raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca aveti cunostintele necesare,sau un mecanic care nu da dovada de prostia si inganfarea romaneasca de a sti tot....faceti reparatia cu incredere.Mai bine decat fabricantul motorului chiar nu stie nimeni daca motorul se preteaza sau nu la reconditionare.
Lasati deoparte legendele ...si mai ales renuntati la metoda paguboasa de a completa mereu uleiul,un calcul simplu spune clar,completarile multe in timp duc la acelasi pret cu o reparatie,singura problema e timp, bani...si mai ales omul potrivit.
Va urez bafta si daca doriti o discutie in amanunt ...astept intrebarile.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca esti interesat de reparatia motorului si nu intrebi doar de dragu' conversatiei repet reconditionarea este recomandata de producatori in cazurile in care motoarele ies din parametrii normali de functionare. Motorul de Opel are o caracteristica si anume datorita debitului mare de ulei in zona axei cu came respectiv tacheti hidraulici,la cea mai mica problema a simeringurilor de supape incepe un consum f mare de ulei bineinteles daca se mai adauga si ceva segmenti uzati apare un consum deja urias. Ati atrag atentia ca am intalnit f multe motoare care datorita uzurii au fost tinute doar cu completari de ulei,dupa ceva timp uleiul ars se depune in motor si devine o pasta foarte greu de indepartat care poate obtura un canal de ungere si atunci vei cumpara un motor si gata dilema repari sau nu.
Sfatul meu e repara-l cat mai ai ce repara..si mai ales nu compara o situatie cu alta fiecare motor are istoria lui deci probleme diferite...
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- deleted-4518
- **
- 182 mesaje
- din 15 Jan 2007
deleted-4518
- Mesaje scrise: 182
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sfatul meu: inainte de a desface motorul mergi la cineva care cunoaste si s-ar putea sa ai o surpriza.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- LUCIANO IS
- *
- 6 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2003 y20dth
LUCIANO IS
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Oare de ce atata neincredere? sunt asa idioti motoristii care au proiectat tot cand recomanda reconditionarea motoarelor prin segmentare?Tot ei dau si cotele pieselor pentru ca un mecanic probabil din ce in ce mai greu de gasit pe aici sa se ghideze?Am desfacut motoare OPEL care aveau in jur de 250.000 km REALI nu dati inapoi de 20 de ori care dimensional erau perfecte mai putin asa cum e normal uzati doar segmentii.Ce aven noi pe aici in Romania unde totul se masluieste masini de 500.000 de km. sau 700.000 cu ceasuri ce arata 85.000 sau 120.000 km. reparatii facute dupa ureche imbascite de tot felul de aditivi sa nu se auda zgomotul de tigaie la vanzare prin targuri inteleg si asta si de aceea vreau sa conving pe cei care intreaba cu interes ceva ca multe lucruri se pot face,se fac si se vor face....dar de oameni pregatiti.
Ce nu inteleg multi este faptul ca marota mioritica nu este un lucru facut ca la cate ,este de fapt expresia noastra draga 'LASA CA MERGE SI ASA' si ne mai miram ca segmentam bagam 300-400 E si dupa 10.000km. iar fum iar consum,cand de fapt motorul era pentru reparatie capitala care presupune alte operatiuni si preturi,iar vina exclusiva apartine mecanicilor care din nestiinta,delasare,si de multe ori sa ia repede un ban isi bat joc de banii,nervii si timpul oamenilor.
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
virus100b
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
Eu am facut segmentare la 170k km pt ca la fel ca la tine imi consuma 3-4L DE ULEI LA 10k km. S-a constatat lipirea segmentului 3 pe piston ca urmare a intervalului lung de schimb ulei si zgura lipita pe fundul baii de ulei. Masina a fost adusa din germania cu carte si schimburile au fost facute la 30k km. Am inlocuit segmenti, cuzineti biele, garnituri, simeringuri supape pretul a fost aproximativ 700ron piesele si 400ron manopera(nu la service). Acum masina consuma cam 700g pe schimb in conditiile in care vede frecvent 5000 de ture. Ulei folosit Castrol Magnatec 10W40.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Florin c
- **
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat