- DB77AAA
- OP
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Incep aceasta discutie, deoarece, inca, nu am gasit rezolvarea problemei mele.
Dimineata, incerc sa pornesc masina, echipata cu y20dth, porneste fara probleme, functioneaza fara probleme timp de 5 secunde, apoi se opreste. Incerc sa o pornesc actionand electromotorul, vreme de 5-30 secunde, timp in care scoate un fum alb, porneste, mentinand o turatie neregulata si fumul alb pentru cateva secunde, apoi merge perfect toata ziua.
A doua zi poate sa faca iar sau nu, adica nu face in fiecare zi, ci odata la cateva zile..............
Inainte sa postez acest topic, am dat o cautare, nu am gasit aproape nimic.
Simptomele fiind de asta primavara, am facut urmatoarele operatiuni: schimbat filtre de motorina/mai multe marci, solutie curatat injectoarele, schimbat furtunasele de retur de la injectoare, verificat ochiometric toata instalatia de alimentare, beobservand nici o pierdere/fisura pe unde ar putea trage aer. Dupa fiecare operatiune, nu a mai facut probleme pentru cateva zile/saptamani, apoi a revenit problema sporadic.
Dupa mintea mea problema este situata undeva intre pompa de injectie si injectoare, schimband furtunasele de retur, am eliminat o posibila problema. Tot citind am inteles ca pe pompa se afla o supapa unisens care mentine presiunea, sau exista posibilitatea ca pompa sa nu faca suficienta presiune in momentul pornirii, dar de ce.........?
Ma bat niste ganduri negre ca trebuie schimbata pompa, lucru care dealtfel nu as fi dispus sa il fac..........
Dati-mi o mana de ajutor, poate ati mai patit asa ceva, sau aveti si alte idei! Multumesc anticipat!
Cred ca nu vrea sa plece de la mine, acum a inceput sa faca figuri si abs-ul..........
Dimineata, incerc sa pornesc masina, echipata cu y20dth, porneste fara probleme, functioneaza fara probleme timp de 5 secunde, apoi se opreste. Incerc sa o pornesc actionand electromotorul, vreme de 5-30 secunde, timp in care scoate un fum alb, porneste, mentinand o turatie neregulata si fumul alb pentru cateva secunde, apoi merge perfect toata ziua.
A doua zi poate sa faca iar sau nu, adica nu face in fiecare zi, ci odata la cateva zile..............
Inainte sa postez acest topic, am dat o cautare, nu am gasit aproape nimic.
Simptomele fiind de asta primavara, am facut urmatoarele operatiuni: schimbat filtre de motorina/mai multe marci, solutie curatat injectoarele, schimbat furtunasele de retur de la injectoare, verificat ochiometric toata instalatia de alimentare, beobservand nici o pierdere/fisura pe unde ar putea trage aer. Dupa fiecare operatiune, nu a mai facut probleme pentru cateva zile/saptamani, apoi a revenit problema sporadic.
Dupa mintea mea problema este situata undeva intre pompa de injectie si injectoare, schimband furtunasele de retur, am eliminat o posibila problema. Tot citind am inteles ca pe pompa se afla o supapa unisens care mentine presiunea, sau exista posibilitatea ca pompa sa nu faca suficienta presiune in momentul pornirii, dar de ce.........?
Ma bat niste ganduri negre ca trebuie schimbata pompa, lucru care dealtfel nu as fi dispus sa il fac..........
Dati-mi o mana de ajutor, poate ati mai patit asa ceva, sau aveti si alte idei! Multumesc anticipat!
Cred ca nu vrea sa plece de la mine, acum a inceput sa faca figuri si abs-ul..........
- DB77AAA
- OP
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Oke
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Bogeyman
- **
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- ririnel
- ****
- 2,078 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,078
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- auras.tl11
- *
- 8 mesaje
- din 22 Mai 2008
- Vectra 1997 17 td
- Constanta
auras.tl11
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 17 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2008
- Mesaj Privat
salut un prieten de al meu a patit acelasi lucru ca tine pornea ok dupa cateva sec se oprea si dadea la automat timp de 20,30 sec fara sa faca nimic decat sa scoata fum dupa care pornea si timp de cateva sec trebuia sa ii faca sprituri ca alfel se oprea si la fel ca tine a crezut ca are ceva pompa si a fost cu ia la reprezentanta au puso pe tester si nu a gasit nici o eroare nimik sau uitata ai pe la furtune etc si ia spus ca nu are ce sai faca decat sa se duca in alta zi sa o puna la presiune si sa vada daca pierde presiune ca ar crede ei ca sunt niste garnituri la injector asa ca nu te speria ca ar fi pompa el nu sa mai dus cu ia la ei ca sia revenit poate si u ai norocu sasi revina
- DB77AAA
- OP
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- just_me_ella17
- **
- 82 mesaje
- din 21 Feb 2008
- Astra 2004 y20dth
- Bucuresti
just_me_ella17
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Ieri am reusit sa ocolesc filtrul de motorina, si se pare ca problema pleaca de la filtrul de motorina, cel mai posibil oringurile de la conducte
salut, aceiasi problema o am si eu.Am schimbat oringuri injectoare si furtunase de retur si tot asa face , porneste dupa care daca o las la relanti moare , ce sa fie .Da-mi un privat te rog daca si zi-mi cum ai rezolvat-o ca disper
- DB77AAA
- OP
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Problema la mine este ca trage aer foarte putin pe la filtrul de motorina, dupa 8-10 ore ducand la dezamorsare. In mers nu am scurgeri de motorina(ce ciudat suna ), ci doar trage foarte putin aer, lucru care duce la o functionare normala, nefiind mult aer.
Pentru rezolvarea temporara problemei, am anulat filtrul de motorina, implicit si carcasa, punand un alt filtru(de VW de prin '90) capsulat.
Ca tema in viitorul apropiat este sa verific filtrul original de eventuale fisuri, schimbat oringuri si cartusul + garnituri, pentru ca este important ca iarna sa merg cu cel original, altfel imi nu imi va incalzi motorina si implicit imi va da erori la temperaturi sub 5 grade.
Pentru rezolvarea temporara problemei, am anulat filtrul de motorina, implicit si carcasa, punand un alt filtru(de VW de prin '90) capsulat.
Ca tema in viitorul apropiat este sa verific filtrul original de eventuale fisuri, schimbat oringuri si cartusul + garnituri, pentru ca este important ca iarna sa merg cu cel original, altfel imi nu imi va incalzi motorina si implicit imi va da erori la temperaturi sub 5 grade.
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:
nu posta aiurea, aia nu e o rezolvare la problema.
nu posta aiurea, aia nu e o rezolvare la problema.
problema se manifesta la masini cu multe zerouri in coada la nr de km, a mea este luata de noua din ro si am 110miikm si rezolvarea a fost simpla: furtunasele de retur
am un amic cu un dtl din 97 cu 500miikm care a skimbat tot(furtunase, oringuri, cartus motorina(cu totul), 3 supape unisens, garnituri rezervor, si toate cele)
de 1 an are aceasta problema: o parcheaza cu botu in jos si shunteaza kestia asta, stie ca e pompa defecta
trage concluzii singur
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
D
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cum am mai spus, simptomele au fost expuse, problema a fost rezolvata. Problema este de la carcasa filtrului de motorina, la prima vedere se pare ca oringurile care asigura etansarea conductelor. Momentan sunt la pamant cu timpul urmand sa verific in detaliu carcasa. Solutia adoptata momentan a fost implementarea unui filtru de motorina capsulat, are intrare, iesire, surub pt drenare si surub aerisire. Daca nu imi trebuia preincalzirea din filtru ramaneam cu modelul de filtru montat acum pe masina......
Revin cu detalii.
PS: Pentru astfel de simptome, montati-va singuri un filtru de benzina obisnuit, de proba, nu va duceti in service ca vor ridica din umeri, la ei nu exista ideea ca ar trage aer pe la cel mai inalt punct si daia ................. daca pompa se dezamorseaza, ori e defecta, ori pierde motorina pe undeva in timpul functionarii, "cum domle daca nu pisteste, pompa e defecta!"
Revin cu detalii.
PS: Pentru astfel de simptome, montati-va singuri un filtru de benzina obisnuit, de proba, nu va duceti in service ca vor ridica din umeri, la ei nu exista ideea ca ar trage aer pe la cel mai inalt punct si daia ................. daca pompa se dezamorseaza, ori e defecta, ori pierde motorina pe undeva in timpul functionarii, "cum domle daca nu pisteste, pompa e defecta!"
ANSWERS
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Cum am mai spus, simptomele au fost expuse, problema a fost rezolvata. Problema este de la carcasa filtrului de motorina, la prima vedere se pare ca oringurile care asigura etansarea conductelor. Momentan sunt la pamant cu timpul urmand sa verific in detaliu carcasa. Solutia adoptata momentan a fost implementarea unui filtru de motorina capsulat, are intrare, iesire, surub pt drenare si surub aerisire. Daca nu imi trebuia preincalzirea din filtru ramaneam cu modelul de filtru montat acum pe masina......
Revin cu detalii.
PS: Pentru astfel de simptome, montati-va singuri un filtru de benzina obisnuit, de proba, nu va duceti in service ca vor ridica din umeri, la ei nu exista ideea ca ar trage aer pe la cel mai inalt punct si daia ................. daca pompa se dezamorseaza, ori e defecta, ori pierde motorina pe undeva in timpul functionarii, "cum domle daca nu pisteste, pompa e defecta!"
Revin cu detalii.
PS: Pentru astfel de simptome, montati-va singuri un filtru de benzina obisnuit, de proba, nu va duceti in service ca vor ridica din umeri, la ei nu exista ideea ca ar trage aer pe la cel mai inalt punct si daia ................. daca pompa se dezamorseaza, ori e defecta, ori pierde motorina pe undeva in timpul functionarii, "cum domle daca nu pisteste, pompa e defecta!"
S-ar putea sa ai dreptate, si acele oringuri pot lasa aerul sa intre si astfel sa dezamorseze circuitul de alimentare. Eu am acelasi tip de motor Y 20 dth si am avut intr-adevar aceasi problema, am cumparat oringuri dar nu am apucat sa le schimb. Am observat in schimb ca lasand masina la orizontala mai mult de 2 zile nepornita, aveam dificultati la pornire, in sensul ca trebuia sa dau mai mult la automat ca sa porneasca. Am avut cateva zile, posibilitatea de a parca in locul unui vecin, locul acestuia fiind inclinat considerabil. Ei bine masina a pornit la prima cheie dupa mai multe zile de stationare. Schimbarea oringurilor este o loterie, atata timp cat carcasa filtrului este de plastic. Nimeni nu poate garanta ca acele orificii unde se mufeaza conductele de alimentare nu sunt deformate microscopic sau capacul filtrului la fel.
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat