Vin 19 Feb, 2010 12:00 pm
Salut- am un astra h, si recent am luat ceva mai brutal 2 gropi din "minunatul" Bucuresti de dupa Razboi, prima a fost la o viteza de aprox 40km/h cu roata din dreapta fata, dupa care s au aprins in bord 3 martori: ids+, esp si abs > dupa nefericita intamplare la prima sau a doua repornire nu s au mai aprins. Ieri, din nou cu viteza aprox egala 30-40km/h, am luat o groapa cu roata din stanga cam de aceeasi intensitate cu prima. Aceeasi problema cu cei 3 martori aprinsi in bord, desi acum nu se mai sting, am observat ca doar la a doua repornire sa stins unul din ei, in rest raman aprinsi. In schimb amortizoarele raman pe modul normal de rulare si sistemul ids+ functioneaza cand apas butonul sport. Tind spre varianta despre care am mai vazut scris aici in posturi cu problema asemanatoare-doar cu mufa sau senzorul care nu mai fac bine contact la roata. Am vorbit cu Marius(Maiandrei),..mai merg cu ea 2-3 zile asa, si daca nu se sting martorii de pe bord(ceea ce ar rezulta doar intr o eroare inregistrata de calc masinii) o sa merg cu ea la un consult amanuntit cu tech2, si o verificare a mufei, senzorului de la roata(care ar fi in legatura cu cei 3 martori). Ca si tine sper in rezolvarea cea mai usoara. Cat despre gropi,... tortura mai mare nu exista pt o masina, e tragic pt masinutele astea-facute pentru tari civilizate dpdv al drumurilor, nu pentru zone de razboi 😢 😂 O recomandare, pt cei care vor sa-si mentina masinile personale cat mai intregi prin transeele din Bucale, sa mearga cat mai incet, cu ochii in 10, cat mai mult ziua, si poate cu avariile puse(pt a lasa de inteles pt ceilalti ca ii pot depasi 😉) ....desi si astea sunt relative?! In rest, drumuri cat mai usoare.