Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • cattanni

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o Vectra diesel, motor X17DT, din 1997, 260000KM, fara AC. Cand o pornesc, relantiul sta la 400-500 rotatii, iar daca o aceelerez tiuie foarta tare. Din cate am vazut, sunetul se aude in zona curelelelor de la alternator. Daca o las 5-7 min, turatia urca aproape de 1000 si daca accelerez, tiuitul nu se mai aude, dar daca aprind farurile pe faza scurta sau dau pe dezaburire luneta, turatia scade iar si trebuie sa mai astept cam 5 min pana isi revine.
Mai are cineva aceeasi problema? Eu am mai intrebat diverse persoane si mi s-au dat mai multe raspunsuri: trebuiesc schimbate curelele de la alternator, trebuie schimbat uleiul motor (acum am 15w40), sau problema este de la rulmentii de la pompa de apa (pe care am schimbat-o acum un an si jumatate).

Multumesc si va rog sa ma ajutati cu un raspuns.
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cureaua de accesorii a fost schimbata ?
  • cattanni

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu am schimbat cureaua.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Atunci trebuie sa ai in vedere acest lucru banuiesc ca atunci cand ai schimbat pompa de apa ai schimbat si distributia ?
  • cattanni

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Atunci am schimbat pompa de apa, fara distributie. Aveam 30000 Km de la ultima schimbare a distributiei.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pai masina spui ca are 260000 de km ar fi cazul sa-i faci operatia de schimbare a curelei de accesorii,evident tiuitul si mie mi-a aparut cateodata (masina mea are 40000 de km) dar era de la umezeala de afara desi sunt convins ca trebuie sa ma gandesc serios la un schimb al curelei de accesorii, undeva pe la 60000 de km la tine deja sunt impliniti de mult.


  • cattanni

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am sa schimb cat de urgent cureaua de accesorii si sa vad daca mai face la fel.

Ms mult
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Verifica si rulmentii sau celelalte componente din alternator. Din ce ai scris mai sus, alternatorul sau pompa de apa se opun motorului imediat dupa pornirea la rece.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR