ius
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Frontera
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2011
- Mesaj Privat
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ai vrut pareri. este simplu proasta alegere, motor cu probleme imediat ce intri in teren se incinge si arde garnitura, nu are cine stie ce cuplu.
puntile de patrol sunt ok, dar nu cred ca se vor monta usor, avntaj ca esti pe foi de arc ca si patrolul,dar ca si rapoarte esti in avantaj cu rapoartele din puntile de patrol plus fiabilitate, dezavantaje trebuie confectionate cardane si echilibrate ( cheltuiala mare) nu se vor potrivi la prinderi la latime, si mai este o problema : pe fata patrolul are punte rigida iar frontera nu, este greu sa modifici, a reusit cineva dar logistica si cunostintele au fost pe masura, nu stiu cum va reactiona motorul.
este greu dar exista o solutie simpla vinde frontera si ia patrol.
Frontera este o masina buna la off road dar cu limite trebuie sa fie in mintile ei sa o cunosti foarte bine sa-i sti limitele si sa te comporti ca atare.
puntile de patrol sunt ok, dar nu cred ca se vor monta usor, avntaj ca esti pe foi de arc ca si patrolul,dar ca si rapoarte esti in avantaj cu rapoartele din puntile de patrol plus fiabilitate, dezavantaje trebuie confectionate cardane si echilibrate ( cheltuiala mare) nu se vor potrivi la prinderi la latime, si mai este o problema : pe fata patrolul are punte rigida iar frontera nu, este greu sa modifici, a reusit cineva dar logistica si cunostintele au fost pe masura, nu stiu cum va reactiona motorul.
este greu dar exista o solutie simpla vinde frontera si ia patrol.
Frontera este o masina buna la off road dar cu limite trebuie sa fie in mintile ei sa o cunosti foarte bine sa-i sti limitele si sa te comporti ca atare.
ius
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Frontera
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
multi am facut modificari, dar nu asa ëxtreme"...
motorul e intradevar veriga slaba...
se pare ca la frontera A, cele mai bune motoare ar fi cele de 2200 cmc benzina si 2800 cmc diesel.
-poti incepe cu bodylift de 3 sau 5 cm....
-continui cu caucioace mai mari
-scuturi de metal si bara custom cu / fara troliu (dupe buget)...
si mai sunt si altele...depinde ce bani ai si esti dispus sa scapi de ei...
parerea mea:
incepe cu o revizie a sist. 4x4 (schimbat uleiul in punte, diferential, cutii, gresat cardane, schimbat daca e nevoie crucile cardanice, verificat rulmentii de la roti..etc ) si apoi daca mai ai bani....o sa ai ce sa faci!
bafta!
motorul e intradevar veriga slaba...
se pare ca la frontera A, cele mai bune motoare ar fi cele de 2200 cmc benzina si 2800 cmc diesel.
-poti incepe cu bodylift de 3 sau 5 cm....
-continui cu caucioace mai mari
-scuturi de metal si bara custom cu / fara troliu (dupe buget)...
si mai sunt si altele...depinde ce bani ai si esti dispus sa scapi de ei...
parerea mea:
incepe cu o revizie a sist. 4x4 (schimbat uleiul in punte, diferential, cutii, gresat cardane, schimbat daca e nevoie crucile cardanice, verificat rulmentii de la roti..etc ) si apoi daca mai ai bani....o sa ai ce sa faci!
bafta!
ius
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Frontera
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2011
- Mesaj Privat