Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
alexstanescu a scris:Bine, Volvo iti poate "hranii eu-l interior si umilii prietenii" .


Laughing Laughing ceeeeeeee? de unde ai scos-o? Laughing
daca ai ratiune te duci si-ti iei logan nu insignia
Hai sa fim seriosi comparatia corecta era insignia vs. passat cc vs peugeot 607 vs. citroen c5 vs velsatis
Ce draq pai volvo este masina declarata cu scaunele cele mai bune din lume si mai ergonomice inca de acu 20 de ani....
Iar comparam mere cu per si plastic chinezesc cu piele de caprioara?
Skip ads

  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
compara si citroen c6 cu volvo
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
chiar as vrea sa vad niste parereri despre C6,o masina foarte laudata.
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
c6 are cel mai ridicat indice de devalorizare!....nu e de cumparat noua
  • Alex92

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2010

  • Mesaj Privat
andreyyy a scris:S40 este in aceeasi clasa cu Focus sedan si Astra(compacte), iar S60 cu Insignia(clasa medie)... Interesant este ca Volvo Cars este de fapt detinut de Ford inca din 1999... Am vazut la TIR-urile Volvo kilometrii de ordinul milioanelor fara probleme... Oare si autoturismele Volvo imprumuta din fiabilitatea TIR-urilor ?


da, imprumuta... cunosc pe cineva care are volvo 740 si are peste 600.000 km Very Happy
  • ovidiu.SB

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Un alt "minus" posibil la volvo e volumul portbagajului de 380 de litri
  • calllin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
De cand cu preluarea volvo de catre chinezii de la geely nu mi-e clar deloc care e situatia acolo. De aceea in momentul acesta nu as alege deloc volvo.
  • Steffano

  • Mesaje scrise: 1,188
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2010

  • Mesaj Privat
desi imi place foarte mult insignia...aleg volvo
  • florisdia

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
desi detin o vectra c.................trebuie sa spun ca imi place volvo.............din pacate are pret pe masura
  • Logos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
De 2 saptamani ma chinui sa-mi raspund la intrebarea asta. Opel Insignia sau Volvo S60?
Se intampla sa primec un discount frumos la ambele, deci pretul e asemanator (2k Eur in plus la Volvo V60 - dar nu asta ar fi neaparat problema).

Le-am testat pe ambele in doua variante fiecare, ma mai duc si saptamana asta la un test, inca sunt in dilema.

Configuratiile sunt cam asa:

Insignia:
2.0 Diesel EcoFLex 163CP, cutie manuala 6 trepte
Echiparea Cosmo (are cam de toate, inclusiv navi cu sistem audio bun, etc) la care se adauga Faruri Xenon cu AFl (adative forward lighting)

S60/V60 (V60 l-as alege daca vreau si ceva portbagaj, ca la S60 incape eventual un troller de cabina si un diplomat)
Noul motor D3 - 2.0 Diesel, in 5 cilindri, 160 CP, 400(!) Nm, cutie manuala 6 trepte
Echiparea Momentum ( si asta are chestii ok, ca sa ma raman in diferenta de 2000 de euro in plus fata de Insignia renunt la Navi, iar Xenon cu AFL e deja in Momentum)
Volvo are in standard multe din dotarile pe care le gasesti la alte masini la echiparile extra. Deci ajung cu ce mai are Momentum in plus cam pe unde ma aflu cu Insignia la echiparea Cosmo.


Acum, despre proba practica (adica cea de conducere auto Smile ):
Prima data am condus Insignia. Mi-a placut din start. Foarte sexy la exterior, foarte atractiva. Interior spatios, bordul imi da senzatia ca sunt intr-o nava spatiala, plastice si materiale destul de calitative. Poate la manerele de usi ar fi putut avea altceva in loc de plasticele respective. Chesite de gust.
Motorul silentios, bine antifonata, tinuta de drum foarte stabila si sigura, se "lipeste" de asfalt, foarte confotabila la drum lung. Varianta Touring (break-ul) nu are cu mult mai mult loc in portbagaj, insa arata bine in opinia mea - spatele foarte reusit. Daca o sa iau Insignia, voi alege Hatchback. Imi place ideea si acum am o Mazda 6 Hatchback, foarte utila cand vrei sa cari chestii mai voluminase sau cand pleci in concediu cu familia de patru persoane.


Saptmana asta am condus Volvo. Intai S60. Apoi V60.
Forma exterioara mi se pare foarte reusita la ambele. As putea spune (dn nou) ca si aici Break-ul V60 este mai frumos.
Din prima clipa iti dai seama ca masina e facuta parca pentru un businessman. Alura mai serioasa, chiar agresiva as zice. Interiorul In piele foarte moale si de o calitate impresionanata.
Bordul foarte simplu, cu comenzi foarte ergonomice si un feeling de calitate. Ma dispera comanda pentru GPS, cu butonul ala unic de actionare prin rotatie si apoi selectare prin apasare. Pana scrii o adresa te apuca noaptea. (Bine, cam asa e si la Insignia - cred ca daca iau Volvo merg pe un GPS after market dedicat cu ecran tactil).
Primul soc adevarat l-am avut insa cand am pornit motorul. Este atat de silentios, cum nici la multe modele pe benzina nu am intalnit. Are 5 cilindri, ceea ce ii da un echilibru mai bun, mai putine vibratii. Ai putere maxima la 2700-2800 rpm. Cuplul de 400 Nm este atins intre 1300 si 3000 de rpm. Masina este o bestie la accelerari. Motorul ala e cel mai bun pe care l-am condus.
E un vis sa conduci masina aia.
Totusi, (pentru mine) e o mica problema. Portbagajul e mic, mic...mic. Adica la V60 abia ajung la 430L. La insignia Hatch e de 530L. Si are spatiu mai mare la picioare in spate.


Dupa cele 4 teste, si vreo 6 dealeri vizitati, cam 3 saptamani de cautat pareri pe net, AM O MARE DILEMA. CE SA ALEG..?

INSIGNIA
- mi-a ramas la inima designul
- spatiul interior mai mare
- dotari mai multe la bani ceva mai putini
- motor nou, performant

MINUS:
Reputatie mai slaba decat la Volvo
Plastice in interior ( - mi-e frica sa nu inceapa sa scartaie dupa un timp)


VOLVO V60
- se conduce incredibil
- "viata la bord" este foarte placuta
- mai sobru in interior, mai degraba business decat de familie
- calitate clara a materialelor

MINUS:
Portbagaj mic pentru o familie (un aspect important pentru mine)
Pret ceva mai mare


Daca am reusit sa va zapacesc de tot pana aici, spuneti-mi ce ma sfatuiti voi sa cumpar si va las in pace...
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la ce pret e s 60? nu cred ca e doar cu 2 k euro mai scump ca insignia.
si eu cand am luat insignia am avut de ales intre noul saab 9-5 si opel, primul costa 34 mii, pe insignia am dat cu 12 mii mai putin. la o diferenta de max 5 mii poate as fi luat saab-ul.
  • Logos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Volvo V60 il pot scoate la 24000 Eur cu dotari asemanatoare cu Insignia, dar fara NAVI.
Un S60 cred ca ar iesi la 22000 Eur dar nu ma intereseaza pt ca nu am loc sa pun mai nimic in portbagaj.

Insignia varianta Cosmo si ceva in plus (Faruri Adaptive si inca cateva nimicuri) ma ajunge la 21900 Eur.

Preturile astea sunt insa in Belgia, cu niste discount-uri bunicele si fara TVA. Alfel ar sari bine de 34.000.
  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Prefer Volvo ,tocmai pentru ca toata lumea vorbeste doar de pret . Mi-ar place si pentru ca e destul de exclusivist ,mai ales in Romania . Cool
S60 , o masina care te scoate din anonimat . Wink Oricum ,as lua masina pentru mine ,pentru sufletul meu Razz
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
eu personal salivez dupa s80(2007>), insa nici cu noul s60 nu mi-e rusine...ei zic ca ar fi cel mai rapid volvo in reclama. Oricum arata bestial si nu as sta pe ganduri fata de Opel(poate fata de BMW as sta sa analizez)
In portbagajul ala mic, incape un carucior de copil strans?
  • Logos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
In S60 bagi un carucior de copil strans (dar din ala mai micut), un troller mare de cala si eventual o valiza diplomat.
Eu m-as fi oprit la V60 pentru ca are portbagajul un pic mai mare, arata si se conduce bestial, si poti baga 2 valize mari (de cala) plus una (maxim doua) de cabina, si un carucior pliat.

Eu, la o familie de 4 pers, car cam 2 valize mari si trei mici, plus carucior, plus eventual trotineta, si toate astea incap in Mazda mea 6 hatchback. Este adevarat ca una din valizele mici, de cabina, sta la picioare unde e scaunul de bebe.

Oricum, nu mi-as lua Volvo V60 ca sa plec la drum lung cu plase in brate, adica e pacat de imaginea masinii...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
pai si daca o iei din Belgia :
1. o poti lua ca cetatean strain, fara rezidenta acolo, avand in vedere ca se presupune ca trebe s-o inmatriculezi apoi si e clar ca in Belgia nu o vei inmatricula?
2. taxa de prima inmatriculare care se va plati in romania, e aceeasi ca si cand ai lua masina de la dealer din romania?
3. de ce e mai mic pretul in belgia ? pt ca la opel cel putin , acelasi model si echipare in germania de ex e mai mare cu 2.000 fata de romania(bine adevarat e ca de diferenta aia lipseste plasticul de penar de la bord cu care vine opelul in romania)
  • Logos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
1. Da, o iau ca pentru export, si pt ca o iau pe firma nu platesc tva.
2. Taxa de prima inmatriculare se plateste la fel, nu conteaza de unde aduci masina. La euro 5 pe motorizarea diesel de 2L iese cam 300eur.
3. Pretul e cu discount (bunicel) si fara tva.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
1. adica ai de dedus tva si il vei plati in prima faza in Belgia si apoi te reglezi tu cu statul roman? Sau pur si simplu luand-o pentru export, dealerul iti ia banii fara TVA, urmand sa vezi tu in Romania ce si cum(daca-l platesti sau nu adica)?
  • Logos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Adica o iau fara TVA de la dealer-ul din Belgia, si dupa ce o aduc in Ro, in functie de profilul firmei (o iau pe firma), platesc sau nu tva.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
te intreb pe sleau. daca firma mea este in domeniul prestarilor, e neplatitoare de tva in romania, ma incadrez in cifra de afacari de 35.000/an(cu tot cu achizitia masinii), rezulta ca dealerul din belgia mi-o factureaza fara tva, urmand ca eu in romania sa nu platesc deloc tva(ci doar taxa de prima inmatriculare), pt ca am firma neplatitoare?
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR