- lev30ro
- OP
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
Stimati corsisti,
Am citit toate forumurile Corsa si Agila , din care am invatat enorm de multe lucruri utile precum, Ulei motor, buji, ulei cutie, verificari ,teste , erori , EGR(curatarea) clapetei...etc ..adica TOT!.
Eu cu o Corsa din 2002 1.0L am stat in banca mea si am citit toate discutiile de pe acest forum si cu ocazia asta ai multumesc d-lui Dan din Iasi pentru toate postarile cu poze si explicatii ,insa am ajuns la o problema ce nu o mai pot rezolva din forumuri.
Masinuta mea vireaza mult mai usor la stinga decat la dreapta , adica spre dreapta trebuie sa tragi de volan mai tare.Mentionez ca atunci cand am cumparat-o avea cauciucurile varza , deformate si tragea la stinga de nu se putea cirucla cu ea.(o fi defectat caseta de directie?)
Masinuta nu bate, nu scartaie, nu are erori, nu curge ulei(absolut deloc) , am verificat unghiul de fuga si este OK, insa telescoapele se vad foarte putin ULEIOASE.
Daca are cineva o idee sau sugestie va rog sa nu ezitati sa postati.
Multumesc,
L.B
Am citit toate forumurile Corsa si Agila , din care am invatat enorm de multe lucruri utile precum, Ulei motor, buji, ulei cutie, verificari ,teste , erori , EGR(curatarea) clapetei...etc ..adica TOT!.
Eu cu o Corsa din 2002 1.0L am stat in banca mea si am citit toate discutiile de pe acest forum si cu ocazia asta ai multumesc d-lui Dan din Iasi pentru toate postarile cu poze si explicatii ,insa am ajuns la o problema ce nu o mai pot rezolva din forumuri.
Masinuta mea vireaza mult mai usor la stinga decat la dreapta , adica spre dreapta trebuie sa tragi de volan mai tare.Mentionez ca atunci cand am cumparat-o avea cauciucurile varza , deformate si tragea la stinga de nu se putea cirucla cu ea.(o fi defectat caseta de directie?)
Masinuta nu bate, nu scartaie, nu are erori, nu curge ulei(absolut deloc) , am verificat unghiul de fuga si este OK, insa telescoapele se vad foarte putin ULEIOASE.
Daca are cineva o idee sau sugestie va rog sa nu ezitati sa postati.
Multumesc,
L.B
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- lev30ro
- OP
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
BuBuFaM a scris:Daca ai facut echilibrarea rotilor si geometria si este ok mai ramane senzorul eps care cel mai probabil este decalibrat. Cauta calibrare senzor eps este tutorial cum se face calibrarea. Mult succes.
LE: Cand mergi pe drum drept masina merge drept?
LE: Cand mergi pe drum drept masina merge drept?
Salut,
Mersi de raspuns. Pe drum masina merge foarte drept insa in momentul in care vreau sa virez la dreapta parca ar tine cineva de roti pana dau 25de grade volanul ,dupa care se vireaza usor.
Cauciucurile sunt noi si echilibrate.
Incerc sa caut varianta cu reglarea EPS-ului.
Mersi
L.B
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- lev30ro
- OP
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
- lev30ro
- OP
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
Bubufam mersi,
Am terminat de calibrat senzorul Eps. Practic mai mult am lucrat la suspendarea masini pe doua cricuri si turele facute prin cartier decit calibrarea in sine.
Acum vad ca exista foarte multe discutii referitor la EPS insa nu m-as fi gindit ca asta e solutionarea.Pentru cei ce se confrunta cu aceasi problema recomand cuincredere sa faca calibraeea inainte sa mearga la vreun mecanic care sa-i schimbe toata directia.. Sa Traieasca Clubopel si toti cei care contribuie la intretinerea ei cu informatii.
Toate cele bune.B.L
Am terminat de calibrat senzorul Eps. Practic mai mult am lucrat la suspendarea masini pe doua cricuri si turele facute prin cartier decit calibrarea in sine.
Acum vad ca exista foarte multe discutii referitor la EPS insa nu m-as fi gindit ca asta e solutionarea.Pentru cei ce se confrunta cu aceasi problema recomand cuincredere sa faca calibraeea inainte sa mearga la vreun mecanic care sa-i schimbe toata directia.. Sa Traieasca Clubopel si toti cei care contribuie la intretinerea ei cu informatii.
Toate cele bune.B.L
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
- EnacheAlin
- *
- 2 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Corsa 2001 Z12XE
- Buzau
EnacheAlin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
- MihaiGSM
- **
- 161 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
leutz25us
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2014
- Mesaj Privat
lev30ro a scris:Bubufam mersi,
Am terminat de calibrat senzorul Eps. Practic mai mult am lucrat la suspendarea masini pe doua cricuri si turele facute prin cartier decit calibrarea in sine.
Acum vad ca exista foarte multe discutii referitor la EPS insa nu m-as fi gindit ca asta e solutionarea.Pentru cei ce se confrunta cu aceasi problema recomand cuincredere sa faca calibraeea inainte sa mearga la vreun mecanic care sa-i schimbe toata directia.. Sa Traieasca Clubopel si toti cei care contribuie la intretinerea ei cu informatii.
Toate cele bune.B.L
Am terminat de calibrat senzorul Eps. Practic mai mult am lucrat la suspendarea masini pe doua cricuri si turele facute prin cartier decit calibrarea in sine.
Acum vad ca exista foarte multe discutii referitor la EPS insa nu m-as fi gindit ca asta e solutionarea.Pentru cei ce se confrunta cu aceasi problema recomand cuincredere sa faca calibraeea inainte sa mearga la vreun mecanic care sa-i schimbe toata directia.. Sa Traieasca Clubopel si toti cei care contribuie la intretinerea ei cu informatii.
Toate cele bune.B.L
Cum ai reușit sã o calibrezi?
- TCiobanu242
- *
- 1 mesaje
- din 16 Jun 2023
TCiobanu242
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2023
- Mesaj Privat