Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • EddyCalibraBuc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare colegi am o problema cu masina si nu stiu ce sa fac,am tot intrebat persoane cu calibra insa raspunsurile sunt diferite...masina se incalzeste f repede insa caldura nu baga absolut deloc. furtunele care merg la sistemul de racire sunt reci,de ceva vreme electroventilatorul merge incontinu chiar cand pun contactul sa pornesc masina... eu am zis ca e de la termostat insa nu stiu ce sa fac....Multa stima


Ultima modificare făcută de EddyCalibraBuc la Mar 08 Feb, 2011 2:42 pm
Skip ads

  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Fii mai explicit...Nu iti baga caldura deloc, dar aer rece? electroventilatorul, la care te referi, aeroterma sau termocupla?
  • EddyCalibraBuc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2010

  • Mesaj Privat
decat aer rece,si cu electroventilatoru am rez era de la termocupla se stricase
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
In primul rand vezi daca acele furtune care ies de la motor si intra in masina sunt calde, daca da, uita-te sub bord si vezi sa nu ti se fi rupt clama care face transferul aer rece sau cald.
  • EddyCalibraBuc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2010

  • Mesaj Privat
asta e prb ca sunt reci ... unul care pleaca din spatele termostatului si unul care pleaca din partea dreapta din furtunul grost de la radiator ambele sunt reci
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
In cazul asta e posibil ca termostatul sa fi ramas blocat pe inchis. Da jos termostatul si fa o proba fara termostat sa vezi daca iti da.
  • EddyCalibraBuc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ok ms frumos o sa incerc...eu am patit la dacie asa dar ma gandeam ca poate e diferit la opel
  • campary

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
robinetul de climatizare e blocat pe inchis, posibil sa fi sarit cablul care il actioneaza. Termostatul regleaza (mentine constata) temperatura motorului, nu inchide niciodata circuitul de incalzire habitaclu. In concluzie, lasa termostatul acolo. Daca ai avut apa in ea in loc de antigel e posibil sa fi inghetat in calorifer.
  • EddyCalibraBuc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2010

  • Mesaj Privat
si cablul ala unde il gasesc campary ca nu stiu cum ajung la el sa vad daca a sarit
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@campary are dreptate. Daca termostatul ar fi blocat ar fierbe apa, s-ar putea gripa motorul, deoarece nu se mai face circuitul motor-radiator,dar Ti-am zis si eu unde gasesti acel robine. Este in partea dreapta a soferului. Din locul pasagerului scoti capacul care ascunde orificiul de incalzire a picioarelor si vei vedea in partea stanga, spre picioare un robinet. Ti-am zis ca daca nu gasesti sa-mi zici si iti voi face poza, ca sa poti intelege.
  • campary

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
providra18 a scris:@campary are dreptate. Daca termostatul ar fi blocat ar fierbe apa, s-ar putea gripa motorul, deoarece nu se mai face circuitul motor-radiator,dar Ti-am zis si eu unde gasesti acel robine. Este in partea dreapta a soferului. Din locul pasagerului scoti capacul care ascunde orificiul de incalzire a picioarelor si vei vedea in partea stanga, spre picioare un robinet. Ti-am zis ca daca nu gasesti sa-mi zici si iti voi face poza, ca sa poti intelege.


Informatia este cat se poate de corecta. Spor la treaba !
  • calibra_v6

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
In caz ca nu gasesti rezolvarea cu ce ti-au spus colegii mai sus ...ori este caloriferul infundat ori pompa de apa nu mai face servici!
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dar daca pompa de apa nu ar mai functiona, nu ar fierbe apa? Sau functioneaza numai ca nu in parametri normali?
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare.scz ca ma bag in discutia voastra dar am si eu o intrebare la mine sunt calde furtunele si caldura baga abia dupa vreo 20 km da doar un pik termostatul l-am skimbat ,cablul ala de la butonul de dat pe caldura este ok ce credeti ca ar putea fi .va multumesc
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mi se pare oke sa nu dea caldura din prima. Nu stiu daca exact 20 de km, dar oriqm. Daca acele furtune sunt fierbinti inseamna ca e plin caloriferul de mizerie. Mai verifica si nivelul de antigel.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
antigel are dar problema care o suspectez este ca anul trecu am cositorit radiatorul de caldura pt ca era spart si ma gandesc ca... dar daca s-a infundat cum pot sa il desfund?.ms
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
E posibil sa aiba mizerie printre ramele alea...Am vazut ca multi spalau radiatoare mari, mici la un jet de apa de la o spalatorie auto...insa pe dinauntru, nu stiu cum sa-l cureti...daca il dai jos incearca sa bagi jetul de apa si in el.
  • EddyCalibraBuc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am mai discutat prob asta si pe un alt forum...de cateva zile inca o persoana se plange de acest fenomen insa pana la urma el a schimbat termostatul si masina a revenit la normal... o sa incerc si eu sa vedem daca e de la el,o sa revin cu un rsp concret multumesc pt sfaturi colegi
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
astazi am reusit intr-un final sa ii cumpar un termostat nou ,pret 55lei,l-am montat toate buna si ca preziare apa nu se ridica mai mult de 80 de grade si caldura nu da foarte bine adica e mai mult o abureala ce credeti ca ar mai putea fi? va multumesc
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca a fost radiatorul spart si l`ai cositorit, e posibil ca sa nu`ti treaca apa prin toate celulele, deoarece e infundat, astupat. Daca zici ca ai schimbat termostatul si l`ai pus nou, nu cred ca acesta nu ar functiona. Dar poti sa`l verifici pentru a fi sigur ca acesta functioneaza normal. Cred ca problema la tine e din radiator. Am gasit la un domn un radiator pe care am dat 50 lei si acuma nu poti sta in masina cu toate ca am termostatul dus. Vine si de vectra A. Deci...ultima si singura problema pe care ai avut`o si o ai in continuare e radiatorul de caldura Wink.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR