Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • MariusMeMo

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut,sunt nou pe forum... si sper ca am gasit topic-ul bun.
Baieti am si eu o foarte mare problema cu masina,de 3 luni am cumparat un Opel Corsa B din 96,1400Benzina,C14NZ,am zis sa mi cumpar gargaritza pentru un consum mai bun, dar din pacate... nu am noroc (nici macar de asta) eh ma rog ( ale mele ),am mers cu masina timp de 1 luna de zile fara probleme,am venit cu ea de la arad,a mers ft ft bn, iar acum de 2 luni ma tot chinui cu ea... citeam pe forum cateva topicuri care m au ajutat oarecum,dar ma rog sa va spun ce simtome are si poate mi spuneti voi ce sa mai fac.
Dimineatza pornesc masina, porneste super ok,merg cu ea nu am nici o treaba, apoi probabil se incalzeste si incepe show-ul,imi da in nas ( gen nu mai am benzina), cat pe ce sa mi moara motorul ( la semafor o tin din acceleratie ca altfel moare motorul),si cand vreau sa apas pedala de acceleratie, daca apas o data brusc.. moare motorul,de o iau incet incet pana la fund merge.. daca o tin mai turata merge nimic de comentat ( dar nu s baiatul lui Nenea cu Benzinariile sa mi permit),pe langa asta de multe ori cand e calda sa zic.. si merg sa alimentez ( pentru ca papa ft mult) opresc motorul.. si apoi cand sa pornesc nu porneste... in bord (uneori imi licure chestia aia cu un fulger (paratraznet)si un robinet pana mea, licare in prostie si apoi cand tot tin cheia sa porneasca.. (se stinge paratraznetul,dar uneori merge fara prob si apare paratraznetul,si tot uneori se stinge singur,asta ft rar ) saraca incearca sa porneasca .. dar e gen nu are benzina si eu o tot tin sa porneasca )nusht daca sunt as la explicat dar incerc sa zic cu cuvintele mele ma rog,dupa ce porneste se tureza blana, fara sa i fac nimic, adica eu decat schimb vitezele si nu mai apas acceleratia,merge singura.. doar ambreajul e al meu,apoi dupa 5-6 km (poate mai mult) isi revine.. dar tot asa cat pe ce sa moara motorul,o tin din ambreaj si din acceleratie sa pot circula cu ea, desi am ft mare nevoie de masina... fara ea sunt mort.
Am fost la 3 mecanici din Bucuresti/ilfov,nici unu nu stie nimic,unu imi schimba bujiile altu se uita dupa pompa de benzina la motor (saracu invatzat cu dacia)ma rog, si nici unu nu a stiut ce si cum.
AM bagato si pe tester, zic hai.. poate poate,4 diagnoze in 1 zi, 300 lei i am dat pur si simplu degeaba, pentru ca mi sa zis ( amestec prea sarac, benzina prea multa si aer prea putin... sau ceva de genul.. cine citeste stie ce vreau sa zic),am vorbit cu un tip de pe net, tipu pare ca stie ce zice,dar pana nu vede si el exact ce si cum.. nu are cum sa isi dea seama, si mi a zis ca am prob cu cel ce baga aer, adica IAC-ul care regleaza aerul,am asteptat 1 sapt sa mi l trimita din Ias, l am schimbat, degeaba tot face... nu era ala, am zis ca i senzorul de la acceleratie... nici ala nu e, acum.. nu mai stiu ce sa fac, ca deja am dat pe putin 800 lei la mecanici pe piese si pe diagnoze, si NU AM REZOLVAT NIMIC.
AH SI INCA CEVA cred ca i important, cand nu pot sa o turez decat incet incet, ii dau blana.. da fum negru si pute a benzina grav,eu tin sa cred din ce am citit pe aici,am auzit la prieteni,mecanici etc, ca poate fi urmatoarele lucruri: Aprinderea,Cititorul de pe Volanta,Pompa de benzina,Sonda lambda ( dar cand am fost la tester a zis ca sonda lambda e buna, nu are probleme),ma rog cam astea zic eu, ah si inca ceva... nu am schimbat distributia de cand am luato... se aude ea putin dar nu cred ca i asta.

VA ROG DIN SUFLET daca exista cineva din Bucuresti/ilfov, platesc.. doar sa ma ajutati si pe mine, am mare nevoie de masina si nu ma pot folosi de ea,sau... cine stie ceva din ceea ce am enumerat eu mai sus, macar sa mi spuneti si mie si ma apuc eu .. ce sa fac incet incet.. dar macar sa stiu unde sa umblu, sa nu fac alte prosti mai mari ca mine.
Contact: Marius 0721 806 291 : Y!Messenger marius_memo90 : Y!Maill: marius_memo90@yahoo.com

Citeam pe forum postul lui " Adrian P " si cred ca are dreptate ce zice.
CITEZ:
Sonda Lambda. Am patit si eu cu un Golf. Mergea perfect cand era rece (in primele cateva minute cand funcioneaza in circuit deschis) dupa care, brusc, incepea sa dea in nas, practic nu se mai putea accelera decat "la blana". Cu sonda scoasa, la fel ca la tine, zbura. Am schimbat sonda si, pana cand am vandut-o, nu am mai avut nici o problema. Valoarea citita se poate incadra in plaja normala, doar ca nu este valoarea potrivita pentru regimul respectiv.
Poate sa fie si un defect de vacuum, intra aer pe undeva ajunge in evacuare si sonda lambda interpreteaza ca amestecul este prea sarac si da benzina in exces dar asta ar trebui sa se vada (miros, rateuri in esapament, etc.). Trebuie reparat in functie de simptome.
Adrian P


Sper ca de i sonda lambda care zice el, sa o scot si eu.. si sa merg asa, poate chiar o vand si scap de belea.

Am postat si aici poate ma ajuta careva, sunt super disperat. va rog a nu mi sterge postul, in speranta ca intra careva si ma poate ajuta. Multumesc.
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sfatul meu, cauta-l pe Maiandrei pe forum (asta e userul), el se pricepe bine la opeluri si e din bucuresti, stiu ca e as la diesel, dar cine stie....
cat despre testeri, iti trebuie testeri buni, nu copchii sau pampalai cu un tester, fie el si tech2. Testerul ii da diagnoza, dar dupa el tre sa-si arate maiestria si sa interpreteze greseala. In categoria amatorilor intra si reprezentantele dupa umila mea parere.
  • MariusMeMo

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Ok am sa il caut pe "Maiandrei" si sper sa ma ajute.
Eu am vb cu un tip din bucuresti de pe "clubopel"si mia spus ca e din delcou,dar e posibil sa fie si din capacul de delcou si din fise, pentru ca fisele mele sunt putin cam nestabile,am facut comanda de delcou cu tot, si sper sa fie asta, ca de nu i nici asta... cred ca ma apuc sa o dezmembrez sau o arunc de pe primul pod.
Despre tester, sincer nu mai vreau sa aud de ele, orice "copil,tampit" exact cum spuneai si tu,isi cumpara cabluri,laptop (daca nu are) si face pe "domnul cu testerul " dar defapt nu stie nici ce i aia tester.
M am saturat sa tot dau bani degeaba de pomana si sa nu ma pot folosi de ea.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
lasa si decoul de nu l-ai platit. trebuia sa vii aici prima oara. cauta-l pe maiandrei. eu nu-l cunosc personal, insa din ce a scris lumea despre el e un zeu al opelurilor ... exagerez putin dar e bun Smile
  • MariusMeMo

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Ok, sper sa ma ajute, am gasit acum info despre el si tot acum il si sun, mersi baieti.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca pui contactul, licare check engine si nu porneste, nu-ti recunoaste imobilizatorul cheia.

Restul simptomelor, par a fi de sonda lambda, sau senzorul de temperatura al motorului.
  • bogd4_n

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1996 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2013

  • Mesaj Privat
salut, aceleasi simptome le am si eu pe corsa b c14nz. as vrea sa stiu la ce solutie ai ajuns ca nici eu nu ii mai dau de cap. Astept raspuns, mersi
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut....verifica firele si mufa la sonda temperatura motor si daca sant in regula atunci posibil sonda defecta.Sonda este in spatele motorului catre parbriz sub corpul injectorului. Citeste pe forum si fa si un test pseudoagrafa.
  • bogd4_n

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1996 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2013

  • Mesaj Privat
mersi mult de ajutor. o sa incerc si asa.
  • RIonutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am avut si eu o problema asemanatoare ....relantiul oscila ft tare, uneori aproape ca se oprea, si mai aparaeu si explozii pe toba........dupa ce am citi multeeee posturi pe aici am luat-o usor, prima oare am schimbat bujiile, fara rezultat insa, am curatat fisele, apoi am umblat un pic la delcou, l-am tras juma de cm spre radiator fata de marcaj si am strans bine piulita care fixeaza delcoul si ca prin minune masina merge perfect, toarce ca o pisicuta, am facut azi 2 drumuri de vreo 3-4 km fiecare si merge bine.....acum voi urmari un pic consumul, insa relantiul s-a reglat. DEOCAMDATA la mine asta a fost buba bujii+fise+delcou reglat . Pe viitor imi voi cumpara si un set de fie noi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR