laura
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
laura
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2005
- Mesaj Privat
Service-ul unde am fost are reputatia de cel mai bun din Bc.
Exista o legatura intre servo-directie si alternator? Cam cat ar costa un stator nou? Problema e ca nu am gasit nici un cod pe alternator ca sa pot da comanda.
- trami
- **
- 130 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
Prin inlocuirea alternatorului problema trebuie sa se rezolve, inclusiv reincarcarea bateriei.
Nu stiu insa nimic despre preturile de acolo, un amic a dat acum trei saptamini aici in Italia 160 euro pe un alternator nou de Nissan Primera. Oricum informatia asta nu cred sa-ti foloseasca, dar daca vrei ma pot interesa pt al tau.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
In scurta perioada cand mergeam "pe baterie" DA a incetata sa functioneze (volanul mergea EXTREM de greu, la limita de a nu putea conduce, oricum NU de catre femei si "pirpirii")
Totul a reintrat in ordine dupa schimbarea alternatorului SI bateriei.
Se pare ca DA (electrica) este FOARTE sensibila la caderea tensiunii de alimentare.
Morala... schimbati bateria cum da primul semn de "oboseala"... 😭
laura
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,885 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,885
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Florin c
- **
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Dar daca zici ca se aprinde becul de baterie la bord, defectul este in zona aceea, insa nu se stie daca la stator cum a zis sau in alta parte.
Demonteaza alternatorul si du-l la un service pentru verificare.
BOBO
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2005
- Mesaj Privat
Am o problema cu alternatorul nu mia baga curent becul bateriei este aprins la bord si am observat ca decind sa aprins becul si alternatorun nu mai baga curent citeodata volanul se misca greu cum s-ar misca cu motorul oprit. Are vreo legatura cu curentul scazut (practic merge pe baterie) ?
MASINA ESTE OPEL ASTRA G 1999 MOTOR X16SZR
- trami
- **
- 130 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Cureau care antreneaza si alternatorul antreneaza si pompa de servodirectie.
Deci foloseste si curent dar si o pompa hidraulica.
Totusi vad ca te chinui destul de mult cu problema care o ai, de ce nu te duci la un prieten care se pricepe citusi decit. Oricum e greu sa iti dai cu parerea as de la distanta de pe forum. Cineva priceput in cel mult o juma de ora iti spune care e problema.
- trami
- **
- 130 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Maverick
- ****
- 1,185 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
idiceanu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: timisoara cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
la un moment dat dupa fatait prin parcare si exersat parcari vreo ora ...brusc volanul a inceput sa mearaga greu... adica dadeam o jumate de tura okay si dupa pana la bracaj mergea greu ca si cum as fii dat de smantanba sau un ulei mai gros si nu se ungea... ( nare ce sa se unga la corsa dar asta e senzatia, ca asta incerc sa descriu). am oprit motoru am deschis capota sa ma uit....si am auzit un sunet ca si cum se pompa ceva sau tragea ceva un sunte oricum de motoras electric din zona injectiei sau mai de jos ... tinut 10 secunde si nam apucat sa ma prind de locatie exacta dar de undeva de acolo... deci putea sa vina si de la caseta de directie....am repornit si efectul la fel la rotire... in diferite pozitii dar in general dupa o tura de volan spre o directie sau alta ....am last-o sa se "raceasca " motoru si sa ia o pauza si dupa 2 ore aprox...la repornire nimic.... si-a revenit complet...la tester nimic azi de diminetza...
martorii bord toti okay, si de baterie si de eps si de motor, incarcare okay...
simpomele ar fii ca nu mai mergea motorasu de servo...dar daca e sa compar cu altele fara servo...nu era tipul de efort in care rotesti roata si freaca asfaltul ...
se paote sa se fii saturat motorasu de efort , sau senzorii sai fii dat comenzi aiurea sau ce dumnezeu... nu de alta dar face 700 de euro de nou partae aia care face servo , si nu vine pe bucati sa zici ca scahimbi motorasu...
mutltumiri anticipate...
si ce as putea sa fac sa ma prind de unde si ce ar fii dus.
ps . am schimbat bielete de directie de 2 saptamani , dar principila nu are nici o legatura...
vanwil
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2005
- Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu.
mi s-a intamplat de vreo doua ori intr-un an de zile, in conditiile in care, de fiecare data, incercam sa fac o parcare la limita (deci multe manevre).
volanul se betoneaza, dar treptat, nu dintr-o data, cu fiecare manevra facuta parca ti-e tot mai greu sa manevrezi volanul, pana cand nu il mai manevrezi deloc ca nu mai poti. Dupa o ora-doua functioneaza de parca nu s-a intamplat nimic. la opel in service nu au gasit nimic dubios.
daca afli ce si cum posteaza si aici, te rog. multumesc