- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Avind in vedere noua campanie de preturi in care este inclus si Lacetti apare "batalia fratricida" AstraH vs. Lacetti Sedan .
Ma gindesc ca in viitorul oarecum apropiat sa'mi schimb masina si ca sa raman oarecum in familie(GM) am ajuns la Astra H sau Lacetti Sedan .
Considerentele mele :
"Plusuri" Lacetti :
-design atragator dar sobru made by Giugiaro
-spatiu interior generos
-finisare interioara buna
-ambienta interioara placuta
-sistem audio de calitate buna
-suspensie independenta
-portbagaj suficient de mare
-compromis bun confort/stabilitate
-4,5 stele la siguranta
"Minusuri" Lacetti :
-motoare de generatie mai veche
-consum marisor de combustibil
-dotari de siguranta activa si pasiva cam zgircite
-putine gadgeturi electronice (nu e neaparat un minus)
-lipsa TC in echipare de serie
-valoare de revinzare mica
-configurare limitata
"Plusuri" Astra H
-design atragator , tineresc
-spatiu interior generos
-finisare interioara peste medie
-dotari de siguranta excelente
-gama larga de accesorii si motorizari
-optiuni configurare multiple
-consum redus
-tehnologie de actualitate
"Minusuri" Astra H
-scapari de finisare(vezi AstraF) scirtiituri in habitaclu , zgomot in volan , sistem audio enervant pe radio
-portbagaj micut 350L mai mic decit la generatia anterioara
-Ma enerveaza nervura de pe centrul bordului ce vine in prelungirea capotei
-la variantele de buget lipsa discurilor de frina de pe spate
-bandourile laterale nu sint de serie ...
-aspectul de minimonovolum si nu de "limuzina" .
Deocamdata pentru mine balanta inclina in favoarea lui Lacetti dar avind in vedere ca preturile sint apropiate si dotarile de siguranta si tehnologia sint mai cuprinzatoare la Astra H ... , e greu , cel putin pentru mine , sa aleg ...
Ma gindesc ca in viitorul oarecum apropiat sa'mi schimb masina si ca sa raman oarecum in familie(GM) am ajuns la Astra H sau Lacetti Sedan .
Considerentele mele :
"Plusuri" Lacetti :
-design atragator dar sobru made by Giugiaro
-spatiu interior generos
-finisare interioara buna
-ambienta interioara placuta
-sistem audio de calitate buna
-suspensie independenta
-portbagaj suficient de mare
-compromis bun confort/stabilitate
-4,5 stele la siguranta
"Minusuri" Lacetti :
-motoare de generatie mai veche
-consum marisor de combustibil
-dotari de siguranta activa si pasiva cam zgircite
-putine gadgeturi electronice (nu e neaparat un minus)
-lipsa TC in echipare de serie
-valoare de revinzare mica
-configurare limitata
"Plusuri" Astra H
-design atragator , tineresc
-spatiu interior generos
-finisare interioara peste medie
-dotari de siguranta excelente
-gama larga de accesorii si motorizari
-optiuni configurare multiple
-consum redus
-tehnologie de actualitate
"Minusuri" Astra H
-scapari de finisare(vezi AstraF) scirtiituri in habitaclu , zgomot in volan , sistem audio enervant pe radio
-portbagaj micut 350L mai mic decit la generatia anterioara
-Ma enerveaza nervura de pe centrul bordului ce vine in prelungirea capotei
-la variantele de buget lipsa discurilor de frina de pe spate
-bandourile laterale nu sint de serie ...
-aspectul de minimonovolum si nu de "limuzina" .
Deocamdata pentru mine balanta inclina in favoarea lui Lacetti dar avind in vedere ca preturile sint apropiate si dotarile de siguranta si tehnologia sint mai cuprinzatoare la Astra H ... , e greu , cel putin pentru mine , sa aleg ...
- elegance
- *****
- 3,082 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,082
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nu stiu daca Lacetti are suspensie independenta, dar AstraH are IDS.
Nu stiu daca Lacetii are 4,5 la testul ncap, dar Astra are 5 plin.
Nu stiu daca Astra are probleme de finisare, dar stiu ca Astra e mult mai rafinata la interior.
Intrebare: Lacetti e fabricata in Europa? Ca daca nu e, va trebui sa mai scoti 20-30% din buzunar pentru taxe vamale.
Daca te deranjeaza aspectul de monovolum (de fapt e in doua volume), poti astepta cateva luni pentru o AstraH sedan.
Nu stiu daca Lacetii are 4,5 la testul ncap, dar Astra are 5 plin.
Nu stiu daca Astra are probleme de finisare, dar stiu ca Astra e mult mai rafinata la interior.
Intrebare: Lacetti e fabricata in Europa? Ca daca nu e, va trebui sa mai scoti 20-30% din buzunar pentru taxe vamale.
Daca te deranjeaza aspectul de monovolum (de fapt e in doua volume), poti astepta cateva luni pentru o AstraH sedan.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
De la 1 ian. taxa vamala pt. produse non UE este 10%. In alta ordine de idei as fi surprins placut ca Lacetti sa aiba suspensie independenta pe spate, in schimb Astra H are IDS la niste scoruri (in nici un caz in echiparea de baza). Ce m-a oripilat la Lacetti a fost "calitatea" plasticelor (pt. cine a folosit Cielo va avea o senzatie de deja vu...). Acuma depinde de ce iti doresti de la o masina, la aceiasi bani Lacetti e mai performant dar arata (sa ma ierte eventualii admiratori) ca porcu'. De asemenea conteaza statura conducatorului (eu de ex. la 1,88 am oarecari probleme in Lacetti, nu ca n-as incapea dar e cam claustrofobica pt. mine...). In fond si la urma urmelor de ce vrei sa schimbi masina?
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Da are suspensie independenta in standard si discuri pe toate rotile , am avut 2 Cielo(corean si Ro) dar cel putin ala coreean nu m'a "oripilat" la calitea plasticelor - din moment ce sint imbinate ok si nu scirtie ...
Probabil ai incercat sa te urci in varianta HB care este mai "inghesuita" un pic , hm ... inca nu stiu de ce vreau sa schimb masina , deocamdata "fac piata" .
P.S. ... fiecare cu "porcu' lui .
Probabil ai incercat sa te urci in varianta HB care este mai "inghesuita" un pic , hm ... inca nu stiu de ce vreau sa schimb masina , deocamdata "fac piata" .
P.S. ... fiecare cu "porcu' lui .
50 cent
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Sub nici o forma nu iti recomand lacettiul pentru ca, dupa spusele lui jeremy clarkson, coreenii mananca (,) caini !
Eu din cate stiu, opelurile (noi - de la reprezentanta) care se aduc in ro sunt facute in ungaria si de aceea sunt de proasta calitate. (scartie plasticele, se strica partea electrica des, etc.)
Daca poti, i-ati un astra h din germania, cu km putini si cu ce dotari vrei tu, pentru ca:
1 la mana sunt facute in germania si deci calitatea nemteasca nu se compara cu cea ungureasca
2 la mana pentru ca sunt facute in germania
Bafta !
Eu din cate stiu, opelurile (noi - de la reprezentanta) care se aduc in ro sunt facute in ungaria si de aceea sunt de proasta calitate. (scartie plasticele, se strica partea electrica des, etc.)
Daca poti, i-ati un astra h din germania, cu km putini si cu ce dotari vrei tu, pentru ca:
1 la mana sunt facute in germania si deci calitatea nemteasca nu se compara cu cea ungureasca
2 la mana pentru ca sunt facute in germania
Bafta !
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mitul sh-ului din Germania a fost pana cand au deschis acolo autohaus-uri tot felul de turci si italieni care pacalesc mai rau decat cei din autovit.
In al doilea rand acest mit s-a nascut din faptul ca masinile cumparate de noi de catre nemti de obicei sunt mult mai dotate decat cele de aici si nu pentru ca ar fi o diferenta mare de calitate.
In al treilea rand sa stii ca intr-adevar exista modele de masini (ex. Astra Classic 2 in cazul OPEL) care se fabrica in tari precum Ungaria dar acestea nu se fabrica si in Europa de Vest ca sa poti spune ca e o diferenta de calitate. Drept dovada si schimbarea denumirii celei de-a 2-a generatii de Astra din Astra G in Astra Classic 2 in momentul schimbarii tarii de fabricatie. Tocmai pentru a se pune accentul pe faptul ca nu mai e aceeasi Astra G.
Posesorii de Astra G/Classic2 sa nu ia in nume de rau afirmatiile mele pentru ca nu au fost menite sa jigneasca aceste masini si nici posesorii lor. Insa exista diferente intre cele doua si se pot observa cu usurinta in primul rand studiind oferta. Se vede din start disparitia unor motorizari din oferta (1.8 16v, 2.0 DTI etc) precum si disparitiia unor optiuni (BC, ESP etc....)
Sorry de offtopic.
Se poate muta daca se gaseste un loc mai bun pentru acest subiect. Din cate stiu s-au mai discutat subiecte similare ...
In al doilea rand acest mit s-a nascut din faptul ca masinile cumparate de noi de catre nemti de obicei sunt mult mai dotate decat cele de aici si nu pentru ca ar fi o diferenta mare de calitate.
In al treilea rand sa stii ca intr-adevar exista modele de masini (ex. Astra Classic 2 in cazul OPEL) care se fabrica in tari precum Ungaria dar acestea nu se fabrica si in Europa de Vest ca sa poti spune ca e o diferenta de calitate. Drept dovada si schimbarea denumirii celei de-a 2-a generatii de Astra din Astra G in Astra Classic 2 in momentul schimbarii tarii de fabricatie. Tocmai pentru a se pune accentul pe faptul ca nu mai e aceeasi Astra G.
Posesorii de Astra G/Classic2 sa nu ia in nume de rau afirmatiile mele pentru ca nu au fost menite sa jigneasca aceste masini si nici posesorii lor. Insa exista diferente intre cele doua si se pot observa cu usurinta in primul rand studiind oferta. Se vede din start disparitia unor motorizari din oferta (1.8 16v, 2.0 DTI etc) precum si disparitiia unor optiuni (BC, ESP etc....)
Sorry de offtopic.
Se poate muta daca se gaseste un loc mai bun pentru acest subiect. Din cate stiu s-au mai discutat subiecte similare ...
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
1.Astra Classic 2 se fabrica in Polonia nu in Ungaria.
2. Classic-ul este o gama veche (G) la care i s-au redus numarul de dotari si optionale ptr a nu face concurenta la gama noua (H). Totusi masina se vinde bine, este fiabila si apreciata de piata inca, asa ca Opel o mentine inca in productie, si reuseste sa acopere o piata mai mare (poate multi isi doresc Opel, dar nu toti au bani de Astra H)
si da, intr-adevar exista diferente in calitatea finisajelor in Astra Classic (Polonia) si Astra G (Germania).
cu toate acestea, cred ca un Astra Classic este superior unui Lacetti.
Motive PRO Astra Classic:
- stabilitatea masinii mult superioara
- masina cunoscuta pe la toate service-urile -> intretinere relativ ieftina
- masina "cu istorie" la care i se cunosc toate "bubele" (care nu au fost remediate inca).
- valoare la revanzare mai mare decat Lacetti.
- motoare de generatie noua (Twinport, CDTI -> EURO4) -> consum mai mic, polueaza mai putin.
Motive PRO Astra H:
- design nou. ca parere personala, este mult mai reusit decat la Lacetti.
- Lacetti pare mare, dar la interior este inghesuit. verifica latimea masinii si spatiul interior ptr pasageri, o sa vezi diferenta
- stabilitate (vezi mai sus)
- motoare noi (vezi mai sus)
- siguranta . totusi are 5 stele NCAP ... nu mai e nevoie de explicatii
- valoare la revanzare mai mare.
Motive PRO Lacetti:
- daca il cumperi pe firma il iei mult mai ieftin (CIP mic)
- portbagaj mare
Cam asta e parerea mea ... Banii tai, tu alegi.
Eu sincer stiu cum e cu coreenele, taica-meu are 2. Un Cielo coreean de la mama lui care are 13 ani (si 36000 km ) si un Cielo de la Craiova (5 ani si vreo 40000km). Sincer sunt diferenta majore in finisaje si in fiabilitate.
2. Classic-ul este o gama veche (G) la care i s-au redus numarul de dotari si optionale ptr a nu face concurenta la gama noua (H). Totusi masina se vinde bine, este fiabila si apreciata de piata inca, asa ca Opel o mentine inca in productie, si reuseste sa acopere o piata mai mare (poate multi isi doresc Opel, dar nu toti au bani de Astra H)
si da, intr-adevar exista diferente in calitatea finisajelor in Astra Classic (Polonia) si Astra G (Germania).
cu toate acestea, cred ca un Astra Classic este superior unui Lacetti.
Motive PRO Astra Classic:
- stabilitatea masinii mult superioara
- masina cunoscuta pe la toate service-urile -> intretinere relativ ieftina
- masina "cu istorie" la care i se cunosc toate "bubele" (care nu au fost remediate inca).
- valoare la revanzare mai mare decat Lacetti.
- motoare de generatie noua (Twinport, CDTI -> EURO4) -> consum mai mic, polueaza mai putin.
Motive PRO Astra H:
- design nou. ca parere personala, este mult mai reusit decat la Lacetti.
- Lacetti pare mare, dar la interior este inghesuit. verifica latimea masinii si spatiul interior ptr pasageri, o sa vezi diferenta
- stabilitate (vezi mai sus)
- motoare noi (vezi mai sus)
- siguranta . totusi are 5 stele NCAP ... nu mai e nevoie de explicatii
- valoare la revanzare mai mare.
Motive PRO Lacetti:
- daca il cumperi pe firma il iei mult mai ieftin (CIP mic)
- portbagaj mare
Cam asta e parerea mea ... Banii tai, tu alegi.
Eu sincer stiu cum e cu coreenele, taica-meu are 2. Un Cielo coreean de la mama lui care are 13 ani (si 36000 km ) si un Cielo de la Craiova (5 ani si vreo 40000km). Sincer sunt diferenta majore in finisaje si in fiabilitate.
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Si eu am fost pus in fata aceleasi alegeri. Semnatura va spune ce decizie am luat.
Lacetti l`am apreciat pt. ca are design`ul cu tenta usor sportiva si la interior mi s`a parut mai prietenos. Dar cand am vazut taxele vamale (de 30% pe vremea aceea), m`am panicat. Si la piese am impresia ca e mai scump pt. ca si lor li se aplica taxele vamale.
Dupa cum s`a mai zis, apare si problema motoarelor. Opel`ul, de bine de rau, are motoare de generatie noua: performante superioare si poluare mai redusa.
Dupa fiabilitate, Opel`ul este deja consacrat, dar nici coreenele nu sunt departe. Singura problema e ca sunt relativ noi pe piata si inca nu li se cunosc defectele.....
Lacetti l`am apreciat pt. ca are design`ul cu tenta usor sportiva si la interior mi s`a parut mai prietenos. Dar cand am vazut taxele vamale (de 30% pe vremea aceea), m`am panicat. Si la piese am impresia ca e mai scump pt. ca si lor li se aplica taxele vamale.
Dupa cum s`a mai zis, apare si problema motoarelor. Opel`ul, de bine de rau, are motoare de generatie noua: performante superioare si poluare mai redusa.
Dupa fiabilitate, Opel`ul este deja consacrat, dar nici coreenele nu sunt departe. Singura problema e ca sunt relativ noi pe piata si inca nu li se cunosc defectele.....
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
oricum cert e ca GM vrea ca chevy-ul pt Europa sa atace un target budget wise cum ii zice americanul..adica mai uscat in buzunar...cu alte cuvinte chevy-ul daewoo-ian este doar ca sa acopere o cerere a celor care nu isi permit sau nu vor sa dea banul pe o treapta mai sus, gen Opel/Vauxhall cat si sa salveze daewoo de la inchiderea fabricii.
Designul Giugiaro e doar vraja marii pt a adauga un "mare" plus in review-uri, dar nu vad nici un mare efect pozitiv (si camioanele turcesti BMC au design pininfarina sau giugiaro, nu mai stiu exact, asta nu inseamna ca vor lua fatza Ivecourilor sau Volvourilor ...
..Daewoo (ma rog, hai sa ii zicem chevy:) e dpdv auto pe ultimul loc in Coreea..chiar si Samsung Motors (cumparat de Renault si vandut exclusiv local e mult mai breaz desi nu are faima lui DW)...daca ar fi sa ma iau dupa declaratia neoficiala a chiar unui agent de vanzari Chevrolet (nu dau detalii ca sa nu bag omul la necaz) au cazuri cam dese de lacetti-uri, aveo si sparkuri cu defectiuni penibile gen telescop portbagaj (la HB) stricat dupa cateva luni, diverse probleme la electrica cum ar fi arderea motorului geamului electric etc.
arata ok Lacettiul dar nu as inghiti gogoasa de marketing GM...nu cumperi un Chevrolet in adevaratul sens al cuvantului, cumperi doar un daewoo pe care scrie chevrolet. (e ca si cum de maine ai cumpara dracia aia de CUV 4x4, cica cool utility vehicle, facuta de Great Wall China Motors cu sigla de Ford, sub numele de Ford CUV lasand la o parte ca masinile americane nu sunt nici pe departe fiabile sau exemplar finisate, dar nu intru in detalii pt ca acolo e cu totul alta abordare)..
Designul Giugiaro e doar vraja marii pt a adauga un "mare" plus in review-uri, dar nu vad nici un mare efect pozitiv (si camioanele turcesti BMC au design pininfarina sau giugiaro, nu mai stiu exact, asta nu inseamna ca vor lua fatza Ivecourilor sau Volvourilor ...
..Daewoo (ma rog, hai sa ii zicem chevy:) e dpdv auto pe ultimul loc in Coreea..chiar si Samsung Motors (cumparat de Renault si vandut exclusiv local e mult mai breaz desi nu are faima lui DW)...daca ar fi sa ma iau dupa declaratia neoficiala a chiar unui agent de vanzari Chevrolet (nu dau detalii ca sa nu bag omul la necaz) au cazuri cam dese de lacetti-uri, aveo si sparkuri cu defectiuni penibile gen telescop portbagaj (la HB) stricat dupa cateva luni, diverse probleme la electrica cum ar fi arderea motorului geamului electric etc.
arata ok Lacettiul dar nu as inghiti gogoasa de marketing GM...nu cumperi un Chevrolet in adevaratul sens al cuvantului, cumperi doar un daewoo pe care scrie chevrolet. (e ca si cum de maine ai cumpara dracia aia de CUV 4x4, cica cool utility vehicle, facuta de Great Wall China Motors cu sigla de Ford, sub numele de Ford CUV lasand la o parte ca masinile americane nu sunt nici pe departe fiabile sau exemplar finisate, dar nu intru in detalii pt ca acolo e cu totul alta abordare)..
- dancraciun
- **
- 274 mesaje
- din 23 Mai 2006
- Corsa 2007
- Bucuresti
dancraciun
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2006
- Mesaj Privat
eu as merge pe lacetti ... daca nu prindeam ocazia pe care am avut-o cand mi-am luat h-ul ... pana la urma alegeam kia... dar lacetti a fost la un pas de a-l alege! sincer, in laceti ma simteam mai bine avem loc la picioare mai mult decat in astra... nu-mi place la H ca pedalele sunt prea afundate volanul prea sus , in fine pozitia nu mi-o gasesc nici aici . Masina astazi a implinit 5 mii km 5000 si deja are multe mici problemute : franele pe spate scartaie ( tamburi idioti ) , amortizoarele pe spate bat ( cloncane ) cele de pe fata nu mai zic - mi se pare ca sunt foarte foarte de proasta calitate, haionul scartaie la denivelari fie ca mergi cu 5 km/h fie ca mergi cu 20-30, alternatorul deja cred ca face figuri pentru ca asa cum am mai spus prin alt topic cand e rece si cand dau drumul la AC suiera ca o turbina iar directia se face mai tare + variatii de curent . La denivelarile luate din scurt se aude un sunet de dur pe dur asemnator cu zgomotul de caseta de directie ( asa cum faceau corsele c cand incepea caseta sa se slabeasca ) scaunul de la sofer scartaie ingrozitor cand suportul lombar este folosit . nu stiu ce sa mai zic... nu stiu!
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Ce imi plac mie comparatiile astea unde din capul locului se intelege care este "invingatorul" dar se cauta nod in papura.
Auzi, design atragator by giugiaro... cred ca a desenat-o cineva cand era constipat. Eu m-am suit intr-un laceti si imi venea sa vomit cand am vazut plasticul ala pe bord si felul in care sunt dispuse comenzile si alte device-uri.
Ideea e ca fiecare isi ia ce vrea dar astra H se vrea contraponderea la golf in ce priveste designul si calitatea, uneori il si intrece, ori sa ne "coboram" la laceti sau chiar si la ceed... Eu am 7500km cu a mea si nu am absolut nimic de reprosat! Cati bani dai pe masina atat face, nici un fabricant nu face pomeni.
Auzi, design atragator by giugiaro... cred ca a desenat-o cineva cand era constipat. Eu m-am suit intr-un laceti si imi venea sa vomit cand am vazut plasticul ala pe bord si felul in care sunt dispuse comenzile si alte device-uri.
Ideea e ca fiecare isi ia ce vrea dar astra H se vrea contraponderea la golf in ce priveste designul si calitatea, uneori il si intrece, ori sa ne "coboram" la laceti sau chiar si la ceed... Eu am 7500km cu a mea si nu am absolut nimic de reprosat! Cati bani dai pe masina atat face, nici un fabricant nu face pomeni.
- dancraciun
- **
- 274 mesaje
- din 23 Mai 2006
- Corsa 2007
- Bucuresti
dancraciun
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2006
- Mesaj Privat
nu vreau sa te contrazic poate ai avut norocul sau poate ca multi nu vreti sa recunoasteti insa multe din micile probleme de la h nu le-am intalnici nici macar odata la g! si tu ai avut g si eu am avut au bubele lor insa la 4000 km sa nu poti sa stai in masina de zgomote mi se pare ffff aiurea! si aici nu mai e vorba de cati bani dai pe anumite optionale ! e vorba de acelasi fabricant si de aceeasi masina. prefer sa am un plastic mai urat pe bord decat sa imi fluiere aerul conditonat , prefer sa fie desenata de nu stiu cine decat sa imi troncane amortizoarele dupa 3000 km sau ce o troncani pe la ea... imi place ee fff frumoasa ... insa calitatea lasa fff mult de dorit cel putin la a mea
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Nu trebuie sa generalizezi, ti-am mai zis. Poate a ta are ghinion si se strica mai des
Faptul ca noi nu cunoastem defectele altor modele ne face sa credem ca astra are destule... Pe parcursul mai multor ani am incercat destule masini crezand mereu ca "that's the one" si in majoritatea cazurilor m-am inselat. Fara sa ma laud, pot spune ca opelurile mi-au adus cele mai mari satisfactii.
Faptul ca noi nu cunoastem defectele altor modele ne face sa credem ca astra are destule... Pe parcursul mai multor ani am incercat destule masini crezand mereu ca "that's the one" si in majoritatea cazurilor m-am inselat. Fara sa ma laud, pot spune ca opelurile mi-au adus cele mai mari satisfactii.
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Mai usor cu parerile despre Ceed, daca nu ati condus una. Kia Ceed isi merita renumele si sloganul Kia "Puterea de a surprinde" e pe deplin meritat. Am una la test pentru 24 de ore, am deja 300 km cu ea si masina e uluitoare. Cu exceptia unor plasticuri care nu imi plac, motorul diesel de 1,6l bate la fund toate CDTI-urile de la Opel (80 si 100 CP) atat ca forta cat si ca silentiozitate, interiorul e ergonomic si arata super bine, tinuta de drum superba. Sincer, sunt ticalos cand incerc sa gasesc atuuri pentru Astra H in duel cu Ceed - in afara de renume, faruri si calitatea plasticelor mai buna la Opel, in rest Ceed surprinde!
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Parerea mea este ca te hazardezi! Te mai intreb odata, ai vazut in viata ta sau, ai auzit de la stramosii tai, despre un fabricant de masini care a facut pomeni!? NICIO DATA! Cat dai atat face.
Faptul ca o ai in drive test si poti sa-i faci ce vrei, te face sa crezi ca este masina ideala si esti tentat sa sustii verzi si uscate. Posibil sa te cred doar dupa ce iti vinzi opelul si iti iei un kia.
Alt aspect este acela ca, in 300 de km nici nostradamus nu poate spune despre o masina cu efect de loz in plic cum este ceed, ca este "uluitoare".
Faptul ca o ai in drive test si poti sa-i faci ce vrei, te face sa crezi ca este masina ideala si esti tentat sa sustii verzi si uscate. Posibil sa te cred doar dupa ce iti vinzi opelul si iti iei un kia.
Alt aspect este acela ca, in 300 de km nici nostradamus nu poate spune despre o masina cu efect de loz in plic cum este ceed, ca este "uluitoare".
georsc
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2006
- Mesaj Privat
eu nu pot compara opelul nici cu lacetti, nici cu ceed. chiar daca am o masina de generatie mai veche care sa nu uitam cind a fost lansata pe piata avea 4 stele la siguranta.
nu stiu ce producator este chevrolet cind poate sa produca o masina cara deabia, deabia o strins puncte de 1,5 stele (ma refer la aveo)
avem aici rezultatele pt aveo: Euro NCAP
si pentru astra G: Euro NCAP2
va rog sa obervati ca astra a obtinut 4 stele fara sa fi avut in dorare la teste airbaguri laterale, aibaguri laterale pt cap si nci ISOFix
nu pot sa cred cui de la fabrica aveo i-a trecut prin cap sa trimita masina la teste de siguranta. mai bine stateau dracu in banca lor si poate vindeau mai multe masini. oricum vad ca revistele neastre nu prea "lauda" performanta aveo. nu stiu de ce
asa si sa nu uitam de lacetii
de ce nu au testat inca lacetii la ncap? este la fel de bun ca aveo?
cit despre kia ceed cu 1,6 diesel..
nu este defapt motorul de pe hyundai accent 1,6 CRDI de 110 cai?
da e adevarat ca merge mai ok asta de 110 cai, are sprint mai bun fata de al meu, dar cu ce consum?
nu imi pare asa "asezat" pe drum ca g-ul meu, cam "flutura" pe sosea la viteza
ai facut consumul in oras la ceed?
de ce in brosura de prezentare de la ceed nu e trecut consumul la masini?
eu am facut mai demult alegerea. am preferat un SH de 10500 euro (toate cheltuielile incluse - inmatriculare, taxe, etc) fata de orice "chinezarie" noua (chirezarie = aici coreene, franzuzisme si alte chesti romanesti)
nu stiu ce producator este chevrolet cind poate sa produca o masina cara deabia, deabia o strins puncte de 1,5 stele (ma refer la aveo)
avem aici rezultatele pt aveo: Euro NCAP
si pentru astra G: Euro NCAP2
va rog sa obervati ca astra a obtinut 4 stele fara sa fi avut in dorare la teste airbaguri laterale, aibaguri laterale pt cap si nci ISOFix
nu pot sa cred cui de la fabrica aveo i-a trecut prin cap sa trimita masina la teste de siguranta. mai bine stateau dracu in banca lor si poate vindeau mai multe masini. oricum vad ca revistele neastre nu prea "lauda" performanta aveo. nu stiu de ce
asa si sa nu uitam de lacetii
de ce nu au testat inca lacetii la ncap? este la fel de bun ca aveo?
cit despre kia ceed cu 1,6 diesel..
nu este defapt motorul de pe hyundai accent 1,6 CRDI de 110 cai?
da e adevarat ca merge mai ok asta de 110 cai, are sprint mai bun fata de al meu, dar cu ce consum?
nu imi pare asa "asezat" pe drum ca g-ul meu, cam "flutura" pe sosea la viteza
ai facut consumul in oras la ceed?
de ce in brosura de prezentare de la ceed nu e trecut consumul la masini?
eu am facut mai demult alegerea. am preferat un SH de 10500 euro (toate cheltuielile incluse - inmatriculare, taxe, etc) fata de orice "chinezarie" noua (chirezarie = aici coreene, franzuzisme si alte chesti romanesti)
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
Uite ca am facut aproape o mie de km cu Ceed si pot spune asa: ca raport calitate-pret este foarte ok.
Ca sa fie clara discutia: eu conduc un Astra G - se vede in garaj - facut de mine cum am vrut eu. Inca nu i-am gasit corespondent pe masura ca raport calitate-pret, nici macar Octavia Tour - singura masina care se poate compara vreodata cu Astra G este Golf IV. Daca ar fi sa schimb Astra G acum cu altceva, chiar si ultimul racnet, imi e imposibil sa gasesc ceva cu acelasi raport calitate pret. Aproape la toate marcile gasesc ceva mai bun, dar mult mai scump.
Sa revin la Ceed. Astra mea merge impecabil si ma face fericit in fiecare zi in care o conduc. Ce atuuri are in fata lui Kia? Obiectiv vorbind, nu pe faze gen "chinezarii" care nu si-au rostul. Astra G bate Kia Ceed la directie - mai ferma si mai precisa, la renume, la tabla - mai groasa si zincata, la aerodinamica - unde bate de altfel aproape tot, si cred ca si la Euro NCAP bate Astra. Fiabilitatea o stim.
Altceva?
Ceedul bate Astra G la: silentiozitate, putere, ergonomie, confort, chiar si la portbagaj, optiuni - incredibile (MP3, USB, senzori peste tot, climatronic, navigatie, pret, oglinzi pliabile la buton, geamuri hidrofobe, etc), spatiu interior, design interior si cred ca nu mai e cazul sa vorbim ca deja s-a terminat.
Minusuri vazute de mine: la trecerea peste denivelari scurte face destul de neplacut - e drept, avea roti de 17.
Acum o intrebare grea pentru detractorii Kia: poate stiti cazuri grele sau povesti incredibile despre lipsa de fiabilitate a masinilor coreene in general si a celor Kia in special. Daca nu stiti, faceti bine si cascati ochii mai mari cand trece un Ceed - e o masina facuta pentru europeni, de fapt sa ii bata pe europeni. Apropo, nepriceputii de prin presa auto, fie nationala sau internationala - mea culpa si eu ma numar printre ei - considera ca Ceed ar fi mai tare decat Toyota Auris. Oare de ce?
Si acum parerea mea pe bune: daca pe Ceed scria Opel sau VW toti o cumparam fara ezitare si ne dadeam si rotunzi ce masina tare avem. Repet: uneori sa fii obiectiv e greu. Pe mine m-a impresionat Kia Ceed - dincolo de defectele sale (tabla subtire, lipsa renume, piese probabil ceva mai scumpe, etc). Si slava domnului, am cu ce sa o compar, ca merg cu mai toate masinile noi in teste! Si recunosc, si eu ezit, o consider o masina coreeana, nu imi vine sa o compar cu Opelul, insa cand stai la 180 pe autostrada cu mainile sub cap, intr-o liniste ireala, in Kia Ceed, nu poti sa nu o respecti.
Scuze pentru lungimea postului.
PS Inainte de Kia Ceed tocmai am lasat un Corsa D. Iubesc masinile Opel, sunt fan si voi fi - insa nici macar nu pot compara un Corsa D cu un Ceed. La 15 800 euro DDP Ceed 1,6 diesel te ingroapa in optiuni - ca sa nu zic de discuri de frana pe toate rotile, deschidere clapeta rezervor interior si alte o mie de asemenea rahaturi, inclusiv geamuri electrice cu comanda AUTO PE SPATE. Opel Corsa il iei echipare Cosmo si Climatronic in banii astia. Probabil ca voi fi un roman adevarat si imi voi cumpara Corsa, ca deh, e Opel. Nu strica sa conduceti un Ceed insa, si vom avea macar o baza de discutii. Comparatia CEED-ACCENT-AVEO este o prostie, CEED concureaza in clasa Compacta - alea sunt niste epave pe langa el.
Ca sa fie clara discutia: eu conduc un Astra G - se vede in garaj - facut de mine cum am vrut eu. Inca nu i-am gasit corespondent pe masura ca raport calitate-pret, nici macar Octavia Tour - singura masina care se poate compara vreodata cu Astra G este Golf IV. Daca ar fi sa schimb Astra G acum cu altceva, chiar si ultimul racnet, imi e imposibil sa gasesc ceva cu acelasi raport calitate pret. Aproape la toate marcile gasesc ceva mai bun, dar mult mai scump.
Sa revin la Ceed. Astra mea merge impecabil si ma face fericit in fiecare zi in care o conduc. Ce atuuri are in fata lui Kia? Obiectiv vorbind, nu pe faze gen "chinezarii" care nu si-au rostul. Astra G bate Kia Ceed la directie - mai ferma si mai precisa, la renume, la tabla - mai groasa si zincata, la aerodinamica - unde bate de altfel aproape tot, si cred ca si la Euro NCAP bate Astra. Fiabilitatea o stim.
Altceva?
Ceedul bate Astra G la: silentiozitate, putere, ergonomie, confort, chiar si la portbagaj, optiuni - incredibile (MP3, USB, senzori peste tot, climatronic, navigatie, pret, oglinzi pliabile la buton, geamuri hidrofobe, etc), spatiu interior, design interior si cred ca nu mai e cazul sa vorbim ca deja s-a terminat.
Minusuri vazute de mine: la trecerea peste denivelari scurte face destul de neplacut - e drept, avea roti de 17.
Acum o intrebare grea pentru detractorii Kia: poate stiti cazuri grele sau povesti incredibile despre lipsa de fiabilitate a masinilor coreene in general si a celor Kia in special. Daca nu stiti, faceti bine si cascati ochii mai mari cand trece un Ceed - e o masina facuta pentru europeni, de fapt sa ii bata pe europeni. Apropo, nepriceputii de prin presa auto, fie nationala sau internationala - mea culpa si eu ma numar printre ei - considera ca Ceed ar fi mai tare decat Toyota Auris. Oare de ce?
Si acum parerea mea pe bune: daca pe Ceed scria Opel sau VW toti o cumparam fara ezitare si ne dadeam si rotunzi ce masina tare avem. Repet: uneori sa fii obiectiv e greu. Pe mine m-a impresionat Kia Ceed - dincolo de defectele sale (tabla subtire, lipsa renume, piese probabil ceva mai scumpe, etc). Si slava domnului, am cu ce sa o compar, ca merg cu mai toate masinile noi in teste! Si recunosc, si eu ezit, o consider o masina coreeana, nu imi vine sa o compar cu Opelul, insa cand stai la 180 pe autostrada cu mainile sub cap, intr-o liniste ireala, in Kia Ceed, nu poti sa nu o respecti.
Scuze pentru lungimea postului.
PS Inainte de Kia Ceed tocmai am lasat un Corsa D. Iubesc masinile Opel, sunt fan si voi fi - insa nici macar nu pot compara un Corsa D cu un Ceed. La 15 800 euro DDP Ceed 1,6 diesel te ingroapa in optiuni - ca sa nu zic de discuri de frana pe toate rotile, deschidere clapeta rezervor interior si alte o mie de asemenea rahaturi, inclusiv geamuri electrice cu comanda AUTO PE SPATE. Opel Corsa il iei echipare Cosmo si Climatronic in banii astia. Probabil ca voi fi un roman adevarat si imi voi cumpara Corsa, ca deh, e Opel. Nu strica sa conduceti un Ceed insa, si vom avea macar o baza de discutii. Comparatia CEED-ACCENT-AVEO este o prostie, CEED concureaza in clasa Compacta - alea sunt niste epave pe langa el.