Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • catalin mac

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2003 1,8
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2006

  • Mesaj Privat
imi spune cineva daca as vrea sa fac schimbul de antigel care sunt pasii de urmat ,pe unde se da drumul la cel vechi p[entru ca eu ma/m tot uitat ca curca in crengi si tot nu am reusit sa vad unde e robinetul sau... care tre sa fie nivelul de antigel in bidonasul acela pana la sageata e maxim sau e normalal meu e sub sageata cu ojuma de cm ..va rog sugestii mersi
Skip ads

  • Tiby

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
E frumos la voi aici si o sa incep discutia prin o intrebare!Am opel corsa din 94 intrat in 2001 in Romania.Masinuta e super merge bine Are 98000 de km reali...oricum din cate am inteles nu a avut schimbat antigelul de ceva ani buni.Intrebarea e cum fac si eu schimbul de antigel ca nu vreau sa o duc l aservice sa mai dau si bani pe acolo!Mersi mult! O s adaug si o imagine ca sa o vedeti!
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Te interesezi cati litrii intra in sistemul tau de racire si apoi:
In partea de jos a radiatorului gasesti un furtun destul de gros. Desfaci colierul de acolo, lasi sa curga tot lichidul(in prealabil scoate capacul de la vasul de expansiune), si dupa ce vezi ca nu mai curge nimic strangi colierul la loc si torni in vasul de expansiune din cantitatea de lichid necesara atat cat intra. Dupa ce nu mai intra pornesti masina si lichidul va mai scade in vas. Completezi cu ce ti-a ramas si cam asta este.
  • Tiby

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Mersi mult de tot!Oricum am inteles k lichidul nu a fost schimbat si e cam vscos asa.Si-a cam pierdut din proprietati!Ma descurc.Merci!
  • Tiby

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Problema cu uleiul de cutie l-am rezolvat.Deja e iarna si antigelul meu e distrus .Are o culore negricioasa si e cam uleios.Am aflat ca trebuie antigel fara silicati(rosiatic)dar multa lume imi spune ca nu trebuie asa.Mie mi-au zis altii ca imi trebuie cu silicati pt ca am radiatorul din aluminiu.Ma intreb daca stiti(nu stiu daca s-a mai abordat problema) ce antigel sa ii pun??Am gasit ceva albastru la un pret bun....ma gandeam pt ca ala rosiatic e cam scumpicel...
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ROSU, FARA SILICATI !!!

nu te lua dupa pret ca ai sa bagi mai mult dupa aia sa schimbi radiatoare si furtune, gandeste-te ca nu iei de 3 ori pe an antigel, si nu stiu daca o diferenta de cateva sute de mii e chiar asa importanta daca vrei sa dormi linistit....
  • Tiby

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
uit ece am gasit eu vroaiam sa iau rosu ca stiu ca e mai bun...uite ce am gasit.Masina e din 94.Citez"Cei de la Opel recomanda ca la motoarele construite pina in septembrie 2000 sa se utilizeze antigel CU SILICATI si diluat cu apa dedurizata si are culoare verde-albastru , pentru motoare construite dupa octombrie 2000 sa se utilizeze antigel FARA SILICATI de culoare rosu-portocaliu diluat cu apa distilata deasemeni se recomanda respectarea culorii antigelului si neamestecarea lui.Concentratia pentru protectie la inghet de -40 C trebuie sa fie de 50%"
  • NT-26-LEX

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 z10Xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
chiar azi mi-am intarit antigelul , am pus hepu (1,5 l 30 ron) nu e chiar rosu mai degraba rozaliu-portocaliu , am pus 1,5 nou + 1,5 vechi care era cu putina apa distilata , totusi dupa 100 km densimetrul (parca asa se cheama chestia aia care indica temp la care rezista antigelul) indica -22 grade crescand de la -18, desi in cartea tehnica spune ca ar trebui sa fie -25
  • iou

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: BV
  • Masina: Corsa 1994 1.5 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2005

  • Mesaj Privat
pentru opel corsa din 94 trebuie antigel cu silicati, adica albastru.
  • popa alin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Spuneti-mi si mie cu ce afecteaza antigelul albastru motorul sau altceva?Pentru ca eu am luat de la Agip, l-am schimbat si nu am nici o problema.Este imperios necesar sa fie antigel rosu?
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pana la urma nu culoarea e importanta. Important e sa fie fara silicati. Ideea cu culorile e ca, in general, cele rosii sunt fara silicati si cele albastre cu silicati, dar pot fi si antigeluri albastre fara silicati (bazate pe glycol).
  • popa alin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc mult.Eu am cumparat antigel albastru de la Agip si chiar nu stiam ca antigelul este diferit.O sa ma uit pe bidon sa vad ce scrie, poate am noroc si este fara silicati.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca va scrie expres "fara silicati"; poate sa scrie: pe baza de glycol sau recomandat motoarelor/radiatoarelor de aluminiu ori alte informatii de genu' asta Rolling Eyes
  • popa alin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Scrie doar etilen glicol si are culoare albastra.Pe bune daca stiu ce naiba contine.Am cautat si pe site la Agip si nu scrie nimic.Ma gandesc sa il schimb cu unul de culoare rosie sau roz si sa termin treaba.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea e sa-l tii. Asa trebuie sa ife: pe baza de etilen glicol. Dar sa-si mai dea si altii cu parerea Rolling Eyes
  • popa alin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2006

  • Mesaj Privat
OK multumesc mult.Il mai tin o luna si o bag 3 litri de antigel Aral ca sa stau linistit.
  • khristian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 zx12e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
buna,
imi expica si mie cineva cum fac sa schimb antigelul? daca se poate si cu poze si cu pasii de urmat... Va rog foarte frumos... e prima oara cand ma bag la corsa mea si nu-s de meserie... la dacia mai mesteream, dar asta deja ma depaseste...
modelul este un opel corsa 1.2 sport din anul 2001, motor Z12XE...
multumesc mult! Embarassed
  • mircea hau

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pentru radiatoare din aluminiu folositi lichid de racire G12(scrie de regula pe vasul de expansiune)
dilutia se face cu apa demineralizata(nu distilata )
apa distilata este coroziva pentru aluminiu
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@Khristian - am mai scris undeva, dar mai scriu odata aici: deschizi capacul vasului de expansiune; acum, vezi ca jos, in fata stanga a masinii (pe partea soferului) trebuie sa ai la radiator un mic robinet - il desfaci si astepti sa se scurga tot din el; apoi, inchizi robinet, torni in vasul de expansiune apa cu o solutie de spalat radiatoare (o gasesti la benzinarii) sau apa in care ai fiert calgon; inchizi capacul vasului, mergi cu masina pana ajunge la temp de regim (acul de la bord in poz. verticala); apoi, golesti din nou (grija cand desfaci capacul vasului de expansiune sa nu te frigi cu aburi); inchizi si torni antigel fara pe baza de glycol, combinat jum-juma cu apa distilata; capacitatea sistemului de racire la masina ta (potrivit autodata) e de 5 litrii - prob nu o sa-ti intre chiar atata, ca tot timpul mai ramane din cel vechi prin motor.
PS: urmatoarele zile dupa schimbare, sa verifici cu motorul rece nivelul lichidului de racire...daca e nevoie mai completeaza.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Corsa 1.0 si 1,2 busonul e in stinga jos, se da drumul, se deschide capac vas expansiune, se desface furtunas superior throttle. Tot antigelul nu o sa curga deci atentie la spalat instalatia, trebuie sa mergi cu apa demineralizata ca sa cureti urmele de solutie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR