Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Incep aceasta discutie, deoarece, inca, nu am gasit rezolvarea problemei mele.
Dimineata, incerc sa pornesc masina, echipata cu y20dth, porneste fara probleme, functioneaza fara probleme timp de 5 secunde, apoi se opreste. Incerc sa o pornesc actionand electromotorul, vreme de 5-30 secunde, timp in care scoate un fum alb, porneste, mentinand o turatie neregulata si fumul alb pentru cateva secunde, apoi merge perfect toata ziua.
A doua zi poate sa faca iar sau nu, adica nu face in fiecare zi, ci odata la cateva zile..............

Inainte sa postez acest topic, am dat o cautare, nu am gasit aproape nimic.
Simptomele fiind de asta primavara, am facut urmatoarele operatiuni: schimbat filtre de motorina/mai multe marci, solutie curatat injectoarele, schimbat furtunasele de retur de la injectoare, verificat ochiometric toata instalatia de alimentare, beobservand nici o pierdere/fisura pe unde ar putea trage aer. Dupa fiecare operatiune, nu a mai facut probleme pentru cateva zile/saptamani, apoi a revenit problema sporadic.

Dupa mintea mea problema este situata undeva intre pompa de injectie si injectoare, schimband furtunasele de retur, am eliminat o posibila problema. Tot citind am inteles ca pe pompa se afla o supapa unisens care mentine presiunea, sau exista posibilitatea ca pompa sa nu faca suficienta presiune in momentul pornirii, dar de ce.........?
Ma bat niste ganduri negre ca trebuie schimbata pompa, lucru care dealtfel nu as fi dispus sa il fac..........
Dati-mi o mana de ajutor, poate ati mai patit asa ceva, sau aveti si alte idei! Multumesc anticipat!

Cred ca nu vrea sa plece de la mine, acum a inceput sa faca figuri si abs-ul..........
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
marti a facut, miercuri nu, joi/azi, iar a facut.....

idei ceva?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mergi numai miercurea cu ea. Smile
Scuze, dar nu m-am putut abtine .
  • Oke

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Dinastea inca nu am vazut. Habar nam. Sad
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
DB77AAA, tare mi-e ca e pompa de injectie, desi mi-as dori sa nu am dreptate...Aceleasi simptome le avea si a mea, probabil ai citit topicul pe care l-am deschis atunci.
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,078
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca daca era pompa de vina, nu mergea doar miercurea Laughing Ori e defecta, ori nu. Solutia trebuie gasita in alta parte. Parerea mea Wink
Si masina mea face din cand in cand asa, in ultimul timp mai putin, eu sper ca niciodata de acum incolo.
Bafta!

Astept si eu raspunsuri la obiect.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ieri la sugestia unor mecanici, care mi-au spus ca nu se baga la pompa, dar ca nu ar fi de acolo, am curatat sorbul din rezervor. Eu ma gandeam ca e un motoras/pompa.
Singura cale care i-mi ramane este sa dau pompa jos si sa o verific...............
  • auras.tl11

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 17 td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut un prieten de al meu a patit acelasi lucru ca tine pornea ok dupa cateva sec se oprea si dadea la automat timp de 20,30 sec fara sa faca nimic decat sa scoata fum dupa care pornea si timp de cateva sec trebuia sa ii faca sprituri ca alfel se oprea si la fel ca tine a crezut ca are ceva pompa si a fost cu ia la reprezentanta au puso pe tester si nu a gasit nici o eroare nimik sau uitata ai pe la furtune etc si ia spus ca nu are ce sai faca decat sa se duca in alta zi sa o puna la presiune si sa vada daca pierde presiune ca ar crede ei ca sunt niste garnituri la injector asa ca nu te speria ca ar fi pompa el nu sa mai dus cu ia la ei ca sia revenit poate si u ai norocu sasi revina
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ieri am reusit sa ocolesc filtrul de motorina, si se pare ca problema pleaca de la filtrul de motorina, cel mai posibil oringurile de la conducte
  • just_me_ella17

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Ieri am reusit sa ocolesc filtrul de motorina, si se pare ca problema pleaca de la filtrul de motorina, cel mai posibil oringurile de la conducte

salut, aceiasi problema o am si eu.Am schimbat oringuri injectoare si furtunase de retur si tot asa face , porneste dupa care daca o las la relanti moare , ce sa fie .Da-mi un privat te rog daca si zi-mi cum ai rezolvat-o ca disper
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Problema la mine este ca trage aer foarte putin pe la filtrul de motorina, dupa 8-10 ore ducand la dezamorsare. In mers nu am scurgeri de motorina(ce ciudat suna Very Happy), ci doar trage foarte putin aer, lucru care duce la o functionare normala, nefiind mult aer.
Pentru rezolvarea temporara problemei, am anulat filtrul de motorina, implicit si carcasa, punand un alt filtru(de VW de prin '90) capsulat.
Ca tema in viitorul apropiat este sa verific filtrul original de eventuale fisuri, schimbat oringuri si cartusul + garnituri, pentru ca este important ca iarna sa merg cu cel original, altfel imi nu imi va incalzi motorina si implicit imi va da erori la temperaturi sub 5 grade.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
parcheaza masina tot timpul cu partea din spate ridicata ( si 2% inclinatie) si va pornii excelent

garantat
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
DJ34KLA a scris:garantat


De ce? ai idee, dezvolta ideea te rog, nu posta aiurea, aia nu e o rezolvare la problema.











PS: Treaba cu parcatul este urmatoarea, motorina daca are pe unde trage aer, se duce inapoi in rezervor. Daca vei parca cu botul in jos, motorina nu va mai cobora in rezervor Wink
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:
nu posta aiurea, aia nu e o rezolvare la problema.


problema se manifesta la masini cu multe zerouri in coada la nr de km, a mea este luata de noua din ro si am 110miikm si rezolvarea a fost simpla: furtunasele de retur
am un amic cu un dtl din 97 cu 500miikm care a skimbat tot(furtunase, oringuri, cartus motorina(cu totul), 3 supape unisens, garnituri rezervor, si toate cele)
de 1 an are aceasta problema: o parcheaza cu botu in jos si shunteaza kestia asta, stie ca e pompa defecta

trage concluzii singur
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
am un amic care a avut probleme asemanatoare, pana urma la el a fost carcasa filtrului de motorina fisurata, n-ar strica s-o verifici si p-aia
  • D
  • *
  • 1 mesaje
  • din 26 Jun 2008
  • Meriva 2004 z17dth
  • Iasi
  • D

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu e nici o pompa!
Se numeste senzor presiune sau electrovalva debit motorina si intradevar se monteaxa ''pe'' pompa de injectie dar ce nu fac astia sa castige un ban.
Problema e ca ori o comanzi separat la Gold Platin sau la o alta firma dar sa ai seria pompei.
Succes
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cum am mai spus, simptomele au fost expuse, problema a fost rezolvata. Problema este de la carcasa filtrului de motorina, la prima vedere se pare ca oringurile care asigura etansarea conductelor. Momentan sunt la pamant cu timpul urmand sa verific in detaliu carcasa. Solutia adoptata momentan a fost implementarea unui filtru de motorina capsulat, are intrare, iesire, surub pt drenare si surub aerisire. Daca nu imi trebuia preincalzirea din filtru ramaneam cu modelul de filtru montat acum pe masina......
Revin cu detalii.

PS: Pentru astfel de simptome, montati-va singuri un filtru de benzina obisnuit, de proba, nu va duceti in service ca vor ridica din umeri, la ei nu exista ideea ca ar trage aer pe la cel mai inalt punct si daia ................. daca pompa se dezamorseaza, ori e defecta, ori pierde motorina pe undeva in timpul functionarii, "cum domle daca nu pisteste, pompa e defecta!"
  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
cei de la service nu poarta o vina prea mare ..... problema chiar este "crocanta" ....Very Happy puneti-va in locul lor ... repara o masina care merge ............ darrrrr ....... o supapa unisens montata inaintea filtrului + o revenire in service dupa un anumit timp cred ca ar putea face
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Cum am mai spus, simptomele au fost expuse, problema a fost rezolvata. Problema este de la carcasa filtrului de motorina, la prima vedere se pare ca oringurile care asigura etansarea conductelor. Momentan sunt la pamant cu timpul urmand sa verific in detaliu carcasa. Solutia adoptata momentan a fost implementarea unui filtru de motorina capsulat, are intrare, iesire, surub pt drenare si surub aerisire. Daca nu imi trebuia preincalzirea din filtru ramaneam cu modelul de filtru montat acum pe masina......
Revin cu detalii.

PS: Pentru astfel de simptome, montati-va singuri un filtru de benzina obisnuit, de proba, nu va duceti in service ca vor ridica din umeri, la ei nu exista ideea ca ar trage aer pe la cel mai inalt punct si daia ................. daca pompa se dezamorseaza, ori e defecta, ori pierde motorina pe undeva in timpul functionarii, "cum domle daca nu pisteste, pompa e defecta!"


S-ar putea sa ai dreptate, si acele oringuri pot lasa aerul sa intre si astfel sa dezamorseze circuitul de alimentare. Eu am acelasi tip de motor Y 20 dth si am avut intr-adevar aceasi problema, am cumparat oringuri dar nu am apucat sa le schimb. Am observat in schimb ca lasand masina la orizontala mai mult de 2 zile nepornita, aveam dificultati la pornire, in sensul ca trebuia sa dau mai mult la automat ca sa porneasca. Am avut cateva zile, posibilitatea de a parca in locul unui vecin, locul acestuia fiind inclinat considerabil. Ei bine masina a pornit la prima cheie dupa mai multe zile de stationare. Schimbarea oringurilor este o loterie, atata timp cat carcasa filtrului este de plastic. Nimeni nu poate garanta ca acele orificii unde se mufeaza conductele de alimentare nu sunt deformate microscopic sau capacul filtrului la fel.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
de aceea ai acele oringuri,sa preia deformarile micrscopice.dar mai sint si meseriasi care zic"merge dom'le si cu alea vechi"..se schimba ceva sau se desface ceva,oringuri noi..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR