Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • SkiLLah

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare am un opel astra bertone din 2002 z18xe 125 CP , cred k era timpul sa prezint si eu cateva avarii ...am facut ITP-ul pe 16 DEC , am schimbat capetele de bara fata pt ca erau cam uzate ... am pus roti de iarna ( JANTE de tabla 15'' + CAUCIUCURI )

1. de curand a inceput sa imi trepideze volanul chiar la viteze mici , nu mai spun la viteze mari k imi trepida si inainte , dar acum am impresia ca este mai accentuat , am observat ca una din jante este putin stramba . aceasta fiind una din probleme , urmatoarea :

2. pornesc motorul dimineata , porneste fara probleme , sta putin turata pe la 1500-1800 ROT. dupa care revine la 800 insa nu se mentine , scade turatia pe la 600-700 ROT. , ai impresia ca moare motorul , dupa care se tureaza singura pana la 1100 1200 , iar scade , si tot asa vre-o 5 minute dupa care se opreste insa uneori se repeta povestea in trafic , dar nu lafel de galagios ...adica nu mai scade lafel de mult in turatie si nu mai urca lafel de mult ....insa o simt ca nu ii este bine Sad de la ce poate fi ?

3. cand apas ambreiajul ( In trafic ... ) , uneori , urca in turatie si se mentine 4-5 secunde dupa care scade ....


+ ca din cand in cand se mai aprinde si becul de check engine ... cand vrea el ...

pls help . . . ( am cautat dar nu am gasit probleme asemanatoare .... sau poate nu am cautat eu bine Neutral , cel putin problema 2 si 1 le-am cautat si pe google si am mai vazut doar pe la logan / renault )


Ultima modificare făcută de SkiLLah la Joi 13 Jan, 2011 9:05 am, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
curata temeinic corpul de clapeta
  • Logofetescu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2004 Z 18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu aceleasi probleme la relanti( acelasi motor, dar pe un GTS). Mie imi face pl doar dimineata, la rece. cand se incalzeste parca nu mai face. Imi da o eroare P 0170( nu stiu ce inseamna). Sper sa ne ajute cineva.
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Legat de relanti, exact asa imi face si mie uneori. Se subtureaza, incepe sa tremure motorul si cand ai zice ca se opreste ca nu mai are benzina, hop! se tureaza pana pe la 1500-1600, iar scade, iar tremura, iar creste si tot asa. Nu se intampla neaparat cu motorul rece, uneori apare si cand e cald, e aleatoriu. Nu isi revine nici daca opresc/repornesc mototul, ci numai cand are el chef, de regula dupa cateva minute.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
apropo, cat te-au costat capetii de bara ca eu am gasit numai la preturi exorbitante Smile

Mersi,
Cristi.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La problema voastra cu turatia aleatorie gasiti raspunsul la schumy1502. Curatati clapeta de acceleratie si se va rezolva. Acelasi lucru l-am patit si eu si m-a ajutat un coleg. Aveti nevoie doar de cheile adecvate, un WD40 sau spray de curat carburatoare si o carpa.

Detalii aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=57848

Cristi.
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu probleme cu oscilatiile turatiei la relanti. La mine se manifesta de regula cand calc ambreiajul si franez la un semafor, trecere de pietoni sau cand merg in frana de motor si calc ambreiajul. Are tendinta sa moara motorul, scade pana in jur de 500 rpm dupa care sare la 1000-1200 si face asa de cateva ori. Apoi se stabilizeaza la 800 rpm. De 2 ori mi s-a si oprit in trafic, cand am franat la stop. Am curatat corpul superior al acceleratiei, schimbat bujii, distributie + pompa apa, toate filtrele + uleiul dar problema aceasta persista. Din ce am inteles mai poate fi de la debitmetru sau aer fals la admisie... Cel mai rau lucru e ca nu da erori pe tester si nu se aprinde nici un bec. Orice sugestii sunt binevenite.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
vezi ca poti sa iti cureti si debitmetru. La mine cand a facut prima oara asa am scos tot si am curatat si debitmetru un un spray si ... se pare ca s-a rezolvat. Poate este alta buba la tine.
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Azi dimineata am scos mufa de la debitmetru si am mers cu masina cu mufa scoasa cam 10 km. Masina se comporta identic cu/fara debitmetru. Oscilatiile in turatii se manifesta doar dupa ce motorul se incalzeste, la rece revine normal in turatii. LA fel se intampla si inainte de deconectare, deci asta nu m-a ajutat cu nimic.

Intrebare: la deconectarea debitmetrului nu trebuia sa mi se aprinda un martor in bord? La mine nu se aprinde nimic, iar masina merge la fel... ca si cum nu ar avea vreo importanta ca am sau nu debitmetru. Mi se pare ciudat...
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat debitmetrul. Masina merge sensibil mai bine, trage mai fluent, nu mai trepideaza in turatii la cald si la plecarile de pe loc nu mai are ezitari. Problema cu oscilatia relantiului a disparut in proportie de 50%. Adica nu mai face asta atat de des... la mersul normal si la opririle la semafor foarte rar se intampla. Dar e o situatie in care se intampla tot timpul: cobor o panta in frana de motor, in treapta joasa gen 1 sau 2, fara sa ating de loc pedala de acceleratie, si la un moment dat calc ambreiajul si apoi frana. In acest moment fie moare de tot motorul, fie se subtureaza puternic si oscileaza pana cand o accelerez eu... Deci... porblem not yet solved.
  • CRISTIetz

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
roccatgaming a scris: Cel mai rau lucru e ca nu da erori pe tester si nu se aprinde nici un bec. Orice sugestii sunt binevenite.


Daca testerul/testerele au fost ok, atunci ai putea avea problema mea... ALTERNATORUL (regulatorul sau diodele).
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pai pe tester nu apare nimic se pare. La fel se manifesta si la tine? Adica frana de motor + ambreiaj calcat = subturatie/dead engine? Hai ca m-ai facut curios!
  • CRISTIetz

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Da... cu exceptia ca la mine nu se opreste motorul... in rest... orice as actiona ( faruri, geamuri, sa nu mai zic de volan) se simte in turatie. Adica scade in functie de consumator: cel mai mult la servo, apoi la dezaburitor, faza lunga (flash) si tot asa... toti consumatorii astia sunt simtiti ca fiind foarte mari. De aici teoria ca alternatorul nu mai face fata, nu mai funct. in parametrii normali desi tensiunea de incarcare era 14 v ( fara niciun consumator pornit) cand acionam un consumator acea tensiune scadea mai mult decat ar fi permis... nu mai stiu exact cifrele. MAIANDREI te poate rezolva cu siguranta.
  • b64skj

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1999 X1.0XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
roccatgaming, ai rezolvat problema cu turatia? era de la alternator?am un amic care are aceleasi semne.....ai facut cum ti zis cristietz?
respect
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Oameni buni... eu nu am scris ca imi scade turatia daca pornesc consumatori electrici. Pot sa pornesc tot ce are masina asta electric (ventilatie, clima, faruri, proiectoare, dezaburiere, player audio, deschid usile sa porneasca si plafoniera, ma joc cu volanul pe loc si deschid si geamul), turatia e constanta. Am descris clar situatia in care imi oscileaza (si numai in situatia aceea!): cobor o panta in frana de motor, in treapta joasa gen 1 sau 2, fara sa ating de loc pedala de acceleratie, si la un moment dat calc ambreiajul si apoi frana (ca sa ma opresc de ex). In acest moment fie moare de tot motorul, fie se subtureaza puternic si oscileaza turatia 500 - 1200 rpm pana cand o accelerez eu... si se stabilizeaza pe la 850.
  • b64skj

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1999 X1.0XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
scaderea turatiei cand sunt porniti consumatorii, eu cred ca e normala pt ca scade tensiunea....insa despre simtomele cu muritul motorului...chiar nu stiu ce sa zic...totusi nu mi se pare normal.....
  • criss07

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2010

  • Mesaj Privat
:@roccatgaming asa problema aveam eu la un z16xe tot in panta cand apasam ambreaju scadea turatia tare si de multe ori murea motoru si am curatat bine clapeta de acceleratie si egr si nu mai aveam probleme incearca sa faci asta si sa imi zici cum e dupa
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Clapeta am inlocuit-o cu una second.... practic am facut un schimb cu o alta. Dar face la fel. Exista posibilitatea ca ambele clapete sa fie cu probleme... cine stie... Probabil o sa iau una noua, sa vad cat costa. EGR - la mine nu e cazul. Iar debitmetrul l-am schimbat. Cam astea sunt singurele lucruri care imi vin in minte, si care ar putea sa provoace oscilatiile turatiei.
  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
incearca si o adaptare de clapeta
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa detaliezi putin faza cu adaptarea? Ce trebuie facut pentru ca nu stiu. Mersi!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR