nr.,2 de jos . Cea de jos mai avea ceva antigel g12 rozaliu pun furtunl pe orificul de jos si suflu prima data nu vrea sa iasa nimic pe prima teava de deasupra trag iar aer in plamani si suflu incepe sa curga pe primul orificiu usor , iar suflu si incepe sa curga antigelul din calorifer . Schimb iar furtunul si il pun pe prima teva cea de deasupra si suful curge aproape tot ce mai era in calorifer si pun mana sa vad se simte aerul iesit si era ok . Practic era desfundat ... am pus otet 9 grade diulat cumparat din magazin cam 100 200 de grame a intrat in radiator si l-am lasat 4 ore in calorifer . L-am dat jos a iesit cu mizerie nu cine stie ce dar a iesit gunoaie mici si negre... Am spalat cu apa distilata caloriferul.
Inchid robinetul de la radiatorul mare pun furtunele de la calorifer la loc si pun apa distilata cu calgon lichid 3 capacele si pornesc motorul si il las asa vreo 5 minute 10 la relanti si dupa aceea il tin la 2000 -3000 de ture pana cand s-a incalzit motorul si a atins 92 de grade am mai completat cu apa si verific furtunele care duc spre calorifer si erau calde ambele inainte cel de jos era rece iar cel de sus frigea. Am lasat asa pana cand a a racit ventilatorul radiatorul mare , Am oprit motorul am verificat daca a curs apa pe la calorifer nimic pana ce s-a racit m-am ocupat de pus la loc plasticul de sub calorifer care il imbraca ( munca in zadar de dat jos...) .
Dupa 30 de minute motorul era caldut si am golit instalatia dupa aceea inca o prespalare si au iesit ceva mizerie ...am spalat si vasul de expansiune ca era plin de jeg pe interior tot cu calgon lichid .
In final am pus la loc lichidul de racire fiindca era curat ma rog a fost strecurat inainte avea doar 1 an jumate de cand l-am pus inainte a avut cel cu silicati verde ,iar am incalzit motorul si am completat in timp ce urca temperatura fiindca se golea vasul de expansiune pana cand s-a stabilizat verificat aveam caldura in masina beton ca in tinerete iar dupa doua ture de racire cu ventilatorul mare am oprit totul .
Bafta ! timp de operatie 6 ore desi se facea mai repede am facut si altele..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR