else
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Buna seara. Sunt proaspat detinator de corsa C 1.3cdti an 2004 motor Z13DT care nu mai porneste.
Azi, dupa cativa km prin oras, am oprit motorul si cand sa pornesc am dat demaror motorul a pornit cam neregulat (cu vibratii), am oprit si cand am dat din nou demaror nu a mai pornit.
Pe tester arata:
P0340 - (4) -Senzor pentru pozitia axei cu came - semnal prea mic Prezent si uneori
P0340 - (4) -Senzor pentru pozitia axei cu came - semnal prea mic -Nu este prezent.
Electromotor invarte insa motorul refuza sa porneasca. Se aude normal, fara batai.
Am schimbat senzor camshaft (nou), se comporta la fel.
Presiune in rampa cand tin demaror .... aprox 27-29 bari.
Tensiune baterie cu contactul pus 12.3 V dupa multe incercari de pornire
Nu stiu ce sa-i fac sa o pornesc...
Azi, dupa cativa km prin oras, am oprit motorul si cand sa pornesc am dat demaror motorul a pornit cam neregulat (cu vibratii), am oprit si cand am dat din nou demaror nu a mai pornit.
Pe tester arata:
P0340 - (4) -Senzor pentru pozitia axei cu came - semnal prea mic Prezent si uneori
P0340 - (4) -Senzor pentru pozitia axei cu came - semnal prea mic -Nu este prezent.
Electromotor invarte insa motorul refuza sa porneasca. Se aude normal, fara batai.
Am schimbat senzor camshaft (nou), se comporta la fel.
Presiune in rampa cand tin demaror .... aprox 27-29 bari.
Tensiune baterie cu contactul pus 12.3 V dupa multe incercari de pornire
Nu stiu ce sa-i fac sa o pornesc...
- corsablue
- ****
- 2,792 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,792
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
else
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
Avem noutati:
Distributia era sarita de la punct datorita uzurii. Ce am gasit in motor:
1. Pinion mic ascutit ca un disc de circular, joc mare la pistonasul intinzator (poate e normal, nu stiu).
2. Lant nu foarte uzat.
3. 2 tacheti cu joc mare la bucsa/rulment.
4. 4 tacheti cu o amprenta destul de adanca a capului supapei.
5. FARA SUPAPE INDOITE.
Am comandat kit de distributie FEBI (315 lei ) si 16 tacheti INA (13,5 lei buc). Kitul de distributie e complet, insa fara suruburi.
Maine ma apuc de montat.
Schimbati distributia la timp sa nu ajungeti ca mine... sau mai rau.
Distributia era sarita de la punct datorita uzurii. Ce am gasit in motor:
1. Pinion mic ascutit ca un disc de circular, joc mare la pistonasul intinzator (poate e normal, nu stiu).
2. Lant nu foarte uzat.
3. 2 tacheti cu joc mare la bucsa/rulment.
4. 4 tacheti cu o amprenta destul de adanca a capului supapei.
5. FARA SUPAPE INDOITE.
Am comandat kit de distributie FEBI (315 lei ) si 16 tacheti INA (13,5 lei buc). Kitul de distributie e complet, insa fara suruburi.
Maine ma apuc de montat.
Schimbati distributia la timp sa nu ajungeti ca mine... sau mai rau.
IonFive
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Chiar si fara zgomote si mers normal....pentru ca nu stii ce cumperi decat la exterior...tabla, vopsea etc.
Nu stii ce ....si cand si cum a primit motorul.
Referindu-ne la distributia pe lant faci parte din ``curentul`` care crede ca este indestructibila? Lantul poate da ( se rupe foarte foarte rar ! ) dar patinele ? Si intinzatorul ?
Consider sfatul de bun simt si nu indraznet.
Personal cand am cumparat masina am executat
1- baia de ulei jos si curatat sorb. ( verificat si catalizator cu ocazia asta)
2- inlocuit ulei si filtru de ulei , filtru benzina, fitru aer, filtru polen
3- masurat presiune ulei si presiune benzina
4-inlocuit distributie complet totul original.
5-curatat EGR , clapeta acceleratie si admisie
Nu stii ce ....si cand si cum a primit motorul.
Referindu-ne la distributia pe lant faci parte din ``curentul`` care crede ca este indestructibila? Lantul poate da ( se rupe foarte foarte rar ! ) dar patinele ? Si intinzatorul ?
Consider sfatul de bun simt si nu indraznet.
Personal cand am cumparat masina am executat
1- baia de ulei jos si curatat sorb. ( verificat si catalizator cu ocazia asta)
2- inlocuit ulei si filtru de ulei , filtru benzina, fitru aer, filtru polen
3- masurat presiune ulei si presiune benzina
4-inlocuit distributie complet totul original.
5-curatat EGR , clapeta acceleratie si admisie
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
Nu este indestructibil si nici nu am spus lucrul asta,dar de schimbat se schimba cand auzi zgomote care pot aparea cu mult peste 200.000 km,in alte cazuri mai devreme,functie de cum a fost schimbat uleiul,acum,fiecare face ce vrea cu banii pt ca mecanicii nu o sa spuna niciodata NU ! Drumuri netede !
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
biz
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 z13
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
- lucian_xtm
- *
- 12 mesaje
- din 19 Aug 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Bacau
lucian_xtm
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2015
- Mesaj Privat
Am o problema la o corsa C z13dt si nu reusesc sa-i dau de capat.
Sambata a plecat tatal meu cu masina, dupa 40 de km parcursi a oprit sa ia niste apa de la o fantana si cand sa plece de acolo masina nu a mai pornit. Brusc si din senin. Bateria e noua, varta silver de 640 mAh, electromotorul invarte, sigurantele dublu verificat (nimic ars), tractat si incercat cu treapta a 2 a ( o singura data) poate o ia, dus luni (pe 17 / 08 / 2015) fiindca era programat de o saptamana sa schimb ambreiajul cu tot cu volanta dubla in service. Ieri s-a verificat distributia si nu e sarita de la punct, lantul era ok, mi-au recomandat ca nu are sens deocamdata inlcouirea distributiei. cel putin nu asta e cauza pentru care nu porneste.
Pe tester le-a aparut eroare la senzorul pozitie ax came, astazi l-am cumparat si l-am schimbat. Nu mai apare eroarea. Acum, masina invarte la cheiela fel si fara sa porneasca, ca in ziua de sambata (cand a ramas la fantana si nu mai pornea).Deci sunetul este acelasi cu sunetul unui motor care dupa 3-4 rotiri la cheie pleaca, dar cand urca acul turometului (vizibil in bord) la 2-300 rotatii scade de parca nu are combustibil/scanteie. Pompa verificata, porneste se si aude cand pui contact, motorina amorseaza, am verificat la intrarea in filtru personal, mai departe nu stiu daca au verificat mecanicii. Filtrul motorina e schimbat acum vreo 10.000 km si e Mahle, nu a facut niciodata figuri, filtru aer nou nout abia schimbat (tot mahle), ulei la maxim in baie.
Mentionez faptul ca nu porneste chiar la sfert de cheie de cand e luata mi s-a parut putin mai ciudat asta, invartea de 5-6 ori sa zic din ce in ce mai rapid pana pleca. acum parca nu ajunge la aceeeasi viteza de rotatie (insotita de zgomotoul propriu-zis), desi bateria este noua, Varta Silver de 640 in loc de 560, si am conectat si cabluri cu o baterie de la un Duster Diesel de 70 mAh.
O am de 3 ani si nu am umblat in zona asta si nici teste nu i-am mai facut, nefiind eu cel care o foloseam frecvent...are peste 200.000 in bord (nu stiu daca si cati ar fi reali). avea bucsarai originale pana anul trecut, cand am schimbat tot ce se putea...
Am studiat forumul si toate subiectele posibile. Nu stiu ce as mai putea incerca...
Oricum urmatoarea operatiune este un drum fie la Iasi la domnul Dan Cuciureanu sau la oricine ar fi abilitat sa ii curat EGR sa ii fac si o distributie si o verificare mai amanuntita la ce mai are masina asta...ar fi pacat dupa ce am facut bucsaraie completa, amortizoare, ambrejai Luk sa ajunge in dezmembrari sau cine mai stie.
Daca a mai trecut cineva prin asa ceva, are cunostinte despre partea electrica si/sau alimentare combustibil Z13DT, la altceva nu ma pot gandi...
Multumesc mult de tot!
UPDATE 1: m-au sunat ”minionii” si dupa ce mi-au confirmat ca nu e sarita de la punct distributia, astazi mi-au spus ca e sarita de la punct...si trebuia inlocuita..,.ceva pareri?
Sambata a plecat tatal meu cu masina, dupa 40 de km parcursi a oprit sa ia niste apa de la o fantana si cand sa plece de acolo masina nu a mai pornit. Brusc si din senin. Bateria e noua, varta silver de 640 mAh, electromotorul invarte, sigurantele dublu verificat (nimic ars), tractat si incercat cu treapta a 2 a ( o singura data) poate o ia, dus luni (pe 17 / 08 / 2015) fiindca era programat de o saptamana sa schimb ambreiajul cu tot cu volanta dubla in service. Ieri s-a verificat distributia si nu e sarita de la punct, lantul era ok, mi-au recomandat ca nu are sens deocamdata inlcouirea distributiei. cel putin nu asta e cauza pentru care nu porneste.
Pe tester le-a aparut eroare la senzorul pozitie ax came, astazi l-am cumparat si l-am schimbat. Nu mai apare eroarea. Acum, masina invarte la cheiela fel si fara sa porneasca, ca in ziua de sambata (cand a ramas la fantana si nu mai pornea).Deci sunetul este acelasi cu sunetul unui motor care dupa 3-4 rotiri la cheie pleaca, dar cand urca acul turometului (vizibil in bord) la 2-300 rotatii scade de parca nu are combustibil/scanteie. Pompa verificata, porneste se si aude cand pui contact, motorina amorseaza, am verificat la intrarea in filtru personal, mai departe nu stiu daca au verificat mecanicii. Filtrul motorina e schimbat acum vreo 10.000 km si e Mahle, nu a facut niciodata figuri, filtru aer nou nout abia schimbat (tot mahle), ulei la maxim in baie.
Mentionez faptul ca nu porneste chiar la sfert de cheie de cand e luata mi s-a parut putin mai ciudat asta, invartea de 5-6 ori sa zic din ce in ce mai rapid pana pleca. acum parca nu ajunge la aceeeasi viteza de rotatie (insotita de zgomotoul propriu-zis), desi bateria este noua, Varta Silver de 640 in loc de 560, si am conectat si cabluri cu o baterie de la un Duster Diesel de 70 mAh.
O am de 3 ani si nu am umblat in zona asta si nici teste nu i-am mai facut, nefiind eu cel care o foloseam frecvent...are peste 200.000 in bord (nu stiu daca si cati ar fi reali). avea bucsarai originale pana anul trecut, cand am schimbat tot ce se putea...
Am studiat forumul si toate subiectele posibile. Nu stiu ce as mai putea incerca...
Oricum urmatoarea operatiune este un drum fie la Iasi la domnul Dan Cuciureanu sau la oricine ar fi abilitat sa ii curat EGR sa ii fac si o distributie si o verificare mai amanuntita la ce mai are masina asta...ar fi pacat dupa ce am facut bucsaraie completa, amortizoare, ambrejai Luk sa ajunge in dezmembrari sau cine mai stie.
Daca a mai trecut cineva prin asa ceva, are cunostinte despre partea electrica si/sau alimentare combustibil Z13DT, la altceva nu ma pot gandi...
Multumesc mult de tot!
UPDATE 1: m-au sunat ”minionii” si dupa ce mi-au confirmat ca nu e sarita de la punct distributia, astazi mi-au spus ca e sarita de la punct...si trebuia inlocuita..,.ceva pareri?
- corsablue
- ****
- 2,792 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,792
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Despre distributie citesti aici: https://www.clubopel.com/vie...20&highlight=
Daca te pricepi si poti fa un egr off. Discutie aici: https://www.clubopel.com/vie...26&highlight=
Daca te pricepi si poti fa un egr off. Discutie aici: https://www.clubopel.com/vie...26&highlight=
- lucian_xtm
- *
- 12 mesaje
- din 19 Aug 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Bacau
lucian_xtm
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2015
- Mesaj Privat
Multumesc mult pentru reply, am citit toate paginile, inclusiv despre toate masinile care au mai avut distributiile sarite de la punct...am mai inteles una alta, dar la ce am gasit astazi in motor parca mi s-au taiat picioarele. Masina cumparata din iasi in 2013 la 190.000 km, in prezent are 204.000 km. Din pacate, fratele, cel care a fost utilizator, desi a dus-o la service-uri pus pe tester cand a cumparat-o si nu a aparut nimic, nu a verificat si distributie ca deh, toata lumea il asigura ca e pe lant stai linistit.
Ca sa fie ghinion pana la capat, astazi mi-a demontat chiulasa. nu stiu daca se intelege din poze, dar toti cei 16 culbutori sunt sparti
La garnitura de chiuloasa a spus mecanicul ca nu se merita sa mai fac rectificari, ar fi mai bine sa cumpar o chiuloasa completa din dezmembrari cu tot cu came, tacheti si culbutori inseamna inca 900-1000 ron... Sunt daramat, dupa ce am incercat sa o pornesc la fata locului cand a ramas in pana, am incercat doar o singura data sa ii dau drumu in treapta a 2 a poate o ia ... Dar culmea in service, dupa ce am schimbat acel Senzor Pozitie Ax Came sa nu iti dai seama ca sunt toti culbutorii sparti? au dat 50 de chei mecanicii pana nu mai aveam baterie, au bagat spray pe admisie aer ca poate poate.. invartea usor se auzea ca invarte degeaba, iar pe tester NIMIC.Posibil sa fi fost un tester BOSCH, era un stand mare de 1.6 m. ar fi trebuit sa apara, sincer? Distributia a fost primul lucru pe care le-am zis sa il verifice .
Mai reusesc oare cu toate piesele de mai jos, cu alta chiuloasa de pe alta masina sa mai fac acest motor? Nici nu stiu cat de bine se pricep sa puna la loc in pozitie corecta toate piesele. Pare cunoscator inginerul mecanic, are experienta, dar imi cam fac probleme... mi-a spus de alte motoare identice pe care le-a reparat pe Fiat Multijet 1.3 si de asta mi-a recomandat alta chiuloasa cu toate piesele, si nu sa o repar pe asta...
Eu sunt detinator si sofer pe Logan 1.5 Dci 85 CP, masina pe care in cei 190.000 pe care i-am facut singur singurel cu ea am intretinut-o si reparat-o de merge fara repros. Insa, imi doresc sa fac acelasi lucru si cu acest Opel, pentru fratele meu si astazi chiar mi s-au "taiat" picioarele cand am vazut acea chiuloasa...
Imi recomandati sa am in vedere ceva anume cand cumpar o noua chiuloasa cu toate piesele? mecanicul pare sa stie ce sa caute, m-as deplasa prin zona Moldovei dupa una maine sau sambata...
Am cumparat toate piesele pe care le voi enumera acum:
1.Ambreiaj +rulment presiune+volanta masa dubla LUK
2.Kit Distributie (13 piese) GM
3.Rola intinzator accesorii
4.Curea accesorii Continental
5.Pompa apa (cu tot cu fulie)
6.Garnitura capac distributie
7.Simering arbore cotit
8. Silicon Victor Reinz
8. Ulei GM 5w30 4L (nu stiu ce sa iau altceva, il mai pot schimba dar mi-e teama de altele mai proaste)
9. Filtre toate Mahle
10. Kit reparatie timonerie GM
11. Garnituri montaj chiulasa (toate 3, vedem cate inlocuiesc).
12. Senzor pozitie ax came.
Ca sa fie ghinion pana la capat, astazi mi-a demontat chiulasa. nu stiu daca se intelege din poze, dar toti cei 16 culbutori sunt sparti
La garnitura de chiuloasa a spus mecanicul ca nu se merita sa mai fac rectificari, ar fi mai bine sa cumpar o chiuloasa completa din dezmembrari cu tot cu came, tacheti si culbutori inseamna inca 900-1000 ron... Sunt daramat, dupa ce am incercat sa o pornesc la fata locului cand a ramas in pana, am incercat doar o singura data sa ii dau drumu in treapta a 2 a poate o ia ... Dar culmea in service, dupa ce am schimbat acel Senzor Pozitie Ax Came sa nu iti dai seama ca sunt toti culbutorii sparti? au dat 50 de chei mecanicii pana nu mai aveam baterie, au bagat spray pe admisie aer ca poate poate.. invartea usor se auzea ca invarte degeaba, iar pe tester NIMIC.Posibil sa fi fost un tester BOSCH, era un stand mare de 1.6 m. ar fi trebuit sa apara, sincer? Distributia a fost primul lucru pe care le-am zis sa il verifice .
Mai reusesc oare cu toate piesele de mai jos, cu alta chiuloasa de pe alta masina sa mai fac acest motor? Nici nu stiu cat de bine se pricep sa puna la loc in pozitie corecta toate piesele. Pare cunoscator inginerul mecanic, are experienta, dar imi cam fac probleme... mi-a spus de alte motoare identice pe care le-a reparat pe Fiat Multijet 1.3 si de asta mi-a recomandat alta chiuloasa cu toate piesele, si nu sa o repar pe asta...
Eu sunt detinator si sofer pe Logan 1.5 Dci 85 CP, masina pe care in cei 190.000 pe care i-am facut singur singurel cu ea am intretinut-o si reparat-o de merge fara repros. Insa, imi doresc sa fac acelasi lucru si cu acest Opel, pentru fratele meu si astazi chiar mi s-au "taiat" picioarele cand am vazut acea chiuloasa...
Imi recomandati sa am in vedere ceva anume cand cumpar o noua chiuloasa cu toate piesele? mecanicul pare sa stie ce sa caute, m-as deplasa prin zona Moldovei dupa una maine sau sambata...
Am cumparat toate piesele pe care le voi enumera acum:
1.Ambreiaj +rulment presiune+volanta masa dubla LUK
2.Kit Distributie (13 piese) GM
3.Rola intinzator accesorii
4.Curea accesorii Continental
5.Pompa apa (cu tot cu fulie)
6.Garnitura capac distributie
7.Simering arbore cotit
8. Silicon Victor Reinz
8. Ulei GM 5w30 4L (nu stiu ce sa iau altceva, il mai pot schimba dar mi-e teama de altele mai proaste)
9. Filtre toate Mahle
10. Kit reparatie timonerie GM
11. Garnituri montaj chiulasa (toate 3, vedem cate inlocuiesc).
12. Senzor pozitie ax came.
- lucian_xtm
- *
- 12 mesaje
- din 19 Aug 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Bacau
lucian_xtm
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2015
- Mesaj Privat
corsablue a scris:Despre distributie citesti aici: https://www.clubopel.com/vie...20&highlight=
Daca te pricepi si poti fa un egr off. Discutie aici: https://www.clubopel.com/vie...26&highlight=
Daca te pricepi si poti fa un egr off. Discutie aici: https://www.clubopel.com/vie...26&highlight=
Chiar intentionez sa fac curatarea EGR-ului, nu stiu cat vor fi mecanicii de acord cu mine )
Multumesc mult de tot, o munca de documentare excelenta ai reusit aici pe forum, alaturi de ceilalti membri, mai ales pentru un mai proaspat corsar.
Cu stima!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cumpara un motor care merge, sa-l auzi tu. Cu piesele cumparate il faci boboc pentru 150,000km.
Motorul tau arata execrabil, rapanos de numai, la donator cureti segmentii si merg, vezi ca au doar o pozitie de montare si la originale nu scrie top.
Distributia pe lant nu este vesnica, asta e bla-bla de samsar.
Motorul tau arata execrabil, rapanos de numai, la donator cureti segmentii si merg, vezi ca au doar o pozitie de montare si la originale nu scrie top.
Distributia pe lant nu este vesnica, asta e bla-bla de samsar.
- lucian_xtm
- *
- 12 mesaje
- din 19 Aug 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Bacau
lucian_xtm
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2015
- Mesaj Privat
Multumesc mult pentru sfaturi ! Am aflat si cum se pot monta segmentii !din 2013 de cand a cumparat-o ii spuneam fratiorului sa treaca pe la un mecanic avizat cum sunteti dvs, ca statea in Iasi, sa o vada putin cum se comporta, dar nici partea financiara un l-a ajutat prea mult, nici timpul ca lucra destul de mult si culmea lui nu i s-a stricat deloc niciodata )
Totusi, Cand mecanicul a desfacut chiulioasa de pe bloc motor, pistoanele aratau foarte bine, si segmentii ar fi ok.
Adaug faptul ca motorul chiar nu consuma mult, in jur de 5% in oras, sub 5 in afara. nu am CB si nu pot vedea exact, din pacate. Nici ulei nu prea consuma, uneori nu era nevoie sa completez, alte ori completam putin ulei la 10.000 km pe care sigur il pierdea pe la capacul distributiei sau pe la chiuloasa, am vazut putine urme de ulei. Si dupa ce am investit 5.000 lei in piese nu as mai avea de unde cumpara si alt bloc motor cu 2000-2500 ron bun bun. De motoare la 250 Euro n-as vrea sa aud... Oricum, daca tentativa cu o chiuloasa da gres, voi mai face o investitie si ii cumpar alt bloc motoc complet si aia e...
Cu stima!
Totusi, Cand mecanicul a desfacut chiulioasa de pe bloc motor, pistoanele aratau foarte bine, si segmentii ar fi ok.
Adaug faptul ca motorul chiar nu consuma mult, in jur de 5% in oras, sub 5 in afara. nu am CB si nu pot vedea exact, din pacate. Nici ulei nu prea consuma, uneori nu era nevoie sa completez, alte ori completam putin ulei la 10.000 km pe care sigur il pierdea pe la capacul distributiei sau pe la chiuloasa, am vazut putine urme de ulei. Si dupa ce am investit 5.000 lei in piese nu as mai avea de unde cumpara si alt bloc motor cu 2000-2500 ron bun bun. De motoare la 250 Euro n-as vrea sa aud... Oricum, daca tentativa cu o chiuloasa da gres, voi mai face o investitie si ii cumpar alt bloc motoc complet si aia e...
Cu stima!
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Va salut. Am si eu P0340, inainte de asta motorul mergea ca un tractor. Mi s-a schimbat distributia acum 2 ani, am desfãcut capacul de la lanț, am gãsit piesã de ghidaj ruptã... Am schimbat-o. Mâine comand senzor, dacã nu pornește, la cine îmi recomandați sã merg sã repar motorul ãsta (zona Suceava / Iași / Neamț). M-am sãturat de el.
- lucian_xtm
- *
- 12 mesaje
- din 19 Aug 2015
- Corsa 2004 Z13DT
- Bacau
lucian_xtm
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2015
- Mesaj Privat