vam
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Sacele
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2006
- Mesaj Privat
Mi-e groaza cand ma gandesc ca as putea sa-i sparg baia de ulei, sau altceva pe la motor.M-am gandit sa-i pun cauciucuri mai mari, acum am 175/70/13, sau se poate ridica din arcuri sau amortizoare ?
giani71
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: pitesti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2006
- Mesaj Privat
Din arcuri este posibil daca le ai deja uzate(daca si-au pierdut elasticitatea, nu mai pastreaza garda la sol initiala);
Se mai poate din jenti(14" sau 15")sau din cauciucuri dar grija mare sa nu atinga de aripi la denivelari sau prin virarea rotilor.
- fm
- **
- 175 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Bucuresti
fm
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,584 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,584
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- dorus
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
eu am suspensie sport la astra mea si sunt curios cum pot inalta putin masina? ma intereseaza sa o ridic putin de fata . am vazut la un tip care aduce piese de tuning.. ceva "tension clamps" (niste dispozitive formate din 2 suruburi cu piulite si inca ceva dispozitiv)care se monteaza intre 2 spire ale arcului si se pot regla. Se monteaza 2 pe arc. Ati vazut asa ceva in magazine? Ce alte modalitati de a inalta masina mai exista? Care sunt avantajele si dezavantajele?
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
- dorus
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
- costi petrescu
- **
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
In cazul in care optam pt introducerea unor cauciucuri(cum spunea cineva ca era la dacie) sau intinterea lor prin diferite modalitati nu vom face altceva decat sa ne facem de lucru. De ce ? In mod natural amortizorul(pt o functionare corecta) trebuie sa aibe o cursa sus-jos . Daca adaug un inaltator cursa care va fi in sus va lovi in capaul lui. O data, de doua..de o suta, si se duce. Vom lua altul/altele.
Sfatul meu este sa va luati arcuri noi. O sa vedeti diferenta.
nicuviasu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: arad
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
la Dacie exista niste cauciucuri care se fixeaza sub arc. Eu le-am folosit pe vremea cand aveam Dacie.
nu cred ca astea se potrivesc si la Opelul tau dar trebuie sa existe alceva pe piata. In orice caz costi petrescu avea dreptate. Vei creea probleme amortizoarelor la care li se va reduce cursa pe care se misca. pentru asta sepot face niste prelungitoare pentru ele la care le poti ajuta lungimea.
Mie mi le-a facut cineva la strung. Daca te intereseaza pot sa incerc sa-ti fac niste poze la fosta mea Dacie (daca dau de cel care a cumparat-o).
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,290 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,290
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
kebab
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 1800
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Six
- **
- 107 mesaje
- din 15 Aug 2005
- Vectra 2002 Z22SE
Six
- Mesaje scrise: 107
- Locatie:
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2005
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
Daca nu ma insel la tine ca si la mine partea de jos este cauciucata altfel ar fi fost groasa treaba, am o gramada de zgarieturi
On topic, parerea mea este ca se rezolva cu alte arcuri, exclus tensionare intre spire, e clar ca anulezi o portiune din elasticitatea arcului. Probabil si alte telescoape, o sa ajungi mai des la maximul lor probabil o sa ai si troncaneli mai dese cand se intampla asta, iar directia pe fata cred ca o faci varza prin tensiunile astea suplimentare ca sa nu spun de capetele planetarelor ce vor sta mai indoite . RENUNTA sau incearca niste cauciucuri mai balonate dar trebuie configurat calculatorul, exista o relatie intre nr. de rotatii al rotii pe o distanta si consumul masinii pe o perioada de timp sau ceva de genul asta.
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
...baiatul asta de mai jos spunea ceva interesant...curios este ca si eu ma gandeam la acelasi lucru insa nu vreau sa fac prostii si astept parerile voastre
eu am suspensie sport la astra mea si sunt curios cum pot inalta putin masina? ma intereseaza sa o ridic putin de fata . am vazut la un tip care aduce piese de tuning.. ceva "tension clamps" (niste dispozitive formate din 2 suruburi cu piulite si inca ceva dispozitiv)care se monteaza intre 2 spire ale arcului si se pot regla. Se monteaza 2 pe arc. Ati vazut asa ceva in magazine? Ce alte modalitati de a inalta masina mai exista? Care sunt avantajele si dezavantajele?
@turculet
de ce gasesti ca trebuie "exclus" comprimarea unui arc din moment ce el ,la diferente de nivel, lucreaza prin comprimare?
ce riscuri sunt in cazul in care se monteaza asemenea dispozitive pe arcurile existente pe masina?
unde pot gasi de cumparat asa ceva?
multumesc...toate bune
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
Vrei sport cumpara de la inceput ceva sport.
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
-chestia cu "kitchuri de manelisti" ramane de vazut, din moment ce nimeni nu a experimentat asa ceva pe aici
-planetara nu trebuie sa fie dreapta ca sa ruleze in conditii normale("articulatie homocinetica")
-am toata articulatia fata/spate noua(deci cade var cu suspensii noi sport)...mi-am pus jante pe 17 cu caucioace de 45 si a ramas golul cam mare intre anvelopa si aripa(cam 3 degete)...arata urat...trebuia sa pun talonul mai inalt insa nu mi-am dat seama...acum e prea tarziu, deci tre sa apelez la alta solutie...
-stie cineva unde pot gasi "mini menghina a lui nea ion"...cum le zice turculet ??
toate bune
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,208 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,208
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
+ ca intr-un an de zile deja scartaiau toate plasticele prin masina, a trebuit sa le iau la mana sa le asez frumos.
Intr-adevar, pe drumuri bune si la viteze mari face toti banii, dar atat.
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat