Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • vivalldi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut .

Un prieten are o problema ciudata la Tigra (fabr. 1995 , 1,6i 16V --130.000km)


Problema cea mai suparatoare este ca in mers, masina se tureaza singura (ajunge la 2500-3000 rotaii) , indiferent daca ambreiajul este calcat sau nu .Daca este in mers, tisneste asa, ca nebuna .

Alte ciudatenii :(poate au legatura cu problema de mai sus)

- pedala de ambreaj este foarte tare
- temperatua motorului trece uneori de 100 grade , si intra in functiune ventilatorlul . Cu acest ventilator pornit ---NU se mai treaza aiurea )
- problemele la turatir apar dupa ce motrul este cald , la rece nu se manifesta nici o problema .

Aveit vreo idee ?

Normal ca o sa fie dusa la mecanic, pusa pe tester, etc ...dar poate apare da aici o solutie ....
Skip ads

  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
in legatura cu turarea motorului poate fi de la motorasu de relanti, asa a fost la mine daca e de la el se curata
pedala de ambreiaj e tare si la mine [ si eu astept un raspuns in privinta asta adica e dus ambreiaju sau altceva]
in legatura cu temperatura motorului nu stiu ce sa-ti zic
  • vivalldi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2006

  • Mesaj Privat
INtersesanta ideea cu motorasul de ralanti ....
Banuiesc ca nu este scumpa curatarea ...Tu unde ai facut-o ?
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
eu nu am avut cu ce sa-l scot ca-l curatam eu, imi trebuia un imbus si nu aveam [ acum mi-am luat toate marimile ] si a trebuit sa dau 10 ron la un service
scoti mufa, desfaci suruburile si il scoti dupa care il cureti cu benzina sau un spray ceva de curatat il lasi sa se usuce si-l pui inapoi. Dupa curatare s-ar putea sa stea subturat motoru la mine statea pe la 500 rpm trebuie doar sa mergi cu masina si isi revine cel putin asa a facut la mine
bafta
  • vivalldi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mersi mult . INcerc ce ai zis tu , inainte de a o duce la service
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Solutia turarii aleatorii ti-a dat-o @Vinti,cit despre ambreiaj,daca nu-ti prinde la jumatatea cursei,ci sus, trebuie slabit cablul de ambreiaj,pina va prinde la jumatate.
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca pe la benzinarii e un spray destept de curatat.E 2+2 gum cutter si cu ala cureti usor si eficient.E in jur de 150 mii si face toti banii
  • vivalldi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Banuisc ca motorasul de relanti este sub capacul mare de plastic. Ma ajuta cineva sa-l gasesc mai exact ?
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dak pedala e tareee...teoretic placa de presiune este dusa,ceea ce inseamna k nu mai dureaza mult pana ii cumperi alt chit de ambreiaj ;)dar nu de cele mai multe ori,se poate sa fie si din reglajul cablului...multa bafta cu motorasul de relanti.,dsa ne anuntzi dak s'a rez. Exclamation
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat


aici se afla motorasu de relanti la c18nz
la x16xel nu stiu unde e ca e diferit dar cauta si tu ceva asemanator Mr. Green
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eh, aici se complica problema. Eu am demontat un motoras la o Tigra, si clapeta de acceleratie, le-am curatat, le-am pus la loc si alta data nu-mi mai trebuie. Mi-am rupt mainile in masina aia.
Ca sa revenim la subiect, daca faci o poza la motor iti arat exact ce trebuie sa desfaci. Daca nu, vezi cum te uiti la motor, in partea dreapta, urmareste tubul de admisie aer si ajungi undeva in spate dreapta la clapeta. Pe acolo e si regulatorul. Succes.

PS: parca demontasem si capacul de aluminiu de sus de pe motor.
  • vivalldi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Problema cu turarea singura era de la un burduf spart.

Ca pozitionare este in parta dreapta a motorului , putin mai jos de clapeta de acceleratir .

Am cumparta un burduf de dacie (5 ron fata de 80 ron unul de opel) si s-a rezolvat .
  • Tigra16v

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
cam in ce zona se afla acest motoras?
  • vivalldi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam sub vasul de expansiune .( sau cum se numeste bidonul acela alb, cu capac galben)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR