Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • A7860

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alba Iulia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut, am confrunt cu o problema, sau 2.
Am urmatoarele erori:
P2226-52 Barometric pressure sensor range/performace
P1050-52 Barometric pressure not plausible with Boost Performance.
Masina nu se tureaza mai mult de 3000 si ceva RPM si nu trage.

Problema 2. La cald incepe sa fume si sa isi schimbe motorul sunetul, iar pe 2 dintre injectoare am valori de 5.
Multumesc!


MODEL: Opel Astra H GTC
MOTOR: 1.9 150 CP Z19DTH

LOCATIE: Abla
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1. Test compresie.
2. Test injectoare in atelier specializat sau proba cu alte injectoare verificate.
3. Verificare pe tester a valorilor raportate de senzorii MAP si BARO
  • A7860

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alba Iulia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am inteles.
Care este mai exact acest senzor BAROMETRIC si unde este pozitionat?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ce este, ii spune numele. Barometru -> masoara presiunea atmosferica.
Unde este -> in ECU.

Dar ti-a fost recomandat sa vezi cu un tester/fiagnoza, ce valori raporteaza.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca ai bifat primele 2 puncte si ai ajuns la pct 3.
Care este concluzia primelor 2?
  • A7860

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alba Iulia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am fost la mecanic si mi a dat un verdict. In legatura cu fumul alb si cu schimbatul mersului la cald. Garnitura de chiulasa arsa sau chiulasa.
Face presiune mare in vas si a spart radiatorul.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Atunci, cel putin deocamdata, punctele 2 si 3 intra in stand-by.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si radiatorul trebuie schimbat.
  • A7860

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alba Iulia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Radiatorul il schimb. Nu știu ce sa zic de garnitura de chiulasa. La cine am fost mi a dat un verdict asa rapid..
Se poate ca fumul alb sa fie din cauza celor 2 injectoare care au valori foarte mari?
Fumul alb apare doar duupa ce se încãlzește motorul si motorul nu mai merge la fel, isi schimba sunetul.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am impresia ca vrei doar sa discuti problema, nu sa o si rezolvi.
Fa testul ala de compresie. Iti raspunde la mai multe intrebari. Poate doar sa pufaie si sa scapi cu saibe de foc.
La rece si la cald, daca zici ca la cald merge mai prost.
  • A7860

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alba Iulia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
M a sunat mecanicul si mi a zis ca fumul cel scotea era de la dpf dupa 2 3 ture pe autostrada si 2 regenerãrii masina nu mai scote gram de fum nici la rece nici la cald.
Motorul nu fierbe apa sta normal. Uleiul este la nivel.
Dar mi a zis ca in vasul de expansiune se face o spuma de parca e dero sau șampon in ea.
Cele 2 erori de boost s au rezolvat prin înlocuirea senzorului map.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Problema cu cele doua injectoare pe care aveai valori de 5 s-a rezolvat de la sine ? Care sunt valorile acum ?
  • A7860

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alba Iulia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Nuu, am fãcut un test de retur, sunt defecte.
Luni imi ajung injectoarele de schimb. Motorul pornește ok dar întrerupe si nu merge rotund si tacane injectoarele.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Foarte interesante explicatiile mecanicului.
Te rog sa revii cu noutati, cand ai.
  • A7860

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alba Iulia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Revin cu un update.
Problema este galeria de admisie mai exact tija swirl blocata Smile
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Blocata sau cazuta? Oricum nu prea explica nici erorile, nici compensarile maxime pe injectoare...
  • A7860

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alba Iulia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Pai e blocata si nu deschide. Daca o acționez din tester sa o deschida, motorul isi revine, merge normal, consumul revine si el si valorile injectoarelor scad. Probabil nedeschizand destul la relanti nu da drumul la aer si nu se face un amestec corect.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Foarte interesant! Sper din tot sufletul sa scapi doar cu atat.
Ce a propus mai departe? Curatare? Inlocuire? Despre motorasul Swirl ce a zis, e OK?
Iti recomand calduros un update de software ECM.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Zic si eu, ca sa nu tac, pareri despre spusele acelui mecanic, doar la nivel de curiozitate:
1. Pai tocmai acela este rolul sistemului "swirl flaps", ca la "idle", sa inchida portul direct si deci, aerul sa intre doar prin portul de turbionare. Astfel, teoretic, amestecul aer/motorina se face mai eficient si la turatii reduse si implicit si o ardere mai eficienta si mai completa.
2. Comanda din "tester", tot de catre ECU este pusa in practica, deci cel putin din acest considerent, se pare ca totusi ECU (prin actuator, fireste), reuseste sa actioneze tija cu tot cu clapete.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,792
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asa e astea... e proaste dom' le. face can vrea iele
Numa mecanici schimbaci de piese prin ateliere... Nu cunosc nici macar chestii elementare sau sunt delasatori!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR