- turbojack
- OP
- 124 mesaje
- din 15 Jul 2006
- Cluj
turbojack
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2006
- Mesaj Privat
Astra 2001, 1.7 DTI
Scurta istorie : saptamina trecuta este parcata seara.Dupa citeva zeci de minute se doreste repornire si nu mai porneste.Dimineata urmatoare insa,porneste la sfert de cheie.
Azi face un drum la munte de 30 km.Peste zi porneste bine mersi,insa dupa-masa la fel acelasi simptom,se invirte motorul in draci insa nu porneste.
Curent la bujii vine,normal temporizat.
Cind invirti motorul, nu iese deloc fum,sau miros de motorina nearsa.
Credeam initial ca e de la motorina (congelata).
Insa temperatura ambientala era astazi de 14-16 grade iar simptomul a fost la fel.
Am lasat masina in coborire,si cu contactul pus am incercat sa o pornesc asa.La un momentat a pornit insa doar pentru citeva secunde.
Aveti ceva sugestii ce ar putea fi?
Scurta istorie : saptamina trecuta este parcata seara.Dupa citeva zeci de minute se doreste repornire si nu mai porneste.Dimineata urmatoare insa,porneste la sfert de cheie.
Azi face un drum la munte de 30 km.Peste zi porneste bine mersi,insa dupa-masa la fel acelasi simptom,se invirte motorul in draci insa nu porneste.
Curent la bujii vine,normal temporizat.
Cind invirti motorul, nu iese deloc fum,sau miros de motorina nearsa.
Credeam initial ca e de la motorina (congelata).
Insa temperatura ambientala era astazi de 14-16 grade iar simptomul a fost la fel.
Am lasat masina in coborire,si cu contactul pus am incercat sa o pornesc asa.La un momentat a pornit insa doar pentru citeva secunde.
Aveti ceva sugestii ce ar putea fi?
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- turbojack
- OP
- 124 mesaje
- din 15 Jul 2006
- Cluj
turbojack
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2006
- Mesaj Privat
popescu iulian a scris:duo la tester si iti spune daca e senzorul de pe axul cu came sau de pe vibrochen. Din cate reiese se pare ca e de la injectie treaba, e specifica la 1,7.
Am lasat masina la OPEL.Miine vad ce zic astia de aici.
Contorul banilor a inceput sa se invirta?
Este atit de des intilnit acest defect la 1.7 DTI ? Mizerabil motor.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
teador
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
-am avut si eu aceeasi problema cu masina opel astra 1,7dti si dupa ce mi-au spus ca de vina este calculatorul de injectie si care bineinteles ca l-au schimbat (Opel Cesara Bacau),am avut marea surpriza sa constat ca numai dupa o zi se intampla acelasi lucru(adica nu pornea),m-am reantors la firma si surpriza defectul era un lucru minor:"un simplu releu ce se afla in cutiuta dreptunghiulara- cea care este putin mai mare,in partea stanga in compartiment motor"-acolo sunt doua randuri de relee iar ala cu problema a fost rel. nr. 3 nr. din fata in spate randul 1 " iar banii care mi-au fost incasati pe calculator"58 000 000"mi-au fost stornati.Acum totul este OK
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Am intalnit aceasta problema la un coleg ce avea un motor de 2,2 pe un Vectra 2001. Dupa ce statea ceva timp neponit(de la 5-6 ore in sus) nu mai pornea.Defectul a fost......... niste simeringuri la supape...nu mai inchideau si intra ulei in camerele de ardere...Nu au fost foarte scumpe..Dupa ce le-a schimbat, totul a fost k. Masina avea vreo 200 mii Km.
Am intalnit aceasta problema la un coleg ce avea un motor de 2,2 pe un Vectra 2001. Dupa ce statea ceva timp neponit(de la 5-6 ore in sus) nu mai pornea.Defectul a fost......... niste simeringuri la supape...nu mai inchideau si intra ulei in camerele de ardere...Nu au fost foarte scumpe..Dupa ce le-a schimbat, totul a fost k. Masina avea vreo 200 mii Km.