lulumihai
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Omega 1989 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea ! Am si eu o problema tehnica cu un opel omega 2,3D : la viteza mai mare de 100km/h daca franez ceva mai brusc intra masina intr-un tremur de parca as avea ABS pe ea.Nu se simte absolut nimic in pedala de frana si nu face deloc la viteze sub 100km/h.Am schimbat toate 4 discurile, am schimbat tot ce inseamna bucsi si rotule pe fata,am montat placute noi.Degeaba tot la fel face.Puteti sa-mi dati si mie un sfat ? Multumesc anticipat !
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 232 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Nu pre cred ca are treaba cu tampoanele de motor (i-ar trepida nasol masina la relanti sau la schimbari de turatie cu masina pe loc). Trebuie sa cureti (inlocuiesti) cilindrii mici (de ghidaj) ai etrierilor fata. Astia nu mai lucreaza uniform si fortele de presiune pe disc devin inegale (placutele de pe exteriorul discului actioneaza mai puternic). Astfel, in timpul frinarii se produc dezechilibre si vibratii. Tocmai de aceea la magazin exista kituri speciale de reparatie pt etrieri (contin pistoane-2 buc per kit, cu garnituri noi -astea se largesc in timp si nu mai permit culisarea pistonaselor in cilindrul etrierului precum si o vaselina speciala, rosie pentru a unge peretii cilindrilor mici ai etririlor)> Dupa demontarea de pe roata a etrierului, fara a demonta circuitul de frinare, se scot cu atentie capacelele de protectie din cauciuc cu o surubelnita, si se desfac cilindrii mici prin presare cu degetul. Se smirgheluieste fin interiorul cilindrilor, se unge cu vaselina rosie si se monteaza la loc (sau se pun unii noi) in asa fel incit pistonasele sa culiseze usor.
lulumihai
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Omega 1989 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
Va multumesc mult, dar sa stiti ca am schimbat si acei cilindrii de care pomeniti. Cineva cu mai multa experienta mi-a sugerat ca ar trebui sa schimb tampoanele de la puntea fata. Am cautat aceste tampoane si am constatat ca puntea fata nu are asa ceva. Am facut rost si de un manual de reparatii iar la schita detaliata a puntii fata nu se vede nici un fel de tampon. Cred ca nu o sa o pot scoate la capat vreodata.
alex1803
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Faptul ca omul zice ca a schimbat totul nu inseamna automat ca a facut treaba buna.
acest tip de defectiune apare numai la Omega B.
nu degeaba l-am intrebat ce si cum despre inlocuitul bucsilor.
eu am trecut prin povestea asta si NIMENI de pe forum nu a stiut sa-mi dea raspunsul la intrebarile puse.
rezolvarea am gasit-o la un fost opelist care si el trecuse la rindul lui prin acelesi probleme.
acest tip de defectiune apare numai la Omega B.
nu degeaba l-am intrebat ce si cum despre inlocuitul bucsilor.
eu am trecut prin povestea asta si NIMENI de pe forum nu a stiut sa-mi dea raspunsul la intrebarile puse.
rezolvarea am gasit-o la un fost opelist care si el trecuse la rindul lui prin acelesi probleme.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
rezolvarea este relativ simpla:
sa se foloseasca bucsi de calitate.
din cauza economiei noastre de piata ajung pe piata de piese diversi PRODUCATORI care de care mai ORIGINALI.
de aici pleaca toata problema.
bucsile nu sunt de calitate,sunt prea moi si masina la un efort mai mare pe puntea fata incepe sa se comporte de parca nu ar avea basculele strinse.
Cred ca nu a luat bucsi de calitate, (macar Febi).
recomandabil LENFORDER dar sunt cam scumpe.
apoi mai este montajul.
nu stiu daca a tinut seama de sageata bucsei din fata (cea hidraulica) aceasta are rezistenta la efort diferita pe axele verticala si orizontala si daca ai pus-o putin diferit, ALELUIA.
dupa ce faci toate reparatiile cum trebuie trebuie sa faci neaparat si unghiurile ca sigur apar modificari
sa se foloseasca bucsi de calitate.
din cauza economiei noastre de piata ajung pe piata de piese diversi PRODUCATORI care de care mai ORIGINALI.
de aici pleaca toata problema.
bucsile nu sunt de calitate,sunt prea moi si masina la un efort mai mare pe puntea fata incepe sa se comporte de parca nu ar avea basculele strinse.
Cred ca nu a luat bucsi de calitate, (macar Febi).
recomandabil LENFORDER dar sunt cam scumpe.
apoi mai este montajul.
nu stiu daca a tinut seama de sageata bucsei din fata (cea hidraulica) aceasta are rezistenta la efort diferita pe axele verticala si orizontala si daca ai pus-o putin diferit, ALELUIA.
dupa ce faci toate reparatiile cum trebuie trebuie sa faci neaparat si unghiurile ca sigur apar modificari
lulumihai
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Omega 1989 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
este adevarat ca s-au pus in discutie diverse ipoteze aici si va multumesc pentru parerile voastre.Am sa va spun un lucru vizavi de situatia care v-am descris-o mai sus.Am inlocuit toate piesele cu altele noi dupa cum urmeaza:1.bucsile si tot ce inseamna elemente din cauciuc marca SIDEM,
2.rotule si tot ce inseamna articulatie tot marca SIDEM,3.rulment intermediar si flanse elastice FEBI bilstein,3.amortizoare SACHS,4.discurile fata+spate rectificte si verificate cu comparatorul pe masina,5.placutele fata+spate FEBI.Nu stiu daca sunt sau nu bune ca marci cele enumerate mai sus,dar sincer mai am putin si incep sa cred ca trebuie sa inlocuiesc masina.
Pentru alte probleme decat cea din titlu, folosesti mai intai functia CAUTARE iar daca nu esti multumit de rezultate deschizi alt topic. Hai sa nu adunam toate problemele intr-un singur topic, pentru a putea fi usor de urmarit si de ceilalti.
editat de maiandrei
2.rotule si tot ce inseamna articulatie tot marca SIDEM,3.rulment intermediar si flanse elastice FEBI bilstein,3.amortizoare SACHS,4.discurile fata+spate rectificte si verificate cu comparatorul pe masina,5.placutele fata+spate FEBI.Nu stiu daca sunt sau nu bune ca marci cele enumerate mai sus,dar sincer mai am putin si incep sa cred ca trebuie sa inlocuiesc masina.
Pentru alte probleme decat cea din titlu, folosesti mai intai functia CAUTARE iar daca nu esti multumit de rezultate deschizi alt topic. Hai sa nu adunam toate problemele intr-un singur topic, pentru a putea fi usor de urmarit si de ceilalti.
editat de maiandrei
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
lulumihai
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Omega 1989 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
- bujuxp
- **
- 145 mesaje
- din 02 Mar 2007
- Vectra 2001 Y22DTR
- Dambovita
bujuxp
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
Eu la vectra mea b am la fel imi facea la vieza. Tremura volanu si facea urat la frana , am schimbat bucsi bara de torsiune , bielete bara torsiune si flanse amortizoare cu rulmenti si capetele de sus de pe care vine arcu si a disparut complet fenomenul . Vezi si tu ce nu ai schimbat din asta . Verifica rotile ca nu cumva in presiune la viteza sa tremure (cand pui frana) fai unghiu de fuga corect.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat