Laur3n7iu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua,
De curand mi-am cumparat un opel automat din germania , avand cartea masinii in germana nu prea imi dau seama cum se foloseste cutia automata a masinii respective din titlul discutiei , aici vreau sa dezbatem cam tot ce inseamna masina cu , cutie automata :
- Pentru ce este litera P ? ( ce informatii am acumulat eu pana in momentul respectiv , aceasta functie este pentru modulul de parcare atunci cand cand lasi masina parcata )
- Pentru ce este litera N ? ( atunci cand stationezi mai mult de 5 minute sau esti la un semafor pentru a reduce uzura placutelor este bine sa o ti pe N , dar dupa auzite se uzeaza in paralel si cutia automata )
- Pentru ce este litera D ? ( Este modulul Drive , atunci cand pleci de pe loc )
Pana aici toate bune si frumoase .
Pe mine in mod personal ma intereseaza cum se foloseste modulul Sport , Litera S care imi apare in bord pe care o activeaza butonul de pe maneta de la cutia automata in legatura cu 1 2 3 cele trei numere care se afla la sfarsitul cutiei automate .
- La ce folosesc 1,2,3 ? si cum le schimbi ? in mers ? crescator , descrescator ?
Nu am gasit nici o carte in limba romana sau cel putin in engleza care sa imi explice cum se le folosesc , cum este mai bine sa merg cu masina, pe modulul sport sau drive , dc este mai bine asa .
Care ati avut o masina cu , cutie automata va rog postati si spuneti parerea voastra ,
cum ati mers cu ea ?
cum ii reduci consumul ?
ce probleme ati avut la cotie ?
ce nu e bine sa faci in timp ce mergi ?
etc.....
Va multumesc .
De curand mi-am cumparat un opel automat din germania , avand cartea masinii in germana nu prea imi dau seama cum se foloseste cutia automata a masinii respective din titlul discutiei , aici vreau sa dezbatem cam tot ce inseamna masina cu , cutie automata :
- Pentru ce este litera P ? ( ce informatii am acumulat eu pana in momentul respectiv , aceasta functie este pentru modulul de parcare atunci cand cand lasi masina parcata )
- Pentru ce este litera N ? ( atunci cand stationezi mai mult de 5 minute sau esti la un semafor pentru a reduce uzura placutelor este bine sa o ti pe N , dar dupa auzite se uzeaza in paralel si cutia automata )
- Pentru ce este litera D ? ( Este modulul Drive , atunci cand pleci de pe loc )
Pana aici toate bune si frumoase .
Pe mine in mod personal ma intereseaza cum se foloseste modulul Sport , Litera S care imi apare in bord pe care o activeaza butonul de pe maneta de la cutia automata in legatura cu 1 2 3 cele trei numere care se afla la sfarsitul cutiei automate .
- La ce folosesc 1,2,3 ? si cum le schimbi ? in mers ? crescator , descrescator ?
Nu am gasit nici o carte in limba romana sau cel putin in engleza care sa imi explice cum se le folosesc , cum este mai bine sa merg cu masina, pe modulul sport sau drive , dc este mai bine asa .
Care ati avut o masina cu , cutie automata va rog postati si spuneti parerea voastra ,
cum ati mers cu ea ?
cum ii reduci consumul ?
ce probleme ati avut la cotie ?
ce nu e bine sa faci in timp ce mergi ?
etc.....
Va multumesc .
fun_opel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu Astra F cutie automata, 1,2,3 sunt viteze am incercat eu cand am luat masina alea din cate am auzit eu cand e gheatza, zapada pe jos le folosesti ca frana de motor, daca vrei sa folosesti butonasul acela dp maneta S o sa iti consume masina mult am incercat si asta
La masinile cu, cutie automata trebuie sa verifici uleiul din cutie mai des k daca o scapi fara ulei si se strica cutia duci masina la remat in rest nu stiu , trebuie sa aflu si eu mai multe, daca mai stie cineva ceva e liber sa vbeasca
Am si eu Astra F cutie automata, 1,2,3 sunt viteze am incercat eu cand am luat masina alea din cate am auzit eu cand e gheatza, zapada pe jos le folosesti ca frana de motor, daca vrei sa folosesti butonasul acela dp maneta S o sa iti consume masina mult am incercat si asta
La masinile cu, cutie automata trebuie sa verifici uleiul din cutie mai des k daca o scapi fara ulei si se strica cutia duci masina la remat in rest nu stiu , trebuie sa aflu si eu mai multe, daca mai stie cineva ceva e liber sa vbeasca
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
hai sa va lamuresc eu ca am de vreo luna cutie automata.
"S" modul sport -sport cutia schimba sus aproape de rosu aproximativ 6000 ture.
* - modul iarna.va pleca cu a-2a si se tureaza mai putin.eu nu prea am vazut diferente in functionare.
1- merge doar cu viteza 1
2-merge cu viteza 1 si 2
3- merge cu viteza 1,2,3
d-drive schimba singura 1,2,3,4
mai are o functie numita kickdown -esti in 4 sa spunem si apesi acceleratia in podea.cutia retrogradeaza si 2 trepte la nevoie.
se poate face frana de motor dar grija.nu dai 2 la 120 km/ora ca o distrugi.
uleiul se schimba la 60 000 km.despre filtru nu stiu sigur.
cutia are joja de ulei. se masoara doar cu motorul pornit ( cutia in p sau d). pe o parte a jojei este indicatie min-max la 20 grade si pe partea cealalta la 0 grade. temperatura e cam egala cu cea afisata de ceasul din bord.
ce am scris e valabil pt cutiile de pe astra f,g vectra a, b.
"S" modul sport -sport cutia schimba sus aproape de rosu aproximativ 6000 ture.
* - modul iarna.va pleca cu a-2a si se tureaza mai putin.eu nu prea am vazut diferente in functionare.
1- merge doar cu viteza 1
2-merge cu viteza 1 si 2
3- merge cu viteza 1,2,3
d-drive schimba singura 1,2,3,4
mai are o functie numita kickdown -esti in 4 sa spunem si apesi acceleratia in podea.cutia retrogradeaza si 2 trepte la nevoie.
se poate face frana de motor dar grija.nu dai 2 la 120 km/ora ca o distrugi.
uleiul se schimba la 60 000 km.despre filtru nu stiu sigur.
cutia are joja de ulei. se masoara doar cu motorul pornit ( cutia in p sau d). pe o parte a jojei este indicatie min-max la 20 grade si pe partea cealalta la 0 grade. temperatura e cam egala cu cea afisata de ceasul din bord.
ce am scris e valabil pt cutiile de pe astra f,g vectra a, b.