stalone21
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
stalone21
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:nu ai face rau daca ai da si alte detalii
adica
ce motorizare ai mai exact pe masina? la 1.9 sunt 3 motorizari
iti apare vreun martor aprins in bord?
cati km are masina?
cati km ai parcurs de la schimbarea distributiei (asta daca stii cand a fost schimbata)
cand ai schimbat ultima data filtrele?
adica
ce motorizare ai mai exact pe masina? la 1.9 sunt 3 motorizari
iti apare vreun martor aprins in bord?
cati km are masina?
cati km ai parcurs de la schimbarea distributiei (asta daca stii cand a fost schimbata)
cand ai schimbat ultima data filtrele?
are 150000 km
distributia nu am schimbato ca e p lant
filtrele leam schimbat cu 12000 km in urma
nu imi apare nimic in bord
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
stalone21
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
stalone21
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
1. in 2005 nu cred ca se mai faceau motoare DTI, ci CDTI
2. eu am 1.9 CDTI cu 120 CP tot din 2005 si e pe curea (iti garantez asta pentru ca am schimbat-o si am fost de fata la demontarea si montarea ei)
3. nu cred ca 1.9 cdti cu 150 cp e pe lant...
uite din ce cauza zic asta:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=58134
daca te uiti mai jos o sa vezi cateva poze in care se vede clar cureaua de distributie...
in concluzie cred ca cel mai bine e sa te duci la un service si sa verifici distributia.
nu asta e problema la tine dar e bine sa o verifici
2. eu am 1.9 CDTI cu 120 CP tot din 2005 si e pe curea (iti garantez asta pentru ca am schimbat-o si am fost de fata la demontarea si montarea ei)
3. nu cred ca 1.9 cdti cu 150 cp e pe lant...
uite din ce cauza zic asta:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=58134
daca te uiti mai jos o sa vezi cateva poze in care se vede clar cureaua de distributie...
in concluzie cred ca cel mai bine e sa te duci la un service si sa verifici distributia.
nu asta e problema la tine dar e bine sa o verifici
stalone21
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ai fost mintit...
daca nu ma insel doar motoarele 2.0 dti si 2.2 dti sunt pe lant...
si astea au fost facute pana prin 2004 parca...
sfatul meu e sa te duci la service si sa vezi care e situatia curelei...
si daca ai luat-o SH e sa o si schimbi...
bineinteles schimbi si pompa de apa, role, etc (un kit complet)
daca nu ma insel doar motoarele 2.0 dti si 2.2 dti sunt pe lant...
si astea au fost facute pana prin 2004 parca...
sfatul meu e sa te duci la service si sa vezi care e situatia curelei...
si daca ai luat-o SH e sa o si schimbi...
bineinteles schimbi si pompa de apa, role, etc (un kit complet)
stalone21
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- crystinel_oo
- **
- 82 mesaje
- din 24 Dec 2009
- Vectra 2007 Z19DT
- Dolj
crystinel_oo
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Poate ai o problema la ambreaj (consulta un mecanic)
- poate ceva nu mai merge in parametrii (fa-i o diagnoza)
-cureaua de distributie nu are nici o legatura cu trasul masinii asta in cazul in care nu sare vreun dinte sarit desi ma cam indoiesc ca ar fi si cazul tau dar daca ar fi sarita nu ar mai porni sau daca ar porni nu ar merge rotund si in alta ordine de idei nu trebuie neglijat schimbul curelei la intervalul specificat in manual
- din cate stiu eu din 2004 cred sau 2003 s-a scos tija swirl de pe motoarele cdti (cred) dar daca o ai uita-te la pozitia ei... sa fie cum trebuie
- poate ai un furtunas de vacum crapat ca la modelele aste un furtunas care comanda electrovalava turbo trece exact intre capacul motorului si pompa de vacum care se incalzeste de la motor foarte tare
Deci, cauze ar putea fi multe si da intradevar la 150 hp ar trebui sa traga foarte bine, eu am 120 hp si sunt f multumit de felul in care trage dar mai ales la 150 hp....
- poate ceva nu mai merge in parametrii (fa-i o diagnoza)
-cureaua de distributie nu are nici o legatura cu trasul masinii asta in cazul in care nu sare vreun dinte sarit desi ma cam indoiesc ca ar fi si cazul tau dar daca ar fi sarita nu ar mai porni sau daca ar porni nu ar merge rotund si in alta ordine de idei nu trebuie neglijat schimbul curelei la intervalul specificat in manual
- din cate stiu eu din 2004 cred sau 2003 s-a scos tija swirl de pe motoarele cdti (cred) dar daca o ai uita-te la pozitia ei... sa fie cum trebuie
- poate ai un furtunas de vacum crapat ca la modelele aste un furtunas care comanda electrovalava turbo trece exact intre capacul motorului si pompa de vacum care se incalzeste de la motor foarte tare
Deci, cauze ar putea fi multe si da intradevar la 150 hp ar trebui sa traga foarte bine, eu am 120 hp si sunt f multumit de felul in care trage dar mai ales la 150 hp....
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
24PAM
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2009
- Mesaj Privat