- executorul20072
- OP
- 64 mesaje
- din 13 Jul 2008
- Frontera 1997
- Teleorman
executorul20072
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Teleorman
- Masina: Frontera 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2008
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- executorul20072
- OP
- 64 mesaje
- din 13 Jul 2008
- Frontera 1997
- Teleorman
executorul20072
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Teleorman
- Masina: Frontera 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2008
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
asta inseamna ca ati porneste greu, sa inteleg...
atunci cauta, caci trebuie sa ai o supapa unisens pe undeva, si nu mai tine presiunea (scapa inapoi in rezervor) sau pe undeva sistemul nu este etansat perfect (coliere, furtune crapate, garnituri, chiar si cele de la filtru)
revizie la sist. de alimentare! (este necesara la diesel)
atunci cauta, caci trebuie sa ai o supapa unisens pe undeva, si nu mai tine presiunea (scapa inapoi in rezervor) sau pe undeva sistemul nu este etansat perfect (coliere, furtune crapate, garnituri, chiar si cele de la filtru)
revizie la sist. de alimentare! (este necesara la diesel)
- executorul20072
- OP
- 64 mesaje
- din 13 Jul 2008
- Frontera 1997
- Teleorman
executorul20072
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Teleorman
- Masina: Frontera 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
in poza se vede filtrul meu de motorina:
la mine, butonul 1 nu e niciodata "tare" adica amorsat, dar se amorseaza din 3..4 apasari.
dar masina mea porneste fara probleme, la prima cheie, indiferent de temperatura de afara, FARA SA FIE NEVOIE SA AMORSEZ acel buton.
anul asta au fost temperaturi de -18...-20 grade celsius in zona mea, si masina a pornit lejer.
- dar eu mai am si piesa 2 (din poza) care e un fel de incalzitor al filtrului (nu stiu exact cum se numeste sau ce face) dar e util.
- si mai am si piesa 3 din poza, care cred ca amorseaza electric pompa din filtru cand pun contact.
Si, foarte important, eu nu las rezervorul mai gol de jumatate, si alimentez cu motorina buna (top nordic si alpin diesel).
la un plin am bagat si 3..4 litri de benzina si toate aceste masuri fac ca tds-ul meu sa porneasca la prima cheie, indiferent de temperatura!
PS: cred totusi ca piesa 2 e foarte importanta iarna, si mai cred ca se poate monta la masinile care nu au!
daca cineva stie cum se numesc aceaste "piese" (2 si 3) si cum lucreaza ele, il rog sa ne lamureasca!
bafta!
la mine, butonul 1 nu e niciodata "tare" adica amorsat, dar se amorseaza din 3..4 apasari.
dar masina mea porneste fara probleme, la prima cheie, indiferent de temperatura de afara, FARA SA FIE NEVOIE SA AMORSEZ acel buton.
anul asta au fost temperaturi de -18...-20 grade celsius in zona mea, si masina a pornit lejer.
- dar eu mai am si piesa 2 (din poza) care e un fel de incalzitor al filtrului (nu stiu exact cum se numeste sau ce face) dar e util.
- si mai am si piesa 3 din poza, care cred ca amorseaza electric pompa din filtru cand pun contact.
Si, foarte important, eu nu las rezervorul mai gol de jumatate, si alimentez cu motorina buna (top nordic si alpin diesel).
la un plin am bagat si 3..4 litri de benzina si toate aceste masuri fac ca tds-ul meu sa porneasca la prima cheie, indiferent de temperatura!
PS: cred totusi ca piesa 2 e foarte importanta iarna, si mai cred ca se poate monta la masinile care nu au!
daca cineva stie cum se numesc aceaste "piese" (2 si 3) si cum lucreaza ele, il rog sa ne lamureasca!
bafta!
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- executorul20072
- OP
- 64 mesaje
- din 13 Jul 2008
- Frontera 1997
- Teleorman
executorul20072
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Teleorman
- Masina: Frontera 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- executorul20072
- OP
- 64 mesaje
- din 13 Jul 2008
- Frontera 1997
- Teleorman
executorul20072
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Teleorman
- Masina: Frontera 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu prea vad din poza, dar compresia e intre 25 si 28?
ideal e sa nu fie o diferenta mai mare de 2 bari intre cilindri.....
compresia e in general buna (eu o am intre 30,5 si 32)
daca scade sub 23..sigur apar probemele la pornirea la rece.
daca deja ai probleme la rece, si compresia e minim 25, atunci nu-mi explic de ce nu-ti porneste....
poate din cauza "megazelului"?
ideal e sa nu fie o diferenta mai mare de 2 bari intre cilindri.....
compresia e in general buna (eu o am intre 30,5 si 32)
daca scade sub 23..sigur apar probemele la pornirea la rece.
daca deja ai probleme la rece, si compresia e minim 25, atunci nu-mi explic de ce nu-ti porneste....
poate din cauza "megazelului"?