Verdeatza
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2011
- Mesaj Privat
salut,am o corsa c din 2004 1.3cdti.masa dubla...si tocmai am luat o volanta de la dezmembrari (fiat punto 1.3 diesel ,din 2010...cu masa simpla)...ala de acolo mi-a zis ca se potriveste si ca imi trebuie doar suruburile mai mari care mi le-a dat de la volanta cu masa simpla care tocmai am cumparat-o...exista vro sansa sa nu se potriveasca?
jery
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
cristihass- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Aug 2012
- Vectra OPC 2008 Z28NET
- Bucuresti
cristihass- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2008 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Verdeatza
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2011
- Mesaj Privat
salut,am returnat-o...nu se potrivea dupa cum zicea mecanicul meu ,e bine ca am primit banii inapoi,acum sincer nu m-as mai incurca cu SH,cred ca o s-o cumpar noua ...bineinteles ca imi trebuie si kitul,l-am gasit pe un site ,,http://www.volante-si-ambreiaje.ro/articol/Opel/Corsa_C_(2000-2006)/Kit_ambreiaj_Opel_Corsa_C_si_Volanta_Corsa_C-301.html,, ce parere aveti? au cel mai bun pret de pe piata...2700lei.
abRoncs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
Gasesti kit de conversie de la masa dubla la simpla in anglia, la pret foarte bun:
http://www.eurocarparts.com...25ee47&000299
contine volanta+kit ambreiaj. trimit si in romania, costul transportului ii 22 lire. acum ofera si o reducere de 25%, deci ti-ar iesii pe la 1250 lei tot kit-ul.
http://www.eurocarparts.com...25ee47&000299
contine volanta+kit ambreiaj. trimit si in romania, costul transportului ii 22 lire. acum ofera si o reducere de 25%, deci ti-ar iesii pe la 1250 lei tot kit-ul.
- LeonteMihai
- ***
- 527 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
man, tu la ce ii zici vibrochen? pentru ca:
1- se zice vilbrochen (ai ratat o litera)
2- http://ro.wikipedia.org/wiki/Arbore_cotit
1- se zice vilbrochen (ai ratat o litera)
2- http://ro.wikipedia.org/wiki/Arbore_cotit
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Se poate rupe vibrochenul. Din cate inteleg volanta are rolul de a diminua vibratiile motorului, cele mai periculoase fiind cele in sarcina, atunci cand vibrochenul este conectat la cutia de viteze prin ambreiaj.
La mine la munca se fac niste calcule de vibratii torsionale, de fapt se cauta punctele de rezonanta in vibratii (comparate cu vibratia naturala). Acestea duc la ruperea vibrochenului, daca nu sunt eliminate.
Asta este teoria, practica o vedem pe strada, volante simple, duble, chip-tuning si altele. Mai avem si topic pentru rupere vibrochen dar va fi greu de demonstrat cauza.
le:vilbrochen, nici eu nu stiam termenul corect.
La mine la munca se fac niste calcule de vibratii torsionale, de fapt se cauta punctele de rezonanta in vibratii (comparate cu vibratia naturala). Acestea duc la ruperea vibrochenului, daca nu sunt eliminate.
Asta este teoria, practica o vedem pe strada, volante simple, duble, chip-tuning si altele. Mai avem si topic pentru rupere vibrochen dar va fi greu de demonstrat cauza.
le:vilbrochen, nici eu nu stiam termenul corect.
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
eu am fost sfatuit de un sef de service .. sa nu fac prostia asta.
volanta dubla dupa cum a spus si antevorbitoru viibratiile sunt preluate mult mai bine de cea cu masa dubla. la cea simpla s-ar putea dupa un timp sa o defectezi si costul al fi dublu fata de pretu volantei duvle.
daca constructoru a pus asceasta volanta nu a puso degeaba zic eu.
scuze de greseala scriu de pe telefon undeva sub masina.
volanta dubla dupa cum a spus si antevorbitoru viibratiile sunt preluate mult mai bine de cea cu masa dubla. la cea simpla s-ar putea dupa un timp sa o defectezi si costul al fi dublu fata de pretu volantei duvle.
daca constructoru a pus asceasta volanta nu a puso degeaba zic eu.
scuze de greseala scriu de pe telefon undeva sub masina.
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
mai baieti, la volantele simple sarcina de amortizare a vibratiilor e preluata de discul de ambreiaj.
Adica voi imi spunezi ca Z18XE, Y20DTH, chiar si unele versiuni de Z19DT..., motoare caare au mult mai multa putere decat Z13DT.. pot trai cu volanta simpla, da' Z13 DT... de 90 CP o sa se faca praf si pulbere daca nu vede el ca are volanta cu masa simpla... A propos, e musai obligatoriu sa lasam tipla de GM pe volanta, sa o vada motorul,s a nu creada ca e aftermarket?
Adica voi imi spunezi ca Z18XE, Y20DTH, chiar si unele versiuni de Z19DT..., motoare caare au mult mai multa putere decat Z13DT.. pot trai cu volanta simpla, da' Z13 DT... de 90 CP o sa se faca praf si pulbere daca nu vede el ca are volanta cu masa simpla... A propos, e musai obligatoriu sa lasam tipla de GM pe volanta, sa o vada motorul,s a nu creada ca e aftermarket?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Vibratiile nu pot fi preluate de discul de ambreiaj. In functionare normala, cutie cuplata, masa discului de ambreiaj e prea mica pentru a fi luata in seama in amortizarea vibratiilor. Eu nu ma refer la vibratii la cuplarea vitezelor, doar cele in mers.
Referitor la motoare, Z18XE e pe benzina, nivelul de vibratii e mult mai mic. La urma urmei e doar o alegere de materiale, poate arborele cotit de la Z13DT nu e de acceasi constructie ca la Y20DTH. Sigur, un utilizator care nu duce motorul la limita, poate cu o volanta cu masa simpla ii va fi bine multi km.
Si inca ceva, toate aceste discutii sunt mult peste nivelul nostru de cunostiinte, cel putin al meu, dar de un singur lucru sunt sigur: orice producator auto n-ar cheltui un cent in plus fara a fi neaparata nevoie. Daca Opel putea monta volanta cu masa simpla mai ieftin si in acelasi timp sa-si garanteze standardele de calitate interne, ar fi facut-o fara nici o emotie.
Referitor la motoare, Z18XE e pe benzina, nivelul de vibratii e mult mai mic. La urma urmei e doar o alegere de materiale, poate arborele cotit de la Z13DT nu e de acceasi constructie ca la Y20DTH. Sigur, un utilizator care nu duce motorul la limita, poate cu o volanta cu masa simpla ii va fi bine multi km.
Si inca ceva, toate aceste discutii sunt mult peste nivelul nostru de cunostiinte, cel putin al meu, dar de un singur lucru sunt sigur: orice producator auto n-ar cheltui un cent in plus fara a fi neaparata nevoie. Daca Opel putea monta volanta cu masa simpla mai ieftin si in acelasi timp sa-si garanteze standardele de calitate interne, ar fi facut-o fara nici o emotie.
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
kinderasule, la orice masina poti face praf ambreiajul, daca te ambitionezi.
Volanta, ma refer la aia simpla, cam greu sa o strici. Aia simpla e, in principiu, un disc de fier. Insa poti distruge kitul de ambreiaj.
Cum am zis si mai devreme ficare face cum crede, pe banii lui. Volanta cu masa dubla a fost introdusa la motoarele cu cuplu mare, pentru a asigura o preluare mai buna a socurilor. Din pacate aceste volante s-au dovedit, cel putin deocamdata, cam imature. Vedeti cazul opel-urilor cu asemenea volante, unde cade volanta "intr-o veselie", vedeti cazul grupului VAG, unde volantele cu masa dubla tin cam 100.000 km (nu o zic eu, o zic utilizatorii)
Citez de pe un alt forum:
Mi-sa explicat ca singura diferenta este ca la cea dubla vibratiile motorului sunt peluate e volanta direct, iar la cea simpla de disc.
Aceeasi explicatie am gasit-o pe n alte forumuri (te si miri cate discutii sunt pe subiectul asta), in tz variante.
Concluzia ar fi ca vor aparea, cel mai probabil, niste trepidatii suplimentare (care in timp pot afecta semeringul de palier) si ca e posibil ca disculd e ambreiaj sa se uzeze prematur.
Pe de alta parte, de banii de volanta cu masa dubla, iei 3 kituri de ambreiaj, si iti raman bani si de manopera.
Dar, repet, fiecare face ce vrea pe banii lui.
Volanta, ma refer la aia simpla, cam greu sa o strici. Aia simpla e, in principiu, un disc de fier. Insa poti distruge kitul de ambreiaj.
Cum am zis si mai devreme ficare face cum crede, pe banii lui. Volanta cu masa dubla a fost introdusa la motoarele cu cuplu mare, pentru a asigura o preluare mai buna a socurilor. Din pacate aceste volante s-au dovedit, cel putin deocamdata, cam imature. Vedeti cazul opel-urilor cu asemenea volante, unde cade volanta "intr-o veselie", vedeti cazul grupului VAG, unde volantele cu masa dubla tin cam 100.000 km (nu o zic eu, o zic utilizatorii)
Citez de pe un alt forum:
Mi-sa explicat ca singura diferenta este ca la cea dubla vibratiile motorului sunt peluate e volanta direct, iar la cea simpla de disc.
Aceeasi explicatie am gasit-o pe n alte forumuri (te si miri cate discutii sunt pe subiectul asta), in tz variante.
Concluzia ar fi ca vor aparea, cel mai probabil, niste trepidatii suplimentare (care in timp pot afecta semeringul de palier) si ca e posibil ca disculd e ambreiaj sa se uzeze prematur.
Pe de alta parte, de banii de volanta cu masa dubla, iei 3 kituri de ambreiaj, si iti raman bani si de manopera.
Dar, repet, fiecare face ce vrea pe banii lui.
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Lasa-i jE ca dupa ce dau banii pe 3...4 volante duble, isi schimba parerea si nu se mai rupe nimic cu volanta simpla.
Zgomote care probabil 95% din conducatorii auto nu le-au auzit in viata lor.
Tot baietii aia spun ca:
Asa ca, daca le-au iesit calculele si nu s-a rupt nimic cu volanta dubla nu se va rupe nimic nici cu disc cu arcuri.
LuK.com a scris:Modern engines can be driven at extremely low rpms. The trend is toward ever increasing engine torques. Wind-tunnel-optimized bodies are creating less wind noise. New calculation methods are helping reduce vehicle weights and weight-saving concepts are boosting engine efficiency as well. The addition of a fifth or a sixth gear can also reduce fuel consumption. Thinner oils are making precise shifting easier. In short: The sources of noise are increasing and natural damping is decreasing. What has remained is the principle of the internal combustion engine whose cyclical combustion processes excite torsional vibrations in the drive train – the unpleasant consequences of which are gear rattles and body booms.
Drivers who are accustomed to increased comfort no longer accept such background noises. The job of the clutch is now more important than ever – in addition to engaging and disengaging, it must effectively insulate the engine’s vibrations. Physically, this is easy to solve: The mass moment of inertia of the transmission must be increased without increasing the mass to be shifted. This dampens the engine’s torsional vibrations and brings about the desired comfort level. The process reduces load on the transmission at the same time.
Drivers who are accustomed to increased comfort no longer accept such background noises. The job of the clutch is now more important than ever – in addition to engaging and disengaging, it must effectively insulate the engine’s vibrations. Physically, this is easy to solve: The mass moment of inertia of the transmission must be increased without increasing the mass to be shifted. This dampens the engine’s torsional vibrations and brings about the desired comfort level. The process reduces load on the transmission at the same time.
Zgomote care probabil 95% din conducatorii auto nu le-au auzit in viata lor.
Tot baietii aia spun ca:
LuK engineers have developed solid flywheel replacements for some original-equipment dual-mass applications. Designed as bolt-in replacements, LuK RepSets and solid flywheel options provide increased torque capacity and many feature clutches with a larger diameter than the original clutch they replace.
Asa ca, daca le-au iesit calculele si nu s-a rupt nimic cu volanta dubla nu se va rupe nimic nici cu disc cu arcuri.