Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • danx2003

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un astra G 2003 y17dt. am desfacut bateria pentru ca nu mai avea curent, am pus alta si nu vrea sa mai porneasca. In prealabil am schimbat si modulul airbag cu unul sh de la alta masina pt ca la mine sarisera airbagurile. Sa se fi intamplat vreo problema?
Am scanat cu OP COM si am urmatoarele erori:

P0602 - Control Module Programming Error
(00) - Present

P1614 - Wrong Transponder Key
(04) - Present

P1614 - Wrong Transponder Key
(00) - Present

Opcom arata la baterie 11,5V. Dat reset la immo si ecu, le-am reprogramat , opcom a dat successfully programed, apoi la programarea transponder key, scrie urmatoarele: programming....old key detected...security code ok...... programmming please wait.......turn off ignition.......turn on......... Wrong TP key..... learning key fail.

Ce este de facut?

Va multumesc si astept un sfat daca se poate.


Skip ads

  • mar77

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Pentru ca ai dat reset la imo si la ECU nu iti mai recunoaste cheia, din nefericire, o cheie cu un cod deja stocat nu mai poate fi reprogramata, cauta pe internet chip pentru cheie, ar trb sa fie 40-50 lei si mergi la programare, la reprezentanta o cheie noua e 150 e Smile iar la magazinele de profil 150-300 lei, cu programatul te pot ajuta eu
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Din pacate ai o problema de soft in ECU,pe care nu o poti repara cu OP-COM, iar din fericire se pot programa aceleasi cip-uri.
  • danx2003

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspuns.
Da se poate da erase si reprograma (relerning) la vechea cheie. Probleme este ca la mine nu vrea si nu stiu care sa fie cauza. Ma gandeam ca poate a mai programat cineva chie la opel astra g 200-2003 folosind opcom.
  • danx2003

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2010

  • Mesaj Privat


asta e ce am gasit pe auto cod
  • marokanu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2010

  • Mesaj Privat
S-a mai lovit cineva de problema asta ? Aceeasi problema o am si eu la un opel astra g 2000 y17dt. Programming....old key detected...security code ok...... programmming please wait.......turn off ignition.......turn on......... Wrong TP key..... learning key fail. A gasit cineva rezolvarea cu OP-COM ?

Multumesc

danx2003 a scris:Salut,
Am un astra G 2003 y17dt. am desfacut bateria pentru ca nu mai avea curent, am pus alta si nu vrea sa mai porneasca. In prealabil am schimbat si modulul airbag cu unul sh de la alta masina pt ca la mine sarisera airbagurile. Sa se fi intamplat vreo problema?
Am scanat cu OP COM si am urmatoarele erori:

P0602 - Control Module Programming Error
(00) - Present

P1614 - Wrong Transponder Key
(04) - Present

P1614 - Wrong Transponder Key
(00) - Present

Opcom arata la baterie 11,5V. Dat reset la immo si ecu, le-am reprogramat , opcom a dat successfully programed, apoi la programarea transponder key, scrie urmatoarele: programming....old key detected...security code ok...... programmming please wait.......turn off ignition.......turn on......... Wrong TP key..... learning key fail.

Ce este de facut?

Va multumesc si astept un sfat daca se poate.


  • danx2003

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Ceea ce pot sa iti spun este ca se poate rezolva cu GM Tech2 - cel original, care costa vreo 2000E. OPCOM se pare ca are probleme si nu poate programa in anumite cazuri. Am incercat cu versiuni de software diferite inclusiv versiuni drivere diferite si chiar si cu laptop cu WinXP si Win7. Fara nici un rezultat. Am vb cu cineva care a avut probleme asta cu programarea cheilor vechi si a ECU, le-a rezolvat cu TECH2 original. Daca are cineva idei sau poate descrie clar pasii cum se poate face o astfel de programare ar fi f bine.

un link: http://www.digital-kaos.co....not-start-151717/
  • danx2003

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2010

  • Mesaj Privat
REZOLVAT cu TECH2 GM. Chip nou la cheie. cele vechi nu au mai putut fi programate. cod chip: PCF7935 ID 40. le gasiti pe okazii sau pe www.carpulse.ro
Programarea trebuie facuta pe un chip virgin, blank, care poate fi programat numai o sg data. Se poate face si cu OPCOM programarea, asa a spus baiatul de la service.
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut, am aceeasi problema ca si tine si sunt f disperat ca nu o pot rezolva.
te rog mult, daca poti sa ma ajuti.....
suna-ma te rog,, sau da-mi un bip ca te sun eu:
0724 057 932. Mihai.
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
REZOLVAT !

Multumesc foarte mult colegului DB77AAA, un om foarte de treaba, de mare ajutor in comunitatea ClubOpel!
Recomand cu mare incredere serviciile colegului DB77AAA !
  • Daragiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut,vad ca nu s-a mai discutat de mult pe acest subiect , dar exact aceeasi problema o am si eu,coduri eroare p0602 ,p1610 ,ii dau la automat,porneste si dupa 2 3 secunde moare..doar ce apuc sa accelerez o data ..ce sa ii fac, cine poate sa ma ajute ca nu stiu ce sa-i mai fac.incercand sa o pornesc i-am stricat electromotoru ,apoi i-am schimbat calculatorul de injectie ,electrovalva de pe pompa ,inainte de toate astea i-am curatat egr si admisie, cand sa le pun la loc , recunosc..am facut o greseala, mufele de pe calculator ,mufa K care vine dinspre baterie am pus-o jos in locul mufei M , si mufa M in locul mufei K , si am incercat toata ziua sa o pornesc asa, pana i-am stricat electromotoru, abea seara mi-am dat seama si am pus mufele cum trebuie, am tractat-o ( o facusem si inainte cu mufele puse gresit si nu pornea delocc) acum a pornit imediat, eram fericit gata a inviat, acum fiindca nu mai aveam baterie era noapte , am zis sa o las pana dim sa incarce .. dimineata nu mai pornea la cheie delocc, si a inceput sa clipeasca masinuta cu cheita din bord,am facut testul cu pedalele, erorile astea doua ,am pus si testeru pe ea, tot aceleasi erori , si nu se steu..mi-a mancat zilele masina asta, de cand m-a accidentat un nene , numai probleme am ,initial credeam ca , cu o bara capota aripa dreapta far dreaptasi radiatoare rezolv, dar dupa 5 min de stat la relantiu masina dupa ce am pus radiatoarele si toate celelalte, a murit turbina mare fum pe esapament,s-a turat singura a mancat aproape tot uleiu ,oprit motoru la timp, dat turbina jos ,joc mare..schimbat turbina , apoi au urmat alternator electromotor,calculator pe langa alte probleme cum ar fii 5 litri de apa la pasager si in spate dreapta..si altele..in fine sa revenim,ce sa fac?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
citeste ce a fost scris mai sus si mergi daca nu la un dealer opel sa iti schimbe chip-urile din cheie sa le reprogrameze cu Tech 2. Restul problemelor o parte sunt si din cauza ta... (calculatorul pus invers, trasa cu sufa si altele)...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu e nevoie sa schimbe cipurile...
am rezolvat astfel de probleme doar prin rescriere ECU cu Tech2 GM.
Succes!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
deci in concluzie fara Tech2 tot nu scapa Smile mersi marius pentru completare...
  • Daragiu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2013

  • Mesaj Privat
REZOLVAT , Multumita colegului DB77AAA, Un mare om,care a avut rabdare sa ma ajute cu rezolvarea problemei.
RECOMAND cu incredere serviciile colegului DB77AAA. Multumesc
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai pune si solutia care a dus la rezolvarea problemei sa stie si altii unde sa caute si ce sa faca in caz aseamantor cu al tau ca asa daca ramai doar tu cu solutia care mai este rolul forumului?...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mikiboy, la el problema suna asa(oricum a rezolvat problema, nu cred sa mai urmareasca discutia):
Colegul @Daragiu a facut cateva greseli si banuiesc ca pana acum a apelat la cine nu trebuie. (Ma gandesc ca atat poate oferi Bucurestiul si ale sale serviceuri, pentru probleme banale, solutii complicate)
Dupa unele erori in montarea componetelor pe masina, a reusit in cele din urma sa monteze totul corect. Are 1.7 Y17DTx cu Delco ECM. A mai incercat sa porneasca dar cu bateria mult prea descarcata - la acest tip de ECU/ECM se pierd informatiile legate de partea de IMMO daca se insista pornirea cu bateria prea slaba. Practic se reseteaza ECU.
Nu stiu cum a gasit anuntul meu cu interfete. Vanzandu-i o interfata, lasand la o parte aspectele financiare, am incercat sa il ajut si in rezolvarea problemei, desi distanta era mult prea mare. Solutia a fost imperechere IMMO cu ECM. A fost putina aventura pana a gasit codul de securitate corect. Imperecherea am reusit-o eu de la distanta, facand propriu zis codarile necesare cu OPcom-ul de la mine.
In cazurile identice cu cel de sus, ramane totusi eroarea P0602 - Control Module Programming Error(banuiesc ca sa compromis ceva harti) , chiar daca motorul porneste si functioneaza normal. Nu se poate sterge doar decat prin resoftarea ECU la care trebuiesc alte scule.
Ca o concluzie, sa spunem ca acest caz daca ajungea pe mana colegilor @[editat] sau @dancuciureanu(e doar un exemplu, avem multi oameni specialisti in tara), stiau exact cu ce se manaca si rezolva problema fara nici o bataie de cap. Interesant e ca a incercat un coleg bucurestean dotat cu aparatura GM WTF? (activeaza si pe acest forum) sa intervina acolo, si probabil nu numai el, problema fiind ca lucrand intr-o reprezentanta sau nuj ce mare service laudat la noi pe forum, au intiparite solutii mult prea complicate, ba mai mult, s-a invocat ECM compromis si alte ciudatenii, nici macar nu s-a identificat corect problema. Banuiesc ca astfel de solutii se adopteaza pentru a "jumuli" clientul cat mai mult.


In completare daca vrei iti descriu si cazul colegului @mihai_b18, care a cumparat o interfata OPcom de la altcineva si a venit la mine sa il ajut sa rezolve probleme Mr. Green
  • t3r3nt32000

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2008

  • Mesaj Privat
danx2003 a scris:Salut,
Am un astra G 2003 y17dt. am desfacut bateria pentru ca nu mai avea curent, am pus alta si nu vrea sa mai porneasca. In prealabil am schimbat si modulul airbag cu unul sh de la alta masina pt ca la mine sarisera airbagurile. Sa se fi intamplat vreo problema?
Am scanat cu OP COM si am urmatoarele erori:

P0602 - Control Module Programming Error
(00) - Present

P1614 - Wrong Transponder Key
(04) - Present

P1614 - Wrong Transponder Key
(00) - Present

Opcom arata la baterie 11,5V. Dat reset la immo si ecu, le-am reprogramat , opcom a dat successfully programed, apoi la programarea transponder key, scrie urmatoarele: programming....old key detected...security code ok...... programmming please wait.......turn off ignition.......turn on......... Wrong TP key..... learning key fail.

Ce este de facut?

Va multumesc si astept un sfat daca se poate.





Si mie mi-au sarit airbagurile...dar eu nu am urmarit "mitul urban" cum ca trebuie sa schimbi si modulul airbag....doar am schimbat airbagurile....am inchis circuitul...au o clema care trebuie sa faca click cand o pui inapoi...daca nu face click, atunci nu functioneaza si iti arata ca nu ai airbag. Incearca sa pui modulul vechi inapoi si vezi daca functioneaza! O zi buna!
  • deyandrey16

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2012

  • Mesaj Privat
stie cnv cum pot afla cu op-com codul de securitate al ECU ? ca sa pot intra si reprograma un chip nou ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ce model/ECU? Ce OPcom?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR