Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
arroyo a scris:revin cu noi precizari.....imi planificasem sa repar masina dupa revelion dar astazi cand am fost din nou pe la garaj am ramas surprins sa constant ca in momentul in care am invartit cheia in contact nu mi s-a mai aprins nici un bec in bord, motorul nu a facut nici macar un clanc , nici un fel de curent pe instalatie , bateria era moarta , descarcata complet ( are decat 7 luni deci exclus sa fie din cauze naturale ) ......ce credeti ca ar putea fii , tinand cont si de postarile anterioare .


salut. nu cred ca mai e treaba de verificat. da comanda de releu de incarcare si schimbal. pe vremea asta bateria e vitala . eu am patito asta vara si cat am sapat pe forum sa gasesc solutia si pana nu am desfacut sa ma joc cu aparatul de masura prin alternator nu am gasit buba. deci releu de incarcare. stiam ca e vreo 100 lei unu , acu depinde de calitate.

si dupa ce schimbi releul o sa ti se aprinda si becul de la baterie in bord Wink
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Releul nu descarca bateria;) Diodele in schimb, da.
  • kratt

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nici releul nici diodele nu-ti descarca bateria,arroyo,tu din postarile de mai sus avea deja probleme cu releul,intre timp cred ca ti-a cazut si puntea de diode(de obicei o singura dioda),sfatul meu este sa demontezi alternatorul,dai comanda de releu si intre timp verifici si diodele.tu ai ramas fara incarcare de ceva timp dar nu ti-ai dat seama din cauza releului care nu mai afisa la bord si astfel consumatorii ti-au halit tot din baterie fara vreun avertisment!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@kratt , crede-ma ca o fac diodele. Am patit-o o data. In 2 ore mi-a descarcat complet bateria.
A 2-a oara in schimb nu a mai descarcat-o. A picat puntea pur si simplu si nu mai aveam servo.
  • kratt

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si eu am avut "n"surprize cu alternatorul,multe din cauza pieselor de calitate ce lasa de dorit,nu te contrazic,nu sunt electrician de meserie,m-am documentat doar din curiozitate si de placere despre alternator,rolul puntii de diode este de a transforma tensiunea alternativa in tensiune continua,nu prea inteleg cum sa devina consumator...dar repet,nu te contrazic!
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Astazi am pornit masina cu o alta baterie si am verificat incarcarea cu motorul pornit , se pare ca alternatorul e mort , valoarea la masuratoare a fost de 12,77 V.....intrebarea mea ar fi daca as putea merge cu masina asa doar pe baterie aprox 20 de km pana la service tinand cont ca e si un scurt pe undeva in alternator deoarece am servo functional in continuare cu contactul pus, sau trebuie sa dau jos alternatorul acasa si sa merg cu el la un electrician ?
  • kratt

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nu poti merge 20km cu servo functional alimentat doar de baterie,consumul pompei este foarte mare,in maxim 10km ti se opreste sigur.ai doua variante:ori dai alternatorul jos si mergi cu el la electrician cum ai zis si tu, ori scoti siguranta de la servodirectie si mergi cu masina la atelier daca nu te descurci cu demontatul...
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
kratt a scris:nu poti merge 20km cu servo functional alimentat doar de baterie,consumul pompei este foarte mare,in maxim 10km ti se opreste sigur.ai doua variante:ori dai alternatorul jos si mergi cu el la electrician cum ai zis si tu, ori scoti siguranta de la servodirectie si mergi cu masina la atelier daca nu te descurci cu demontatul...

ai cumva idee care este siguranta de la servo pt astra g y17dt
  • serifu20

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
kratt a scris:gata,am gasit buba,poate mai are si altcineva problema asta si il ajuta.de vina a fost releul din alternator,cu toate ca era nou.dupa schimbare totul functioneaza ok,pompa servo imi pleaca dupa pornirea motorului,ledul martor din bord se aprinde normal.releul oricum dadea semne de oboseala,atat farurile cat si lumina din bord prezenta fluctuatii iar incarcarea varia intre 14.7-15v!


si mie imi face fluctuatii destul de mari dar numai dupa ce a stat motorul oprit cateva ore. daca circul putin cu el sa se incalzeasca motorul nu mai face nimik. Sa fie de la releu? Eu am un astra g Y20DTH 2001 an si oare si eu am servo electric? si mai o intrebare caseta de directie imi bate putin, exista ceva metode de strangere a arcului cremalierei, cum au unele casete?
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
serifu20 a scris:
kratt a scris:gata,am gasit buba,poate mai are si altcineva problema asta si il ajuta.de vina a fost releul din alternator,cu toate ca era nou.dupa schimbare totul functioneaza ok,pompa servo imi pleaca dupa pornirea motorului,ledul martor din bord se aprinde normal.releul oricum dadea semne de oboseala,atat farurile cat si lumina din bord prezenta fluctuatii iar incarcarea varia intre 14.7-15v!


si mie imi face fluctuatii destul de mari dar numai dupa ce a stat motorul oprit cateva ore. daca circul putin cu el sa se incalzeasca motorul nu mai face nimik. Sa fie de la releu? Eu am un astra g Y20DTH 2001 an si oare si eu am servo electric? si mai o intrebare caseta de directie imi bate putin, exista ceva metode de strangere a arcului cremalierei, cum au unele casete?





fluctuatile vin de la puntea de diode. si nu e problem. atat cat merge nu ai dc sa te sperii. orcum e bn sa iti cumperi piesele de pe acuma, sa fii pregatit
  • kratt

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
arroyo,incearca siguranta 23.
madboy,tin sa te contrazic,cum am spus si mai sus,rolul puntii de diode este de a transforma tensiunea alternativa in tensiune continua,de vina la serifu20 tin sa cred ca este releul.
viteza de rotire a motorului (turatia) influenteaza direct viteza de rotire a alternatorului, implicit viteza de variatie a fluxului magnetic si deci tensiunea furnizata de alternator. pentru alimentarea consumatorilor insa este nevoie de o tensiune constanta.
aici intervine rolul releului regulator, care controleaza tensiunea indusa in rotorul alternatorului, prin micsorarea acesteia pe masura ce creste turatia alternatorului,astfel la iesire tensiunea va ramane constanta.
ar fi bine de verificat incarcarea in timpul acelor fluctuatii in ce parametrii se afla,nu stiu cat de bine le face la calculatoare...
  • petricanicolae

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cumpara alternator nou si ai scapat de necazuri
  • serifu20

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
usor de vorbit greu de facut. 1700 RON parca am fi nepotii lui Boc.
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema intr-un service in schimbul a 350 lei . am avut releul si puntea cu diode arse .
  • kratt

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sper ca 350lei cu tot cu piese!punte diode 100lei,releu 90 lei,restu...manopera!
  • serifu20

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2009

  • Mesaj Privat
stie cineva raspunsul si la intrebarea aceasta? caseta mea de directie imi bate putin, exista ceva metode de strangere a arcului cremalierei, cum au unele casete? nush ce caseta am cu servo electric sau mecanic. Am un opel Astra G 2001 motor 2.0 diesel Y20DTH. Ms
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
kratt a scris:sper ca 350lei cu tot cu piese!punte diode 100lei,releu 90 lei,restu...manopera!

100 lei releu + 150 lei diode +100 lei manopera =350 de lei
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am si eu probleme cu servodirectia acum iarna merge greu directia dimineata la rece dar daca merg mai mult isi revine si merge usor. alternatorul l-am schimbat acum un an cu unul nou si vad ca incarca normal nu am avarii in bord totul merge corect . daca stie cineva de la ce este sa-mi spuna si mie. sigur e ceva cu servo dar nu stiu ce? masina e astra g 2001 y17dt isuzu. Mentionez ca vara servodirectia merge usor tot timpul.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Alternatorul... Wink
  • puiuchelie

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:am si eu probleme cu servodirectia acum iarna merge greu directia dimineata la rece dar daca merg mai mult isi revine si merge usor. alternatorul l-am schimbat acum un an cu unul nou si vad ca incarca normal nu am avarii in bord totul merge corect . daca stie cineva de la ce este sa-mi spuna si mie. sigur e ceva cu servo dar nu stiu ce? masina e astra g 2001 y17dt isuzu. Mentionez ca vara servodirectia merge usor tot timpul.

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR