A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
Salut, am confrunt cu o problema, sau 2.
Am urmatoarele erori:
P2226-52 Barometric pressure sensor range/performace
P1050-52 Barometric pressure not plausible with Boost Performance.
Masina nu se tureaza mai mult de 3000 si ceva RPM si nu trage.
Problema 2. La cald incepe sa fume si sa isi schimbe motorul sunetul, iar pe 2 dintre injectoare am valori de 5.
Multumesc!
MODEL: Opel Astra H GTC
MOTOR: 1.9 150 CP Z19DTH
LOCATIE: Abla
Am urmatoarele erori:
P2226-52 Barometric pressure sensor range/performace
P1050-52 Barometric pressure not plausible with Boost Performance.
Masina nu se tureaza mai mult de 3000 si ceva RPM si nu trage.
Problema 2. La cald incepe sa fume si sa isi schimbe motorul sunetul, iar pe 2 dintre injectoare am valori de 5.
Multumesc!
MODEL: Opel Astra H GTC
MOTOR: 1.9 150 CP Z19DTH
LOCATIE: Abla
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
Radiatorul il schimb. Nu știu ce sa zic de garnitura de chiulasa. La cine am fost mi a dat un verdict asa rapid..
Se poate ca fumul alb sa fie din cauza celor 2 injectoare care au valori foarte mari?
Fumul alb apare doar duupa ce se încãlzește motorul si motorul nu mai merge la fel, isi schimba sunetul.
Se poate ca fumul alb sa fie din cauza celor 2 injectoare care au valori foarte mari?
Fumul alb apare doar duupa ce se încãlzește motorul si motorul nu mai merge la fel, isi schimba sunetul.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
M a sunat mecanicul si mi a zis ca fumul cel scotea era de la dpf dupa 2 3 ture pe autostrada si 2 regenerãrii masina nu mai scote gram de fum nici la rece nici la cald.
Motorul nu fierbe apa sta normal. Uleiul este la nivel.
Dar mi a zis ca in vasul de expansiune se face o spuma de parca e dero sau șampon in ea.
Cele 2 erori de boost s au rezolvat prin înlocuirea senzorului map.
Motorul nu fierbe apa sta normal. Uleiul este la nivel.
Dar mi a zis ca in vasul de expansiune se face o spuma de parca e dero sau șampon in ea.
Cele 2 erori de boost s au rezolvat prin înlocuirea senzorului map.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Zic si eu, ca sa nu tac, pareri despre spusele acelui mecanic, doar la nivel de curiozitate:
1. Pai tocmai acela este rolul sistemului "swirl flaps", ca la "idle", sa inchida portul direct si deci, aerul sa intre doar prin portul de turbionare. Astfel, teoretic, amestecul aer/motorina se face mai eficient si la turatii reduse si implicit si o ardere mai eficienta si mai completa.
2. Comanda din "tester", tot de catre ECU este pusa in practica, deci cel putin din acest considerent, se pare ca totusi ECU (prin actuator, fireste), reuseste sa actioneze tija cu tot cu clapete.
1. Pai tocmai acela este rolul sistemului "swirl flaps", ca la "idle", sa inchida portul direct si deci, aerul sa intre doar prin portul de turbionare. Astfel, teoretic, amestecul aer/motorina se face mai eficient si la turatii reduse si implicit si o ardere mai eficienta si mai completa.
2. Comanda din "tester", tot de catre ECU este pusa in practica, deci cel putin din acest considerent, se pare ca totusi ECU (prin actuator, fireste), reuseste sa actioneze tija cu tot cu clapete.
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat