- guliver
- OP
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-79478
- **
- 76 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79478
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- guliver
- OP
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Daca motorul de 1,6L aspirat adica A16XER cu 116CP nu "facea fata" pe Insignia atunci poti sa fii sigur ca Opel nu'l monta pe acest sasiu.
Dar sa ne gindim ca inainte sa ajunga pe Insignia a trecut teste dinamice si omologare de tip si nu aici in Ro ci in Germania. Vad ca este mentinut in oferta ca si entry level chiar si dupa aparitia 1,4L turbo.
Sa nu te astepti sa fie cine stie ce racheta, are un comportament decent in general, pe autostrada la 130Km/h cu a-6a se descurca bine si are un consum redus in jur de 5L/100km la mers constant, urca hotarit pina pe la 155-160km/h dar si consumul creste considerabil. Pacat ca in RO nu prea o sa ai unde sa folosesti viteza a6a.
Dar sa ne gindim ca inainte sa ajunga pe Insignia a trecut teste dinamice si omologare de tip si nu aici in Ro ci in Germania. Vad ca este mentinut in oferta ca si entry level chiar si dupa aparitia 1,4L turbo.
Sa nu te astepti sa fie cine stie ce racheta, are un comportament decent in general, pe autostrada la 130Km/h cu a-6a se descurca bine si are un consum redus in jur de 5L/100km la mers constant, urca hotarit pina pe la 155-160km/h dar si consumul creste considerabil. Pacat ca in RO nu prea o sa ai unde sa folosesti viteza a6a.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Opel nu e BMW si tot timpul au montat motoare neadecvate pe masini. Cele mai mici motoare folosite sunt mereu dezamagitoare. E preferabil un motor din mijlocul gamei.
110-115 cai pe o masina de 1,6 tone sunt insuficienti. Eu n-as cumpara Insignia cu 1,6 aspirat. Minim ar fi 2.0 130 sau 1,8 140 de cai. Am mers cu Insignia 2.0 de 160 de cai si nu m-a impresionat, se misca decent, in niciun caz nu-i o masina rapida. Mi-a placut doar ca motorul e silentios pentru un diesel.
110-115 cai pe o masina de 1,6 tone sunt insuficienti. Eu n-as cumpara Insignia cu 1,6 aspirat. Minim ar fi 2.0 130 sau 1,8 140 de cai. Am mers cu Insignia 2.0 de 160 de cai si nu m-a impresionat, se misca decent, in niciun caz nu-i o masina rapida. Mi-a placut doar ca motorul e silentios pentru un diesel.
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
iso a scris:Daca motorul de 1,6L aspirat adica A16XER cu 116CP nu "facea fata" pe Insignia atunci poti sa fii sigur ca Opel nu'l monta pe acest sasiu.
Sa nu te astepti sa fie cine stie ce racheta, are un comportament decent in general, pe autostrada la 130Km/h cu a-6a se descurca bine si are un consum redus in jur de 5L/100km la mers constant, urca hotarit pina pe la 155-160km/h dar si consumul creste considerabil. Pacat ca in RO nu prea o sa ai unde sa folosesti viteza a6a.
Sa nu te astepti sa fie cine stie ce racheta, are un comportament decent in general, pe autostrada la 130Km/h cu a-6a se descurca bine si are un consum redus in jur de 5L/100km la mers constant, urca hotarit pina pe la 155-160km/h dar si consumul creste considerabil. Pacat ca in RO nu prea o sa ai unde sa folosesti viteza a6a.
Bre, eu il bag in ma-sa de motor.
Producatorul zice ca motorisca asta pe benzina bea 5,8 L/100km extraurban. La motorisca de 130CP dizal zice tot nea producatorul - 3,9L/100km.
Treaba e ca viata mereu bate filmul.
Posesorii de diesel spun ca la viteza constanta de 130km/h pe highway bea in jur de 6L/100km. (asa mananca si Mondeo al meu, Focusache in jur de 5,8.
Ala pe benzina acum, banuiesc ca e a noua minune a lumii, intrecand-o chiar si pe a opta minune care inca nu exista si haleste 5L/100km.
O explicatie ar mai fi ca ai incurcat tasta 5 cu 7 sau 8.
@guliver:
Cand te uiti la performantele unei masini, nu te uita doar la caii putere. Nu caii putere sunt cei care iti misca masina din loc, ci cuplul motor este cel responsabil.
Din pacate, motorul de 1,6 sufera destul de mult la capitolul cuplu. Si gandeste-te ca il vei avea pe o masina mare si grea. Si mai gandeste-te ca in viata de zi cu zi vei avea nevoie mai mult de cuplu decat de putere. Si asta se va traduce foarte simplu prin consum mai mare. Va trebui sa turezi benzinarul destul de mult ca sa misti 1.6 tone din loc, va trebui sa il turezi sau sa retrogaradezi cand faci o depasire.
Nu prea e un motor de exploatat pe drumuri aglomerate ca ale noastre. Este mult mai pretabil pentru cineva care l-ar folosi pe autostrada la un mers constant si moderat.
So, nu il recomand deloc pentru conditiile de drum de la noi. Ar fi mult mai interesant un 1,6 turbo, chiar daca este mai scump.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ai mare dreptate in ceea ce zici dar uiti un amanunt cutia de viteze care la benzinarele de pe Insignia este excelent etajata, sau cel putin asa mi s'a parut mie iar un cuplu de 155Nm nu e chiar din drum...
E drept ca un consum 'in jur de' 5L/100km n'am vazut decit in afara cu benzina buuna de le ARAL si cine stie poate mult vint din spate.
In Ro un extraurban de 6,0-6,5L/100Km si un mediu de 7,2-7,6L/100km pot fi dovedite. Totusi cind dai pe o masina 15K+ Euro SH sau si mai bine 22-25K+ Euro noua, consumul n'ar trebui sa mai reprezinte un impediment avind in vedere ca Insignia este, la preturile actuale, o masina mai pentru "baietii mari" care au trecut de prima tinerete si care stau pe ceva cascaval.
Insignia a fost gindita ca si un cruiser si este o masina confortabila pentru drumuri lungi, cine doreste senzatii tari si/sau consumuri reduse trebuie sa se uite la alta clasa de masini.
E drept ca un consum 'in jur de' 5L/100km n'am vazut decit in afara cu benzina buuna de le ARAL si cine stie poate mult vint din spate.
In Ro un extraurban de 6,0-6,5L/100Km si un mediu de 7,2-7,6L/100km pot fi dovedite. Totusi cind dai pe o masina 15K+ Euro SH sau si mai bine 22-25K+ Euro noua, consumul n'ar trebui sa mai reprezinte un impediment avind in vedere ca Insignia este, la preturile actuale, o masina mai pentru "baietii mari" care au trecut de prima tinerete si care stau pe ceva cascaval.
Insignia a fost gindita ca si un cruiser si este o masina confortabila pentru drumuri lungi, cine doreste senzatii tari si/sau consumuri reduse trebuie sa se uite la alta clasa de masini.
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
M-am uitat de curiozitate pe spritmonitor sa vad consumul la 1.6 simplu aspirat pe Insignia.
Din pacate pe site este o singura masina cu acest motor cu consum in germania pe autostada mediu de 8.5
http://www.spritmonitor.de/...etail/382113.html
Ma indoiesc ca acel motor are cum sa scoate 5% indiferent de directia vantului
Din pacate pe site este o singura masina cu acest motor cu consum in germania pe autostada mediu de 8.5
http://www.spritmonitor.de/...etail/382113.html
Ma indoiesc ca acel motor are cum sa scoate 5% indiferent de directia vantului
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Uff bine ca v'am dat subiect de birfa, daca vrei sa fii obiectiv ar trebui sa spui ca 8,5L/100km este consumul mediu pentru oras, "drumuri judetene" si autostrada in regim de viteza mediu-moderat(medie orara de aprox 60Km/h) dar 90% din timp vad ca a mers cu AC'ul pornit si/sau cu o remorca , ce naiba o fi carat in remorca cu Insignia? . Daca o fi fost rulota tot trebuie sa fi avut atirnat 5-600Kg in plus. Deeeci, s'avem pardon domnilor iar in incheiere va recomand sa atirnati in permanenta cite o rulota la insigniile voastre pentru o comparatie cit mai corecta.
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Eu as da +1 la ce a scris forbidden legat e cuplul motorului. Si mai cred ca depinde foarte mult de preferinta pentru un motor Diesel sau pe benzina. La benzine, un cuplu mic înseamnã de cele mai multe ori turatii mari, deci consum mare. La Diesel n-ai nevoie de turatii atit de mari, evident. Avantaje si dezavantaje de o parte si de alta, dar pentru un motor care are "de tras" parca dieselul e mai potrivit.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cum era de asteptat discutia a alunecat lent dar sigur catre "benzinar vs. diesel". Si aici ajungem la mentalitatea romanului care se arunca in 99% din cazuri catre motorul diesel pentru ca in principal are un consum mic si cuplu mare adica e bun la arat, pardon permite un stil de conducere haotic gen accelerare - frina si nu te penalizeaza prea mult la consum/buzunar.
Dar romanul uita sa se informeze/studieze caracteristicile produsului pe care are de gind sa'l cumpere transformindu'se pe mai tirziu in victima sigura. Este adevarat ca dieselul are cuplu mai bun, fiind turbo tisneste ceva mai bine intr'o depasire, consum mai mic, dar sa nu uitam ca dieselul e bun numai atita timp cit merge si este folosit pentru ceea ce a fost gindit adica pentru drumuri lungi!
Deja intram in zona de intretinere unde dieselul este de departe mai greu/scump de intretinut mai ales daca il iei SH adica trecut de prima tinerete. Tocmai pentru a avea un consum bun si pentru a simti cuplul "misto" al dieselului majoritatea posesorilor de diesel merg subturat iar consecintele acestui fapt se vad in scurt timp mai ales la masinile SH cu atit mai mult cu cit sint folosite preponderent in oras. Si pentru ca dieselul "arde" murdar subturat, se infunda valva EGR, turbina si chiar mai rau DPF'ul. Nu trebuie sa va spun cit costa toate astea. Daca mai punem la socoteala si faptul ca mersul subturat produce mai multa uzura in motor datorita lipsei de ungere si racire pentru acelasi efort mecanic, motorina de proasta calitate din RO - vezi injectoarele si impozitele mai mari, deja incepi sa'ti pui intrebari serioase privind rentabilitatea dieselului.
Ceea ce am scris nu reprezinta o pledoarie pro benzinar, fiecare isi cumpara ceea ce crede ca il serveste mai bine dar din punctul de vedere al familistului luind in calcul deranjul financiar si mental - vezi preturile de intretinere, mecanicii nepriceputi, taxe si impozite, timpul pierdut cu reparatiile cit si pentru conditiile de trafic din RO, benzinarul este cea mai buna alegere.
Dar romanul uita sa se informeze/studieze caracteristicile produsului pe care are de gind sa'l cumpere transformindu'se pe mai tirziu in victima sigura. Este adevarat ca dieselul are cuplu mai bun, fiind turbo tisneste ceva mai bine intr'o depasire, consum mai mic, dar sa nu uitam ca dieselul e bun numai atita timp cit merge si este folosit pentru ceea ce a fost gindit adica pentru drumuri lungi!
Deja intram in zona de intretinere unde dieselul este de departe mai greu/scump de intretinut mai ales daca il iei SH adica trecut de prima tinerete. Tocmai pentru a avea un consum bun si pentru a simti cuplul "misto" al dieselului majoritatea posesorilor de diesel merg subturat iar consecintele acestui fapt se vad in scurt timp mai ales la masinile SH cu atit mai mult cu cit sint folosite preponderent in oras. Si pentru ca dieselul "arde" murdar subturat, se infunda valva EGR, turbina si chiar mai rau DPF'ul. Nu trebuie sa va spun cit costa toate astea. Daca mai punem la socoteala si faptul ca mersul subturat produce mai multa uzura in motor datorita lipsei de ungere si racire pentru acelasi efort mecanic, motorina de proasta calitate din RO - vezi injectoarele si impozitele mai mari, deja incepi sa'ti pui intrebari serioase privind rentabilitatea dieselului.
Ceea ce am scris nu reprezinta o pledoarie pro benzinar, fiecare isi cumpara ceea ce crede ca il serveste mai bine dar din punctul de vedere al familistului luind in calcul deranjul financiar si mental - vezi preturile de intretinere, mecanicii nepriceputi, taxe si impozite, timpul pierdut cu reparatiile cit si pentru conditiile de trafic din RO, benzinarul este cea mai buna alegere.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Omule, ce am spus eu si ceilalti colegi nu o lua ca un versus diesel/benzina.
Nici eu nu sunt adeptul tractoarelor, mai ales astea de ultima generatie. Cand am luat Mondeo in 2008, motorul de 1.8 tdci era cam singurul fara DPF. Asta m-a facut sa il aleg in detrimentul celor de 2.0 diesel.
Am facut in acea perioada drivetest si cu Mondeo cu motor de 1.6 benzinar aspirat 125 CP. Sincer, nu mi-a placut deloc cum se misca masina aia. Grea, inertie mare, sub 3000 rpm, moarta. Abia de la pragul asta in sus incepea sa se miste. La un condus prin oras, unde se circula fluent, nu erau probleme. Mergea bine. In schimb, daca voiai sa faci o depasire, o schimbare de banda, te cam rugai de ea. Trebuia neaparat sa retrogradezi, sa cazi undeva peste 3000 ca sa o simti ca poate ceva.
In rest, la drum intins, mergea brici, cu un consum decent dar pana pe la 110km/h. De acolo in sus, incepea sa consume. Peste 7L/100km.
In schimb, dieselurile de generatie noua, cam toate au cuplul maxim incepand de la cca 1800rpm. Cuplul asta ajuta masina sa se miste foarte bine, chiar daca este grea cu spume. Nu mai vorbim cand ai climatizarea pornita si vreo 4 insi in masina. Benzinarele, in general cele cu motoare mici, in situatiile astea sufera tare de tot.
In final, iti spun sincer ca si eu sunt antidiesel de ceva timp, m-am convins, mi-au trebuit doua dieseluri sa ajung la concluzia ca motoarele astea sunt bune....la tractoare. Cat ar fi el dieselul de performant, cat ar fi masina de bine antifonata, rontaitul ala de morisca coroborat cu vibratiile transmise caroseriei devine deranjant de la o vreme. Asa ca, din punctul meu de vedere, asta va fi ultimul diesel care il mai cumpar.
Urmatoarea masina va fi tot din clasa D, inca nu m-am hotarat daca tot Ford sau schimb pe Opel, indiferent care, va avea sub capota benzinar turbo fara doar si poate.
Aspiratul de cilindree mica pe masinile din aceasta clasa nu m-a convins.
Nici eu nu sunt adeptul tractoarelor, mai ales astea de ultima generatie. Cand am luat Mondeo in 2008, motorul de 1.8 tdci era cam singurul fara DPF. Asta m-a facut sa il aleg in detrimentul celor de 2.0 diesel.
Am facut in acea perioada drivetest si cu Mondeo cu motor de 1.6 benzinar aspirat 125 CP. Sincer, nu mi-a placut deloc cum se misca masina aia. Grea, inertie mare, sub 3000 rpm, moarta. Abia de la pragul asta in sus incepea sa se miste. La un condus prin oras, unde se circula fluent, nu erau probleme. Mergea bine. In schimb, daca voiai sa faci o depasire, o schimbare de banda, te cam rugai de ea. Trebuia neaparat sa retrogradezi, sa cazi undeva peste 3000 ca sa o simti ca poate ceva.
In rest, la drum intins, mergea brici, cu un consum decent dar pana pe la 110km/h. De acolo in sus, incepea sa consume. Peste 7L/100km.
In schimb, dieselurile de generatie noua, cam toate au cuplul maxim incepand de la cca 1800rpm. Cuplul asta ajuta masina sa se miste foarte bine, chiar daca este grea cu spume. Nu mai vorbim cand ai climatizarea pornita si vreo 4 insi in masina. Benzinarele, in general cele cu motoare mici, in situatiile astea sufera tare de tot.
In final, iti spun sincer ca si eu sunt antidiesel de ceva timp, m-am convins, mi-au trebuit doua dieseluri sa ajung la concluzia ca motoarele astea sunt bune....la tractoare. Cat ar fi el dieselul de performant, cat ar fi masina de bine antifonata, rontaitul ala de morisca coroborat cu vibratiile transmise caroseriei devine deranjant de la o vreme. Asa ca, din punctul meu de vedere, asta va fi ultimul diesel care il mai cumpar.
Urmatoarea masina va fi tot din clasa D, inca nu m-am hotarat daca tot Ford sau schimb pe Opel, indiferent care, va avea sub capota benzinar turbo fara doar si poate.
Aspiratul de cilindree mica pe masinile din aceasta clasa nu m-a convins.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Nu stiu citi ani ai dar atunci cind ai facut testul cu Mondeo benzinar de 1,6L, cand trageai de el si ti se parea ca se misca greu te'ai gindit o secunda ca poate problema este la tine nu la masina?! Odata ce masina aia a iesit pe poarta fabricii, Ford in cazul de fata, inseamna ca este satisfacatoare din punct de vedere al sigurantei dinamice adica trece testul reprizelor de la diferite viteze impuse in testul de omologare de tip.
Orice motor fie el benzinar sau diesel trebuie sa'l urci in 3000rpm, benzinarul ca sa plece, dieselul ca sa nu'l infunzi, mai rau ca la diesel zgomotul si vibratiile deranjeaza cel mai tare. In cazul Insignia motorul de 2L diesel, indiferent de varianta e destul de aspru si galagios desi in ture suna bine.
Problema nu este la masina, problema se afla in capul soferului din Ro care zapacit de trafic sau de piticii vorbitori din creierul lui incearca sa depaseasca fara discernamint orice ii iese in cale mai ales atunci cind vede ca la citeva sute de metri in fata lui se afla o coloana de 10; 20; n+1 masini peste care daca ar putea ar zbura sau le'ar strivi sub roti. Deci depasirile "din scurt" intr'o coloana de 10-20 de masini nu'si au rostul decit poate pentru un sinucigas. Viteza maxima intr'o coloana este data de masina cea mai lenta dar sa fim seriosi in ziua de azi rar mai gasesti masina care sa mearga cu 80km/h, frenezia depasirilor si a vitezelor cu mult peste cit pot drumurile comunale pe care circulam ca sa cistigam nimic in final este boala romaneasca 100%.
Orice motor fie el benzinar sau diesel trebuie sa'l urci in 3000rpm, benzinarul ca sa plece, dieselul ca sa nu'l infunzi, mai rau ca la diesel zgomotul si vibratiile deranjeaza cel mai tare. In cazul Insignia motorul de 2L diesel, indiferent de varianta e destul de aspru si galagios desi in ture suna bine.
Problema nu este la masina, problema se afla in capul soferului din Ro care zapacit de trafic sau de piticii vorbitori din creierul lui incearca sa depaseasca fara discernamint orice ii iese in cale mai ales atunci cind vede ca la citeva sute de metri in fata lui se afla o coloana de 10; 20; n+1 masini peste care daca ar putea ar zbura sau le'ar strivi sub roti. Deci depasirile "din scurt" intr'o coloana de 10-20 de masini nu'si au rostul decit poate pentru un sinucigas. Viteza maxima intr'o coloana este data de masina cea mai lenta dar sa fim seriosi in ziua de azi rar mai gasesti masina care sa mearga cu 80km/h, frenezia depasirilor si a vitezelor cu mult peste cit pot drumurile comunale pe care circulam ca sa cistigam nimic in final este boala romaneasca 100%.
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
Îmi pare rãu ca postul meu a deviat poate puin discutiile de la subiectul inițial. Nu am avut deloc intenția asta. Încercam doar sa punctez faptul ca un benzinar mic pe o masina mare e o situație care nu se încadreazã pe acel "sweet spot" la Insignia. Evident ca toate motorizarile au fost agreate de Opel insa dupã pãrerea mea 2.0 DTH si 1.4 turbo benzina sau 1.6T benzina oferã un confort mai bun pe masina asta.
Cit despre nestiutorii care cumpara ceva si nu se informeaza inainte, bizonii si haoticii din trafic, va asigur domnule profesor iso ca nu ma numãr printre ei iar "nepledoaria" dvs impartiala despre benzinar care se termina cu "benzinarul e cel mai bun" mai trebuie finisata puțin. Va salut!
Cit despre nestiutorii care cumpara ceva si nu se informeaza inainte, bizonii si haoticii din trafic, va asigur domnule profesor iso ca nu ma numãr printre ei iar "nepledoaria" dvs impartiala despre benzinar care se termina cu "benzinarul e cel mai bun" mai trebuie finisata puțin. Va salut!
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Dante66
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ca si posesor de motorizare A16LET (180 CP) parerea mea personala este: pentru trafic de oras atat "benzinarul" de 116 CP cat si "motorinarul" de 110 CP sunt OK !, daca vorbim insa de extraurban atunci amandoua motorizari sunt insuficiente, de ex. tinand cont de cum se circula pe drumurile patriei, este nevoie de cel putin de o motorizare de 160 CP (asa cum s-a spus, INSIGNIA este o masina destul de grea, ca sa o "misti" bine ai nevoie de cuplu).
- DB77AAA
- *******
- 6,676 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,676
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Iso are dreptate. (apropoo, pe ce mergi acum, A18 sau A16 )
O sa argumentez.
Am mers o buna perioada cu Vectra C sedan Z16XE 100 CP. Am trait relaxat in masina aia desi toata lumea spunea ca e slab motorizata. Ei bine, de la 3000 rpm+ nu mai apare slaba. Orice problema se rezolva ieftin. Ba mai mult, costurile insignifiante de intretinere m-au indrumat sa montez GPL. Pe benzina consum de 8-11, pe GPL 9-15, stil destul de smucit, statie CB+depaseam tot ce prindeam. Una peste alta, costuri de intretinere le acest model destul de mici - RK + distributie, putin peste 1000 lei, ulei + filtru, 100 lei, GPL - 2000 lei instalatia, piese ieftine si pe toate drumurile, chiar si SH. Veneam de pe Y20DTH si am observat cat de mult tine cu casa noul benzinar. Tinuta de drum era decenta, depasirile se faceau relativ OK, chiar daca turam mai mult, top speedul de 180-190 km/h se atingea rar si greu. Una peste alta Vectra C sedan Z16XE 100 CP a fost o experienta ieftina si foarte multumitoare.
Nevoia de spatiu m-a impins spre alta Vectra C caravan Z19DTH. Masina mare si puternica, e drept. Primele impresii, filtre scumpe, ulei mult, asigurare si impozit mare, deh, vin de pe 1.6i. Consumul nu e deloc bun, 8,5-9 dar atinge relativ usor top speedul de 200-230 km/h. Ma pregatesc moral pentru volanta noua - 1500 lei minim + distributie 500-1000 lei, nici nu vreau sa iau in calcul ca mai poate pica ceva... Concluzionand Vectra C caravan Z19DTH este o masina mai confortabila si mai puternica putin decat precedentul 1.6 dar mult mai scumpa la toate capitolele.
Ca o observatie, masina grea + motor benzina mic, se prajeste repede ambreiajul, observat atat pe Insignia cu A16XER cat si pe alte modele. In rest, numai de bine pentru motorizari mici. Personal eram hotarat sa nu mai iau Diesel, insa pana la urma nevoia de spatiu si gandul celor 200 CP + consum decent m-au facut sa fac pasul. Oricand ar veni cineva la mine cu o Vectra C Z18, Z18 sau Insignia A16, A18 evident Caravan, nu as sta pe ganduri si as cauta sa fac schimbul.
O sa argumentez.
Am mers o buna perioada cu Vectra C sedan Z16XE 100 CP. Am trait relaxat in masina aia desi toata lumea spunea ca e slab motorizata. Ei bine, de la 3000 rpm+ nu mai apare slaba. Orice problema se rezolva ieftin. Ba mai mult, costurile insignifiante de intretinere m-au indrumat sa montez GPL. Pe benzina consum de 8-11, pe GPL 9-15, stil destul de smucit, statie CB+depaseam tot ce prindeam. Una peste alta, costuri de intretinere le acest model destul de mici - RK + distributie, putin peste 1000 lei, ulei + filtru, 100 lei, GPL - 2000 lei instalatia, piese ieftine si pe toate drumurile, chiar si SH. Veneam de pe Y20DTH si am observat cat de mult tine cu casa noul benzinar. Tinuta de drum era decenta, depasirile se faceau relativ OK, chiar daca turam mai mult, top speedul de 180-190 km/h se atingea rar si greu. Una peste alta Vectra C sedan Z16XE 100 CP a fost o experienta ieftina si foarte multumitoare.
Nevoia de spatiu m-a impins spre alta Vectra C caravan Z19DTH. Masina mare si puternica, e drept. Primele impresii, filtre scumpe, ulei mult, asigurare si impozit mare, deh, vin de pe 1.6i. Consumul nu e deloc bun, 8,5-9 dar atinge relativ usor top speedul de 200-230 km/h. Ma pregatesc moral pentru volanta noua - 1500 lei minim + distributie 500-1000 lei, nici nu vreau sa iau in calcul ca mai poate pica ceva... Concluzionand Vectra C caravan Z19DTH este o masina mai confortabila si mai puternica putin decat precedentul 1.6 dar mult mai scumpa la toate capitolele.
Ca o observatie, masina grea + motor benzina mic, se prajeste repede ambreiajul, observat atat pe Insignia cu A16XER cat si pe alte modele. In rest, numai de bine pentru motorizari mici. Personal eram hotarat sa nu mai iau Diesel, insa pana la urma nevoia de spatiu si gandul celor 200 CP + consum decent m-au facut sa fac pasul. Oricand ar veni cineva la mine cu o Vectra C Z18, Z18 sau Insignia A16, A18 evident Caravan, nu as sta pe ganduri si as cauta sa fac schimbul.