serginhio
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Astra 1993 1600
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2007
- Mesaj Privat
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
vrei sa faci un turbo sau un aspirat?, citi cai ai , si la citi vrei sa ajungi,?si cel mai important, ce vrei apoi sa faci cu masina?
, oricum fara 1000- 1500 de €; nu te apuca , cu adrese de magazine on -line te pot ajuta , dar cu mecanici nu., la fel si cu citeva idei.
cel mai ieftin, LEGAL si sigur, iesi cu un sistem NOS (in jur de 80O €;- si poti mari puterea in functie de cum vrei reglat sistemul intre 25 si 75 %), mai ales ca o incarcare de butelie e in jur de 900000 lei vechi.
asa masina va fii si de strada, cu nitrosul care te poate ajuta de cite ori ai nevoie, si pastrind consumul obisnuit ( fara Nos) dar si de "CURSE" putind sa dai si cite o liniutza din cind in cind.
DACA vrei sa o scoti doar dumininica pe drumuri de munte, sau pe drumuri aproape parasite ( in general judetenele dintre sate) , sau sa o tii sa mergi de 2-3 ori pe an la HUNGARORING ( sau eu mai stiu pe ce circuit) atunci vorbim de alti bani , si cum ti-am spus, pot sa te ajut cu adrese de magazine on - line.
DECI..................
, oricum fara 1000- 1500 de €; nu te apuca , cu adrese de magazine on -line te pot ajuta , dar cu mecanici nu., la fel si cu citeva idei.
cel mai ieftin, LEGAL si sigur, iesi cu un sistem NOS (in jur de 80O €;- si poti mari puterea in functie de cum vrei reglat sistemul intre 25 si 75 %), mai ales ca o incarcare de butelie e in jur de 900000 lei vechi.
asa masina va fii si de strada, cu nitrosul care te poate ajuta de cite ori ai nevoie, si pastrind consumul obisnuit ( fara Nos) dar si de "CURSE" putind sa dai si cite o liniutza din cind in cind.
DACA vrei sa o scoti doar dumininica pe drumuri de munte, sau pe drumuri aproape parasite ( in general judetenele dintre sate) , sau sa o tii sa mergi de 2-3 ori pe an la HUNGARORING ( sau eu mai stiu pe ce circuit) atunci vorbim de alti bani , si cum ti-am spus, pot sa te ajut cu adrese de magazine on - line.
DECI..................
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Pytagora, vad ca le ai cu nosu, cu astea. Spune-ne si noua mai multe.
Se poate monta nos pe o masina care:
- nu are componentele motorului ajustate sa reziste la putere bruta
- nu are caroserie pregatita pentru asa ceva
- nu are frane, elemente de directie modificate, evacuare
- nu are un numar minim de cai putere
- nu are injectie multipunct
Se poate monta nos pe o masina care:
- nu are componentele motorului ajustate sa reziste la putere bruta
- nu are caroserie pregatita pentru asa ceva
- nu are frane, elemente de directie modificate, evacuare
- nu are un numar minim de cai putere
- nu are injectie multipunct
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
DA
SE POATE MONTA APROAPE PE ORICE, INCLUSIV PE DIESEL , daca aveti v-uri puteti sa duceti impulsul sa va dea 75% IN PLUS, pentru 4 in linie , din cite stiu nu se recomanda mai mult de 50%, dar ar fii bine sa va limitati, jeturile , pentru 25-30% .......
nu conteaza daca e carburatie sau injectie.
componentele motorului sunt calculate din fabrica sa reziste la ceva mai mult .
cum am spus, 4 in linie rezista fara mari probleme la in jur de 25 %, pe cind v -urile rezista si la 50-75%.......
binentzeles ca si la 4 in linie poti sa trci la puteri mai mari obtinute din NOS, ............DAR.......... ca si la obtinerea pe alte cai a puetrii ( axa, turbo, trebuie sa treci la pistoane forjate........ alta mie de euro, fara manopera.
SE POATE MONTA APROAPE PE ORICE, INCLUSIV PE DIESEL , daca aveti v-uri puteti sa duceti impulsul sa va dea 75% IN PLUS, pentru 4 in linie , din cite stiu nu se recomanda mai mult de 50%, dar ar fii bine sa va limitati, jeturile , pentru 25-30% .......
nu conteaza daca e carburatie sau injectie.
componentele motorului sunt calculate din fabrica sa reziste la ceva mai mult .
cum am spus, 4 in linie rezista fara mari probleme la in jur de 25 %, pe cind v -urile rezista si la 50-75%.......
binentzeles ca si la 4 in linie poti sa trci la puteri mai mari obtinute din NOS, ............DAR.......... ca si la obtinerea pe alte cai a puetrii ( axa, turbo, trebuie sa treci la pistoane forjate........ alta mie de euro, fara manopera.
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
dady_vale a scris:Deci in concluzie... c-am toti te sfatuiesc sa-ti schimbi motorul cu unul mai mare sau o investitie de min 1000 de euro.
Bafta
Bafta
*
Solutia mea era cea mai facila, cu un pic de indemanare, nici nu trebuia demontat motorul de pe masina, doar "decapitat"...
Pretul depinde, desigur, de oportunitatile gasite in SH, iar "seria" motorului (de pe blocul motor...) nu se schimba...
Dupa aceea, cei 100 de cai pot deveni un pic mai multi, sa zicem 110-115, cu solutii de bun simt, printre altele marirea presiunii din rampa comuna de injectie cu circa 10%, nu prea mult, sa nu deviezi prea mult din curbele optimizate de "nestiutorii" aia de la Opel...
- pytagora
- **
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
" senior " sorin666, daca aveti alte pareri spunetivi-le fara sa fiti obraznic si arogant cu ceilalti.
Omul vrea idei si noi scriem ceea ce noua ni se pare realizabil.
Unii cunosc mai multe iar alti mai putzin.
Iertati-mi va rog nestiinta, dar nu fiti arogant, postati-va ideile si daca este ceva de argumentat impotriva unei idei, sigur, puteti scrie care este parerea dumneavostra despre ideea respectiva.
Dar sa veniti cu expresii ca :"aberatiile juniorilor care au capul plin de emisiuni tv", denota o totala aroganta si lipsa de respect fata de ideile celorlalti, si ceea ce mie mi s-a parut cel mai evident ,ca nu cunoasteti subiectul ( sistemul NOS). Aduceti argumente , fie ele aberante sau nu, daca vi se pare ca stiti ceva despre subiectul respectiv, dar nu asa, prin demagogie ieftina si rautacioasa.
Omul vrea idei si noi scriem ceea ce noua ni se pare realizabil.
Unii cunosc mai multe iar alti mai putzin.
Iertati-mi va rog nestiinta, dar nu fiti arogant, postati-va ideile si daca este ceva de argumentat impotriva unei idei, sigur, puteti scrie care este parerea dumneavostra despre ideea respectiva.
Dar sa veniti cu expresii ca :"aberatiile juniorilor care au capul plin de emisiuni tv", denota o totala aroganta si lipsa de respect fata de ideile celorlalti, si ceea ce mie mi s-a parut cel mai evident ,ca nu cunoasteti subiectul ( sistemul NOS). Aduceti argumente , fie ele aberante sau nu, daca vi se pare ca stiti ceva despre subiectul respectiv, dar nu asa, prin demagogie ieftina si rautacioasa.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
E mai usor sa stai sa casti gura pe Net decat sa stai cu cheia in mana, daca ma insel, ma scuz ...
Cel mai probabil, omul vrea o masina mai puternica pe care sa o foloseasca in mod curent, nu sa faca "pimp my ride" cu ea...
Si chiar si aia de la TV o dau in bara, ceea ce fac ei acolo necesita sute de ore de munca, nu 15 minute de emisiune...
Daca imi explici si diferenta intre motorul in 2 timpi si ala in 4 timpi, imi dau si palaria jos...
Si sa nu crezi ca e ceva personal, ceea ce ma agaseaza este propagarea virala a exagerarilor, nu //elementul viral//...
In rest, e probabil ca eu sa ma fi murdarit prima data cu ulei de motor pe cand majoritatea de aici purta scutece, dar asta nu e un argument...
Ca sa revin la subiect, motorul "obisnuit" de 1600 (71/75 CP) l-a avut un bun amic pe un break, cel de 100 eu insumi (vezi garajul...) am facut comparatie directa cu capotele dechise si cu Haynesul in mana, solutia e facila si imediata, cu conditia gasirii unui "donor" acceptabil din PDV tehnic si financiar... Si fara sa iti confiste Garcea talonul...
Cel mai probabil, omul vrea o masina mai puternica pe care sa o foloseasca in mod curent, nu sa faca "pimp my ride" cu ea...
Si chiar si aia de la TV o dau in bara, ceea ce fac ei acolo necesita sute de ore de munca, nu 15 minute de emisiune...
Daca imi explici si diferenta intre motorul in 2 timpi si ala in 4 timpi, imi dau si palaria jos...
Si sa nu crezi ca e ceva personal, ceea ce ma agaseaza este propagarea virala a exagerarilor, nu //elementul viral//...
In rest, e probabil ca eu sa ma fi murdarit prima data cu ulei de motor pe cand majoritatea de aici purta scutece, dar asta nu e un argument...
Ca sa revin la subiect, motorul "obisnuit" de 1600 (71/75 CP) l-a avut un bun amic pe un break, cel de 100 eu insumi (vezi garajul...) am facut comparatie directa cu capotele dechise si cu Haynesul in mana, solutia e facila si imediata, cu conditia gasirii unui "donor" acceptabil din PDV tehnic si financiar... Si fara sa iti confiste Garcea talonul...
minimal.madness- Suspendat
- 369 mesaje
- din 08 Sep 2009
- Astra 1993 1.6
- Valcea
minimal.madness- Mesaje scrise: 369
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1993 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2009
- Mesaj Privat
ok am citit cu mare placere parerile voastre si ce pot spune e ca ... la banii mei ( nu prea multi fiind doar un simplu student in anul 2 fara slujba ) de fapt la banii parintilor mei , am ajuns la concluzia ca ori o vand si imi iau alta mai buna , ori imi pun un motor ceva mai mare din cate am inteles eu , unul foarte bun fiind C20NE . eu am un C16NZ . imi puteti spune si mie va rog , pe langa pretul de 300-400 d euro pe care il dau pe motoras ( unul bun bineinteles poate ma ajutati si sa gasesc asa ceva ) , ce alte modificari ar trebui sa mai fac ? ex : alta cutie de viteze ? si mai stiu eu ce alte chestii ?
astept un raspuns.sper sa nu ma luati si pe mine tare ) am carnetul doar din iunie,dar ador sa fac km ) imi place sa am o masina frumoasa si in acelasi timp si cu cativa cp sub capota.
astept un raspuns.sper sa nu ma luati si pe mine tare ) am carnetul doar din iunie,dar ador sa fac km ) imi place sa am o masina frumoasa si in acelasi timp si cu cativa cp sub capota.
- DB77AAA
- *******
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat