- ionut_2000
- OP
- 3 mesaje
- din 28 Oct 2008
- Astra 2000 y20dth
- Bucuresti
ionut_2000
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- ionut_2000
- OP
- 3 mesaje
- din 28 Oct 2008
- Astra 2000 y20dth
- Bucuresti
ionut_2000
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Vei gasi referiri si la HACM, schema, si multe informatii utile.
bv10haf
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
bv10haf
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
bv10haf
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- serban adrian
- *
- 1 mesaje
- din 10 Nov 2009
- Astra 2003 Y20DTH
- Dambovita
serban adrian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2009
- Mesaj Privat
syserror
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
Da-mi voie sa te contrazic:
- antigelul are punct de fierbere la 115-120 grade celsius.
- nu conteaza daca e circuit sub presiune sau nu pentru ca daca iti amintesti aburul a fost folosit pentru propulsie - deci ori iti imfla radiatorul, ori sparge vasul de expansiune ori vreo conducta sau pe toate in acelasi timp
- aco_008
- ******
- 4,208 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,208
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
syserror
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
e... la data nu m-am uitat... 😊 si oricum exista posibilitatea ca supapa sa se infunde. a mea s-a infundat de la un antigel ieftin pe care am uitat sa il schimb.
dar daca zici ca discutia e expirata... nu ii mai vad nici eu rostul in fond.
bv10haf
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
Întrucît punctul de fierbere depinde de presiune, aceasta trebuie precizatã. Adesea punctul de fierbere se dã la presiunea de 1 atm (101325 Pa). Cînd presiunea creºte, punctul de fierbere creºte ºi el, pînã cînd se atinge punctul critic, la care proprietãþile gazului ºi ale lichidului devin identice. În direcþia opusã, prin scãderea presiunii punctul de fierbere scade pînã se atinge punctul triplu al substanþei respective.
si pe langa asta documenteaza-te mai mult inainte sa te dai mare meserias.ca si tine vad zi de zi la service si cand e vb nu stiti sa schimbati nici macar o siguranta.si chestia cu aburul,propulsia cred ca esti total pe langa.ce legatura are cu sistemul de racire?
syserror
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
Întrucît punctul de fierbere depinde de presiune, aceasta trebuie precizatã. Adesea punctul de fierbere se dã la presiunea de 1 atm (101325 Pa). Cînd presiunea creºte, punctul de fierbere creºte ºi el, pînã cînd se atinge punctul critic, la care proprietãþile gazului ºi ale lichidului devin identice. În direcþia opusã, prin scãderea presiunii punctul de fierbere scade pînã se atinge punctul triplu al substanþei respective.
si pe langa asta documenteaza-te mai mult inainte sa te dai mare meserias.ca si tine vad zi de zi la service si cand e vb nu stiti sa schimbati nici macar o siguranta.si chestia cu aburul,propulsia cred ca esti total pe langa.ce legatura are cu sistemul de racire?
si ce presiune ai tu in sistemul de racire dom' mecanic si cu cat creste punctul de fierbere? hai sa aducem in discutie si densitatea si lichidul... ne-am prins ca stii cu copy si paste... era o discutie libera. "si pe langa asta documenteaza-te mai mult inainte sa te dai mare meserias.ca si tine vad zi de zi la service si cand e vb nu stiti sa schimbati nici macar o siguranta.si chestia cu aburul,propulsia cred ca esti total pe langa.ce legatura are cu sistemul de racire?"
daca erai mai atent cand am zis de abur si propulsie ma refeream la faptul ca aburul s-a folosit pentru a propulsa locomotive - de exemplu - vroiam sa subliniez faptul ca daca e sa faca plici face oricat de rezistent ar fi sistemul de racire.
eu imi cer scuze daca te-am ofensat in vreun fel dar ala care ar trebui sa lase nasul mai jos esti tu si spre a face un pic de diferenta intre schimbarea sigurantei de care vorbeai si tastatura... sunt si eu mecanic, nu la un service de masini cum esti tu ci la unul de ambarcatiuni.
bv10haf
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
syserror
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
pe bune acum... de ce ne contrazicem asa aiurea? chiar nu vad rostul. 😃 am si dacie dar nu mai are nici emblema de dacie d-apai de opel. am un astra g din 2000.
stii ceva eu nu mai dau curs discutiei sub nici o forma. zi-mi o chestie daca tot am ajuns aici - vreau sa imi confirmi o chestie inainte sa o schimb:
la mine sonda de temperatura e pe partea dreapta cum ma uit la motor langa terrmostat.
cand pun contactul dimineata, nu vad sa se aprinda in bord semnul de la bujiile incandescente, si nu mi se tureaza motorul dupa ce am pornit-o, in schimb la 10 secunde dupa ce a pornit se aprinde Check Engine, merg 10 minute in trafic si se stinge cand incepe sa creasca apa in bord.
zilele trecute am scos mufa de la senzorul ala de temperatura si ce sa vezi...: merg si incandescentele, se si tureaza motorul, porneste si ventilatorul!
intrebarea finala...: schimb senzorul?
syserror
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
bv10haf
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
syserror
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
udison
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2010
- Mesaj Privat