Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat

e acel furtun rosu care vine de undeva de sub filtru de aer
am vazut ca e rupt pot sa mai merg cu masina cu el rupt pana gasesc unu, ce rol are adica ce face
Skip ads

  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
chiar nu stie nimeni Sad
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Daca e de sub filtrul de aer s-ar putea sa fie comutatorul ala pt aer cald.
E de fapt o clapeta care atunci cand e rece motorul, face in asa fel incat motorul sa aspire aer cald.
Sper sa am dreptate, in proportzie de 75-80% sunt sigur ca am!
Bafta!!!
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
si trebuie sa-l inlocuiesc imediat sau mai pot sa merg asa pana gasesc furtunul, ma intereseaza daca afecteaza motorul cu ceva
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
De mers potzi sa mergi mult si bine insa cat timp acel furtun este rupt motorul se incalzeste mai greu ceea ce face sa creasca uzura motorului, risti sa mearga neregulat, etc (stii u ...comportament de dacie cu motorul rece)
In rest nu prea are cu ce sa afecteze!
Totushi cauta pe la dezmembrari si schimba-l mai ales ca e in prag iarna si oricum motorul e solicitat, in plus shtie el neamtu' de ce l-a pus acolo!
Bafta multa!!!
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
daca nu gasesti la SH, cauta in magazinele de piese pt Dacie...o sa gasesti furtune de vacum albe sau transparente de diferite dimensiuni...sunt ieftine si merg la fix...eu am inlocuit la mine furtunul de la MAP senzor cu unul din asta si e OK,
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Foarte buna ideea lui eduard33.
Drept sa spun nu m-as fi gandit la ea dar tre sa recunosc ca e f practica!!!
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
chiar azi am cautat cu un prieten un radiator de dacie si am intrebat si de furtun dar nu avea asa de lung si mi-a zis ca nu gasesc la lungimea aia, cred ca nu avea el si de aceia a zis imposibil sa nu gasesc un furtun de vacum la lungimea asta, chiar si mai lung e bun ca imi tai cat imi trebuie
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
mane...furtunele alea de vacum de la dacie le cumperi cu capetele de cauciuc(de legatura) cu tot...ia 2-3 bucati si le unesti prin furtunele de legatura...merge la fix
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Chiar m-am uitat la o Vectra sa vad ce face acel furtun si e chiar ceea ce ziceam eu. Deci nu e cine stie ce mare problema in afara de crescut consumul, mers mai putzin rotund, detonatzii, etc. asta pana se incalzeste motorul.
Totushi e bine ,f. bine chiar sa il schimbi!!
Bafta!!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca sunt magazine cu diverse scule electrice, compresoare, pistoale de vopsit, manometre, mufe si furtune de presiune care se folosesc pentru cablari. Astea se vin la metru si au diverse diametre.
Cauta un magazin mai specializat si aia sigur au !
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
am luat furtune din alea de dacie, le am in masina de o saptamana ca de atunci nu am mai mers cu ea, o sa-l schimb zilele astea cat mai e cald afara
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Care furtun trebuie sa fie 2:
1.deschide supapa pt aer cald si aer rece
2.vapori de benzina ce vin din rezervor il trece prin filtru....(in majoritatea cazurilor c16nz trece prin servofrana si dupa aceea in filtru) este facut din motive ecologice.la mine filtrul are alta forma dar functionare este la fel (ai cumva senzor de aer ca la 20i?)

daca furtunul scurt este rupt atunci nici 1problema in afara de consum,in specia vara cand motorul are nevoie de aer rece (cu cat aerul este mai rece,ii mai bogat in oxigen,ceea ce face arderea mai buna).

eu am umblat 1 an dezile asa nu am gasit furtun(ambele sunt rupte).am gasit la 1RON furtun de dacie si le-am unit intre ele!!!! totul merge brici..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR