emanuel_g
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
- zellot
- **
- 174 mesaje
- din 05 Jan 2010
- Corsa 2007 1.3 CDTI 75 CP
- Dambovita
zellot
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2007 1.3 CDTI 75 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
Nu rezolvi nimic cu spray...
La mine ~35.000km a cedat pompa de apa, iar lichidul de racire se scurgea pe curea...rezultat, cureaua a inceput sa faca zgomot.
Am dat cu wd40, silicon de bord, grafit, pepsi, etc... rezultat zero. Dupa 2-3 km ...cureau facea la fel.
Cel mai bine, verifica in zona daca este umed...iar daca este ok, schimba cureau, nu este f. scumpa. (aprox. 100 ron)
La mine ~35.000km a cedat pompa de apa, iar lichidul de racire se scurgea pe curea...rezultat, cureaua a inceput sa faca zgomot.
Am dat cu wd40, silicon de bord, grafit, pepsi, etc... rezultat zero. Dupa 2-3 km ...cureau facea la fel.
Cel mai bine, verifica in zona daca este umed...iar daca este ok, schimba cureau, nu este f. scumpa. (aprox. 100 ron)
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Am schimbat cureaua si intinzatorul. S-a ros cureaua, pe partea tesita. Cea canelata e in stare perfecta, deci nu potea fi sursa de zgomot(ca sa fie unsa sau data cu talc sau mai stiu eu ce). Intinzatorul e si el tocit, daca vreti pun ceva poze.
Zgomotul e facut in principal de frecarea rolei intinzatorului in contact cu cureaua. Din pacate rola se gaseste numai la pachet cu intinzator, cea mai ieftina fiind skf la 205 ron. La altii e poate mai ieftin(la Autonet, da pt reselleri).
Cumparati curea cu dimensiunea identica cu cea instalata pe masina. Nu puneti mai scurta.
Un amic care lucreaza in reteaua Opel, a aruncat un ochi in sistem si a descoperit ca Opel recomanda inlocuirea curelei originale pt zdth13 de pe astra H(nu stiu de alte modele), care e de 1313mm, cu una mai larga, 1318 mm, din cauza uzurii rolei intinzatorului si curelei.
Trebuie cautat in epc si tis2000 pt confirmare.
Din pacate nu se poate schimba rola sau cureaua fara rampa.Totusi mai sunt service-uri care au 70 ron/h de manopera, asa ca se poate schimba la un pret decent. Vreti o recomandare?, pe pm!
Zgomotul e facut in principal de frecarea rolei intinzatorului in contact cu cureaua. Din pacate rola se gaseste numai la pachet cu intinzator, cea mai ieftina fiind skf la 205 ron. La altii e poate mai ieftin(la Autonet, da pt reselleri).
Cumparati curea cu dimensiunea identica cu cea instalata pe masina. Nu puneti mai scurta.
Un amic care lucreaza in reteaua Opel, a aruncat un ochi in sistem si a descoperit ca Opel recomanda inlocuirea curelei originale pt zdth13 de pe astra H(nu stiu de alte modele), care e de 1313mm, cu una mai larga, 1318 mm, din cauza uzurii rolei intinzatorului si curelei.
Trebuie cautat in epc si tis2000 pt confirmare.
Din pacate nu se poate schimba rola sau cureaua fara rampa.Totusi mai sunt service-uri care au 70 ron/h de manopera, asa ca se poate schimba la un pret decent. Vreti o recomandare?, pe pm!
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
am corsa D benzina 1,2
rola am schimbat-o eu cu una dela un opel astra vechi facuta din doua bucati , cu rulment la mijloc 6203 si nituita iar in 3 nituri!
sau golf 4 numai ca asta are 5 nituri!
pui rulment nou ,,,,5 ron 6203,,,, nituesti si ai rezolvat problema
70mm diametru, 25mm latime si 6203 in ea,,,,,plus rola dezmembrari 10 ron
200roni sa dea cine are, pe un arccu rola!
rola am schimbat-o eu cu una dela un opel astra vechi facuta din doua bucati , cu rulment la mijloc 6203 si nituita iar in 3 nituri!
sau golf 4 numai ca asta are 5 nituri!
pui rulment nou ,,,,5 ron 6203,,,, nituesti si ai rezolvat problema
70mm diametru, 25mm latime si 6203 in ea,,,,,plus rola dezmembrari 10 ron
200roni sa dea cine are, pe un arccu rola!
corsamare
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
se schimba foarte usor cureaua, fara rampa. trebuie dat filtru de aer jos, ca sa ai loc, si apoi cu o cheie prinzi de surubul ce tine rola de intinzator, apesi pe ea (sa "Strangi surubul") si slabesti cureaua.
o tragi de acolo, pui pe cealalta.... cat timp faci schimbul curelelor, poti bloca intinzatorul. are o gaura pe brat, pe care o blochezi in blocul motor (trebuie comprimata bine). eu am folosit un burghiu de 8 pentru blocare.
o tragi de acolo, pui pe cealalta.... cat timp faci schimbul curelelor, poti bloca intinzatorul. are o gaura pe brat, pe care o blochezi in blocul motor (trebuie comprimata bine). eu am folosit un burghiu de 8 pentru blocare.
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
SI eu ma gandesc sa fac operatiunea asta. La 76k cred ca e cea originala.
Si cam peste tot e aceeasi schema de inlocuire: se actioneaza asupra intinzatorului si se scoate cureaua veche apoi se blocheaza cu o tija metalica- gen burghiu sau cui mai serios sau surubelnita, se pune cureaua noua si se repeta procedura initiala..Am schimbat asa si la Skoda..Spor tuturor.
Daca nu uit poate ard si un tutorial cu video si poze.
Si cam peste tot e aceeasi schema de inlocuire: se actioneaza asupra intinzatorului si se scoate cureaua veche apoi se blocheaza cu o tija metalica- gen burghiu sau cui mai serios sau surubelnita, se pune cureaua noua si se repeta procedura initiala..Am schimbat asa si la Skoda..Spor tuturor.
Daca nu uit poate ard si un tutorial cu video si poze.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am un Astra H cu motor Z13DTH - 40.000 km fabr. 2009 si deja a inceput sa imi scartaie cureaua dar numai cand e rece si umed afara. Este un scartait intermitent(15 sec) si doar la rece cand pornesc masina.
Vizual cureaua este uzata pe partea fara caneluri!
Stie cineva sa imi zica sigur daca este de 1313mm sau 1318mm ?
Si ce marca de curea recomandati? ma gandesc ca daca cea originala a rezistat 40.000 .... atunci ce pretentii sa mai am!
Vizual cureaua este uzata pe partea fara caneluri!
Stie cineva sa imi zica sigur daca este de 1313mm sau 1318mm ?
Si ce marca de curea recomandati? ma gandesc ca daca cea originala a rezistat 40.000 .... atunci ce pretentii sa mai am!
ionut.96
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 1.3 DTJecoFlex
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2010
- Mesaj Privat
AirMike
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
scorpio18 a scris:se schimba foarte usor cureaua, fara rampa. trebuie dat filtru de aer jos, ca sa ai loc, si apoi cu o cheie prinzi de surubul ce tine rola de intinzator, apesi pe ea (sa "Strangi surubul") si slabesti cureaua.
o tragi de acolo, pui pe cealalta.... cat timp faci schimbul curelelor, poti bloca intinzatorul. are o gaura pe brat, pe care o blochezi in blocul motor (trebuie comprimata bine). eu am folosit un burghiu de 8 pentru blocare.
o tragi de acolo, pui pe cealalta.... cat timp faci schimbul curelelor, poti bloca intinzatorul. are o gaura pe brat, pe care o blochezi in blocul motor (trebuie comprimata bine). eu am folosit un burghiu de 8 pentru blocare.
Poate cineva sa-mi spuna mai exact ce cheie imi trebuie ca sa slabesc cureaua?
Multumesc
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
corsaklu
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2013
- Mesaj Privat