Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • serginhio

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2007

  • Mesaj Privat
dati un mesaj daca stiti cu sa tunez un motor de opel astra de 1,6. Masina este din anul 1993 Rolling Eyes Rolling Eyes
Skip ads

  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Sansele de izbanda sunt prea mici si costurile prea mari, mai bine schimbi masina si ai rezolvat. Parerea mea desigur! Si a mea e din '94 tot de 1.6, eu unul personal am ajuns la concluzia ca mai bine o schimb decat sa mai investesc in ea + ca nu-ti mai scoti bani deloc.

Bafta
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vali ce faci!? Confused
dezamagesti omul?
poate omul este pasionat de acest motor si poate nu vrea sa o vanda,
o masina daca e veche conteaza foarte mult motorul,
am intalnit masini mai vechi dar care aveau motorul mai ingrijit decat unele noi.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Recomand un C20XE. Ieftin si bun Wink
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
vrei sa faci un turbo sau un aspirat?, citi cai ai , si la citi vrei sa ajungi,?si cel mai important, ce vrei apoi sa faci cu masina?
, oricum fara 1000- 1500 de €; nu te apuca , cu adrese de magazine on -line te pot ajuta , dar cu mecanici nu., la fel si cu citeva idei.
cel mai ieftin, LEGAL si sigur, iesi cu un sistem NOS (in jur de 80O €;- si poti mari puterea in functie de cum vrei reglat sistemul intre 25 si 75 %), mai ales ca o incarcare de butelie e in jur de 900000 lei vechi.
asa masina va fii si de strada, cu nitrosul care te poate ajuta de cite ori ai nevoie, si pastrind consumul obisnuit ( fara Nos) dar si de "CURSE" putind sa dai si cite o liniutza din cind in cind.
DACA vrei sa o scoti doar dumininica pe drumuri de munte, sau pe drumuri aproape parasite ( in general judetenele dintre sate) , sau sa o tii sa mergi de 2-3 ori pe an la HUNGARORING ( sau eu mai stiu pe ce circuit) atunci vorbim de alti bani , si cum ti-am spus, pot sa te ajut cu adrese de magazine on - line.
DECI..................
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pytagora, vad ca le ai cu nosu, cu astea. Spune-ne si noua mai multe.
Se poate monta nos pe o masina care:

- nu are componentele motorului ajustate sa reziste la putere bruta
- nu are caroserie pregatita pentru asa ceva
- nu are frane, elemente de directie modificate, evacuare
- nu are un numar minim de cai putere
- nu are injectie multipunct
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
DA
SE POATE MONTA APROAPE PE ORICE, INCLUSIV PE DIESEL , daca aveti v-uri puteti sa duceti impulsul sa va dea 75% IN PLUS, pentru 4 in linie , din cite stiu nu se recomanda mai mult de 50%, dar ar fii bine sa va limitati, jeturile , pentru 25-30% .......
nu conteaza daca e carburatie sau injectie.
componentele motorului sunt calculate din fabrica sa reziste la ceva mai mult .
cum am spus, 4 in linie rezista fara mari probleme la in jur de 25 %, pe cind v -urile rezista si la 50-75%.......
binentzeles ca si la 4 in linie poti sa trci la puteri mai mari obtinute din NOS, ............DAR.......... ca si la obtinerea pe alte cai a puetrii ( axa, turbo, trebuie sa treci la pistoane forjate........ alta mie de euro, fara manopera.
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
am pus un filmulet despre nos mai sus. sper sa va lamureasca un pic. preturile sunt de anglia, si sa spunem ca la noi in romania diferenta ar fii mina de lucru mai ieftina si cum va descurcati sa cumparati chitul
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
am pus un filmuletz despre nos mai sus. sper sa va lamureasca un pic. pretzurile sunt de anglia, si sa spunem ca la noi in romania diferentza ar fii mina de lucru mai ieftina si cum va descurcati sa cumparatzi chitul
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Lasand la o parte aberatile juniorilor care au capul plin de emisiuni TV, cel mai simplu ar fi adaptarea chilulasei si restul "coafurii" de la motorul de 100 de cai (de pe Astra) sau unul de Corsa GSI...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
motor C20NE 115 cp costa aprox 300-400 euro in stare acceptabila, sau mai scumpe cele pe 16 valve deci cel mai avantajos financiar acest lucru ar fi
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Deci in concluzie... c-am toti te sfatuiesc sa-ti schimbi motorul cu unul mai mare sau o investitie de min 1000 de euro.

Bafta
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
in nici un caz asta nu e si concluzia mea
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ei si Question
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
dady_vale a scris:Deci in concluzie... c-am toti te sfatuiesc sa-ti schimbi motorul cu unul mai mare sau o investitie de min 1000 de euro.

Bafta

*
Solutia mea era cea mai facila, cu un pic de indemanare, nici nu trebuia demontat motorul de pe masina, doar "decapitat"... Wink
Pretul depinde, desigur, de oportunitatile gasite in SH, iar "seria" motorului (de pe blocul motor...) nu se schimba... Cool
Dupa aceea, cei 100 de cai pot deveni un pic mai multi, sa zicem 110-115, cu solutii de bun simt, printre altele marirea presiunii din rampa comuna de injectie cu circa 10%, nu prea mult, sa nu deviezi prea mult din curbele optimizate de "nestiutorii" aia de la Opel...
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
" senior " sorin666, daca aveti alte pareri spunetivi-le fara sa fiti obraznic si arogant cu ceilalti.
Omul vrea idei si noi scriem ceea ce noua ni se pare realizabil.
Unii cunosc mai multe iar alti mai putzin.
Iertati-mi va rog nestiinta, dar nu fiti arogant, postati-va ideile si daca este ceva de argumentat impotriva unei idei, sigur, puteti scrie care este parerea dumneavostra despre ideea respectiva.
Dar sa veniti cu expresii ca :"aberatiile juniorilor care au capul plin de emisiuni tv", denota o totala aroganta si lipsa de respect fata de ideile celorlalti, si ceea ce mie mi s-a parut cel mai evident ,ca nu cunoasteti subiectul ( sistemul NOS). Aduceti argumente , fie ele aberante sau nu, daca vi se pare ca stiti ceva despre subiectul respectiv, dar nu asa, prin demagogie ieftina si rautacioasa.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
E mai usor sa stai sa casti gura pe Net decat sa stai cu cheia in mana, daca ma insel, ma scuz ... Embarassed
Cel mai probabil, omul vrea o masina mai puternica pe care sa o foloseasca in mod curent, nu sa faca "pimp my ride" cu ea...
Si chiar si aia de la TV o dau in bara, ceea ce fac ei acolo necesita sute de ore de munca, nu 15 minute de emisiune... Twisted Evil
Daca imi explici si diferenta intre motorul in 2 timpi si ala in 4 timpi, imi dau si palaria jos...
Si sa nu crezi ca e ceva personal, ceea ce ma agaseaza este propagarea virala a exagerarilor, nu //elementul viral//... Crying or Very sad
In rest, e probabil ca eu sa ma fi murdarit prima data cu ulei de motor pe cand majoritatea de aici purta scutece, dar asta nu e un argument...
Ca sa revin la subiect, motorul "obisnuit" de 1600 (71/75 CP) l-a avut un bun amic pe un break, cel de 100 eu insumi (vezi garajul...) am facut comparatie directa cu capotele dechise si cu Haynesul in mana, solutia e facila si imediata, cu conditia gasirii unui "donor" acceptabil din PDV tehnic si financiar... Si fara sa iti confiste Garcea talonul...
  • minimal.madness

  • Mesaje scrise: 369
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1993 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ok am citit cu mare placere parerile voastre si ce pot spune e ca ... la banii mei ( nu prea multi fiind doar un simplu student in anul 2 fara slujba ) de fapt la banii parintilor mei , am ajuns la concluzia ca ori o vand si imi iau alta mai buna , ori imi pun un motor ceva mai mare din cate am inteles eu , unul foarte bun fiind C20NE . eu am un C16NZ . imi puteti spune si mie va rog , pe langa pretul de 300-400 d euro pe care il dau pe motoras ( unul bun bineinteles poate ma ajutati si sa gasesc asa ceva ) , ce alte modificari ar trebui sa mai fac ? ex : alta cutie de viteze ? si mai stiu eu ce alte chestii ?
astept un raspuns.sper sa nu ma luati si pe mine tare Smile) am carnetul doar din iunie,dar ador sa fac km Wink) imi place sa am o masina frumoasa si in acelasi timp si cu cativa cp sub capota.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic sa ramai cu c16nz din pricina consumului.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR