- alexclipea
- OP
- 230 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Vectra 2002 1.8 16 v
- Dambovita
alexclipea
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2002 1.8 16 v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
salut.nu stiu daca s-a mai discutat probelema asta sau daca a mai patit cineva.am o vectra c 2002 si de vreo 2 zile nu mai imi functioneaza stergatorul p partea dreapta,s-a desfacut din mecanismul de sub parbriz,unde pare ca este prins in nituri sa ceva de genu,cu niste cauciuc in capat.nu prea stiu bine sa explic.daca are cineva idee cum se poate remedia treaba asta.cu ce sa il prind inapoi,pt ca acum are un joc,si de cate ori in pun la loc nu rezista mai mult de cateva "curse"ale stergatoarelor.multumesc
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- alexclipea
- OP
- 230 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Vectra 2002 1.8 16 v
- Dambovita
alexclipea
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2002 1.8 16 v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Din cate stiu bratul stergaorului intra pe un filet conic. Daca s-au uzat dintii filetului ar trebui schimbatl. In mod normal introduci bratul stergatorului in filetul acela conic, strangi piulita cu o tubulara (de 13 parca) si apoi pui dopul de plastic. Verifica daca nu sunt tocite canelurile de pe piesa metalica in care introduci bratul stergatorului!
- alexclipea
- OP
- 230 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Vectra 2002 1.8 16 v
- Dambovita
alexclipea
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2002 1.8 16 v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,593 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Cum ti-a spus si @blue_maniak,bratul stergatorului intra pe un ax conic.Axul respectiv are caneluri longitudinale pentru a impiedica invartirea in gol.Daca,canelurile s-au tocit trebuie sa schimbi axul sau tot mecanismul(nu stiu daca axul este demontabil).Daca,canelurile sunt in ordine verifica sa nu ai bratul crapat(partea rotunda care intra pe ax).
Daca tot nu esti impacat sau nu am inteles noi la ce te referi,pune o poza si fa un semn la partea care te referi.
Daca tot nu esti impacat sau nu am inteles noi la ce te referi,pune o poza si fa un semn la partea care te referi.
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- alexclipea
- OP
- 230 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Vectra 2002 1.8 16 v
- Dambovita
alexclipea
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2002 1.8 16 v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- braica daniel
- *
- 14 mesaje
- din 07 Mar 2011
- Vectra 2004
- Olt
braica daniel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2011
- Mesaj Privat
- challange30
- *
- 40 mesaje
- din 28 Jun 2010
- Vectra 2005
- Constanta
challange30
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
Omega
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Am inteles ce ai patit, da jos bratele stergatoarelor cu motor cu tot. O sa te chinui putin sa le scoti de pe axul lor. Poti folosi o presa de stergatoare daca ai, si sa fie de buna calitate ca altfel se rupe. In caz ca nu ai presa iti recomand un ciocan. Bati cu ciocanul pana ies ambele brate. Dai grila de plastic la o parte si scoti tijele si motorul.
Vezi acum unde e buba. eventual verifica aritculatiile daca se misca cu usurinta. In caz contrar greseaza-le. Stiu ca sunt foarte scumpe tijele si motorul. Un prieten cu un GTS 2.2dti a preferat sa le repare el cu platband.
Necesare 2 persoane pentru aceasta lucrare de remediere.
Succes
Vezi acum unde e buba. eventual verifica aritculatiile daca se misca cu usurinta. In caz contrar greseaza-le. Stiu ca sunt foarte scumpe tijele si motorul. Un prieten cu un GTS 2.2dti a preferat sa le repare el cu platband.
Necesare 2 persoane pentru aceasta lucrare de remediere.
Succes
- challange30
- *
- 40 mesaje
- din 28 Jun 2010
- Vectra 2005
- Constanta
challange30
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
Omega
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
challange30 a scris:Multumesc Omega. Am rezolvat problema, desi a fost chin la demontarea axului. Aveam iarasi, depunere ( un fel de rugina, calamina etc ) la articulatii. L-am uns bine si sper sa nu se mai depuna asa repede. Pe curand
Cu placere challange30, era o depunere gen calcar, ce se strange apa cu lichid de parbriz, praf, florile pomilor, nectar. In general asta e buba cea mai ieftina la toate masinutele. La un atelier service de cartier operatiunea costa in jur la 100 lei.
Calamina nu prea are cum sa fie deoarece calamina este un reziduu provenit din arderea combustibilului intr-un motor cu ardere interna. Se gaseste pe galeria de evacuare sau in filtru anti particule.
Ma bucur ca am fost de ajutor o zi buna, sanatate.
bobo1
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
salut,aceeasi problema am si eu la un opel vectra c din 2004,numai ca mie nu-mi merg singure si trebuie sa le opresc eu cu mana dupa ce le pornesc,am pb asta de cand am luat masina,sigurantele sunt bune,releele sunt bune....si normal cand trag de maneta la mine ar trebui sa plece singure si sa stropeasca...da nu se intampla asta...de stropit stropesc cam o data la o luna si atat,temporizatorul nu merge nici el..poate sa ma ajute cineva?bafta
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
bobo1
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
bobo1
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Pai daca diagnoza zice ca nu e de la cim incearca sa demontezi motorasul sa vezi care e situatia acolo...
Diagnoza la cim se face fara demontare...
Eu am facut o diagnoza mai demult pe aceeasi problema si s-a dovedit ca cim trimitea aiurea comanda, erau contactele de la maneta murdare si faceau punte fara sa actionezi maneta. S-au curatat acestea (nu stiu cum a facut asta proprietarul, el a fost doar la diagnoza la mine) si s-a rezolvat problema.
Diagnoza la cim se face fara demontare...
Eu am facut o diagnoza mai demult pe aceeasi problema si s-a dovedit ca cim trimitea aiurea comanda, erau contactele de la maneta murdare si faceau punte fara sa actionezi maneta. S-au curatat acestea (nu stiu cum a facut asta proprietarul, el a fost doar la diagnoza la mine) si s-a rezolvat problema.