Cezar_sz
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
am un astra g din 2002 ,motor de 1,6 tipz16xe,o am de aprox. 3 ani, fara probleme pina anul trecut la munte cand am trecut peste niste pitre mai mari cred ca sa zdruncinat mai tare ca m-i sa fisurat radiatorul. nu a pierdut antigel.Nu vizibil.am ajuns acasa si abia acolo am observat ca raminea o pata pe locul de parcare.Am verificat radiatorul si am vazut o fisura lunga dar nu periculoasa tare. la sugestia unui prieten am pus solutie de astupat porii din radiator STOP LEAK dar se pare ca am astupat caloriferul. am spalat motorul la interior cu otet, calgon pina a iesit apa dar cred ca am stricat termostatul sau altceva ca apa nu mai urca mai mult de 80 de grade si un pic. caldura baga putin de tot. abia de se dezabureste parbrizul.caloriferul este curat akm pt ca sant la fel de calde si intrarea si iesirea [conductele].ce sai fac ? maine ii schimb termostatul. 😶
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cezar_sz
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- anndy
- **
- 135 mesaje
- din 14 Jan 2008
- Astra 2001 1700
- Galati
anndy
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cezar_sz
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
Cezar_sz
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
florintsf
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
Cezar_sz
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
.
ioan popa
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2013
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
gogaie
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2011
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
gogaie
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
1. filtrul de polen imbacsit sau pus invers(are sageti pe el) si nu are pe unde sa traga. Verifica daca baga caldura fara filtrul de polen.
2. clapeta de pe calorifer nu mai este actionata. si nu mai deschide ca sa poata trece aerul prin el si sa se incalzeasca
Mel
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
Prin vara observ ca din radiator iese un "firecel" de abur. La sugestia unui prieten torn in instalatia de racire STOP LEAK ,ca si userul Cezar_sz.La vremea acea nu am observat ca nu am caldura, doar era vara,nu. Acum o saptamana cand s-a "strambat"vremea la noi,observ ca nu se dezabureste parbrizul,pornesc caldura si...aer rece. Bineinteles 'vaslesc" pe forum in cautare de idei,salva domnului si colegilor de forum am gasit destule.
Cum am procedat eu:
Am desfacut furtunele care duc in habitaclu la calorifer (cele din spatele motorului) am bagat un furtun pe RETUR conectat la cismea si un furtun pe TUR pentru golire (adica in sens invers.de ce? asa mi-a venit pe moment).Am dat drumul la apa si am spalat cateva minute caloriferul din care nu a iesit prea multa mizerie, am pus antigelul in instalatie ,pornesc masina si...aer rece.O iau de la capat,montez furtunul si cu ajutorul unei palnii torn o solutie de apa cu sare de lamaie pana umplu caloriferul il las cam 20 de minute si golesc.Pun cam juma de litru de otet si la cam 10-15 minute si golesc. Spal bine instaltia si incarc instalatia cu antigel ,pornesc motorul si ...CALDURAAAAAA
PS: Dupa ce am terminat lucrarea tatal meu vine cu idea de a baga in instalatie lesie de soda caustica dar era deja terminata treaba.Nu stiu cat de buna este idea cu soda caustica dar posibil sa mearga.
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
cip_web
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
- remus-gabriel
- **
- 319 mesaje
- din 19 Oct 2013
- Astra 2001 z16xe
- Teleorman
remus-gabriel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am dat jos filtru de motorina cu incalizitorul are doua surube de 13 sub masca de plastic de la stergatoare pntru acces mult mai usor la furtunele care duc spre calorifer.
Bun m-am pus sa dau jos furtunele care se cupleaza la calorifer am apasat pe clipsuri am rasucit stanga dreapta ca pareau intepenite si le am scos.
Am luat un furtun si am inceput sa fulu sa vad scoate apa caloriferul am cuplat la prima teava de sus suflu suflu si nimic nu iese pe teava nr.,2 de jos . Cea de jos mai avea ceva antigel g12 rozaliu pun furtunl pe orificul de jos si suflu prima data nu vrea sa iasa nimic pe prima teava de deasupra trag iar aer in plamani si suflu incepe sa curga pe primul orificiu usor , iar suflu si incepe sa curga antigelul din calorifer . Schimb iar furtunul si il pun pe prima teva cea de deasupra si suful curge aproape tot ce mai era in calorifer si pun mana sa vad se simte aerul iesit si era ok . Practic era desfundat ... am pus otet 9 grade diulat cumparat din magazin cam 100 200 de grame a intrat in radiator si l-am lasat 4 ore in calorifer . L-am dat jos a iesit cu mizerie nu cine stie ce dar a iesit gunoaie mici si negre... Am spalat cu apa distilata caloriferul.
Inchid robinetul de la radiatorul mare pun furtunele de la calorifer la loc si pun apa distilata cu calgon lichid 3 capacele si pornesc motorul si il las asa vreo 5 minute 10 la relanti si dupa aceea il tin la 2000 -3000 de ture pana cand s-a incalzit motorul si a atins 92 de grade am mai completat cu apa si verific furtunele care duc spre calorifer si erau calde ambele inainte cel de jos era rece iar cel de sus frigea. Am lasat asa pana cand a a racit ventilatorul radiatorul mare , Am oprit motorul am verificat daca a curs apa pe la calorifer nimic pana ce s-a racit m-am ocupat de pus la loc plasticul de sub calorifer care il imbraca ( munca in zadar de dat jos...) .
Dupa 30 de minute motorul era caldut si am golit instalatia dupa aceea inca o prespalare si au iesit ceva mizerie ...am spalat si vasul de expansiune ca era plin de jeg pe interior tot cu calgon lichid .
In final am pus la loc lichidul de racire fiindca era curat ma rog a fost strecurat inainte avea doar 1 an jumate de cand l-am pus inainte a avut cel cu silicati verde ,iar am incalzit motorul si am completat in timp ce urca temperatura fiindca se golea vasul de expansiune pana cand s-a stabilizat verificat aveam caldura in masina beton ca in tinerete iar dupa doua ture de racire cu ventilatorul mare am oprit totul .
Bafta ! timp de operatie 6 ore desi se facea mai repede am facut si altele..