kallutzu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,767 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,767
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Apoi cu tipul si modelul pompei te duci la un magazin de piese auto si comanzi bucsa si garniturile de etansare ale clapetei de acceleratie. Dupa catalog.
Daca pompa e BOSCH, le gasesti 100% sigur dar va dura ceva saptamani pana iti vor veni.
Schimbarea pieselor uzate cu cele noi o va face cineva care cunoaste bine pompa ta de injectie si le va schimba direct pe masina, fara demontare.
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,767 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,767
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mai multe detalii despre ce contine kit-ul pentru reglarea avansului pompei de injectie rotative cu regulator mecanic gasesti aici.
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,767 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,767
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
''ahappyuser''maine stau cu pompagiul si ma voi uita daca sunt crapate ceva furtume,daca sunt,le voi schimba.Te tin la curent cu noutati.
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,767 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,767
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
E bine daca acum nu mai curge motorina pe la pompa, poate ti se decompresa pompa de injectie cu motorul oprit.
Surubul de debit e sub un capac de protectie de genul asta (tu ai pompa BOSCH, eu pompa Zexel dar e licenta BOSCH si arata aproximativ la fel):

Fara capacul de protectie, surubul de debit arata asa :


Ca si pozitie, acesta este situat deasupra celor 4 conducte care merg in injectoare, putin inspre dreapta. Daca ai capacul ala luat jos, atunci sunt sanse mari sa-ti fi umblat la debit. Daca ai capacul la locul lui, nu ti-a umblat la debit, poti sta linistit. Sau poate nu aveai capacul ala de cand ai tu masina, e si asta posibil cine stie...
Ramane sa-ti iei compresia motorului la rece cu toate bujiile scoase (asa verifici daca ai vre-o supapa de admisie partial deschisa si deci pierzi compresie) iar apoi sa-ti faci rectificarea pastilelor cand ai posibilitatea. Cand o sa schimb din nou distributia (probabil peste 25.000km, o sa verific din nou distantele la pastile si cu ocazia asta o sa fac inclusiv un tutorial). Sau poate chiar la vara, daca nu-mi place cum suna motorul la rece, cine stie...
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,767 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,767
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Incepe cu asta (compresia) si daca constati ca nu ai suficienta compresie (minim 22bari per piston, 1.5bar maxim diferenta de compresie intre pistoane) vezi apoi care sunt distantele la pastilele de pe pistoanele care nu au suficienta compresie.
Un test de compresie ar trebui sa coste 50lei la cineva cu un compresmetru. Testul il faci cu motorul nepornit in ziua respectiva, cu toate cele 4 bujii incandescente scoase din motor si cu o baterie buna. Te uiti pe graficul pe care ti-l scoate aparatul si ne spui ce valori ai, ori ne pui o poza sa vedem si noi.
Daca tot filmezi o pornire (sau chiar si o nepornire 😊 ) cineva sa alterneze lent cu camera intai pe motor pentru sunetul pe care-l scoate motorul (1-2sec), apoi ce fum ai/n-ai la esapament (1-2 sec) si tot asa.
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=lbmMIe-CBtw
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
- 0va
- ***
- 832 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,767 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,767
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- prima cheie pe ziua respectiva ?
- cate grade C cu minus ?
- de cand statea masina nepornita ?
Si ce-i cu prostia aia de banda izolatoare pe furtunul de la intercooler ? Aia e frectie la un picior de lemn, inlocuieste furtunul cu altul bun pe original (nou sau SH) si nu o sa fumege cand iti intra turbina (peste 2.500rpm). Faptul ca fumega pana sa intre turbina indica un debit marit, ti-a marit cineva debitul pompei invartind surubul de debit general de pe pompa de injectie.
Nu sta la relanti dimineata cand socul automat nu este corect reglat, sau defect. Sau nu-ti merge postincalzirea la bujiile motorului. O sa vedem in ce situatie esti cu socul dupa ce incerci un reglaj, dar mai intai hai si cu povestea filmului.
Avansul nu-mi pare mare si motorul suna normal.
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
1)Prima cheie pe ziua respectivain (jurul orei 14);
2)Afara erau -2grade C;
3)Masina a stat o noapte si un pic din ziua nepornita(17ore)
Furtumul este spart si din cauza asta am pus banda izolatoare,stiu ca se face presiune si aerul isi face loc sa iasa,dar am prevenit un pic sa iasa tot aerul.
Inainte de toate,vreau sa povestesc doua modificari,ce cred eu ca ar fi dus la consumul excesiv de motorina.
1:Anul trecut in vara,am cumparat un filtru de motorina si bucuros am plecat la tara sa-l schimb.Era intr-o sambata dupa-ameaza,am desfacut filtru cel vechi si sa-l pun pe celalalt nou,spre surprinderea mea,cel nou,era un pic mai mic decat cel vechi.Eram cu o falca in cer si cuna in pamant,se facuse tarziu si ma gandeam ca nu au deschis cei de la piese auto duminica.Am luat o panza de bomfaier si am taiat 2cm din teava cea de alama de la bateria de filtru,si filtru cel nou a intrat.
2:Am schimbat toba cea originala cu o toba sport de Volkswagen benzinar.
Si acum ma intreb,de consumat,consuma,dar de ce da atatea rateuri pana porneste?Uneori trebuie sa stau cu pedala de la acceleratie la fund,sa porneasca.Multumesc foarte mult de ajutor.
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat