Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • skarface

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2014 z12axr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Domnule Dan,
Din discutiile de pe forum am inteles ca avem in Valeni de Munte un mecanic sau electrician auto priceput pe care-l cunoasteti.
Puteti sa-mi dati si mie telefonul dumnealui. Multumesc.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai stiu nimic de Emil, numarul de tel apare nealocat.
  • skarface

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2014 z12axr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am facut testarea si diagnoza in service si singura eroare este P1523 -defectiune motor clapeta acceleratie,eroare in functionare.
cel care a facut testul crede ca este un defect la placa pe care sunt fixate potentiometrele. ce ma sfatuiti? sa caut un throttle second? pentru ca unul nou este in jur de 2200 ron.
  • skarface

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2014 z12axr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pot sa desfac throttle si sa fac masuratori.schema electrica pe care ati anexat-o la postul pentru agila este valabila si la
corsa z 10 xep? motorasul se alimenteaza la 5 volti.pot sa-l probez cu 12 volti?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schema ar trebui sa fie cam la fel, odata desfacut vezi tu pinii ce si cum. Motorasul nu stiu la cat il alimenteaza ECU, incearca la 5V prima data, in PC ai garla fir rosu si negru, 12V galben si negru.
  • skarface

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2014 z12axr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
domnule dan
am masurat rezistenta intre pini mufa throttle conform schitei anexate de dv.si valorile sunt, cu foarte mici diferente,bune. exceptie fac pini
1-4,unde am gasit la motor 2,4 ohm fata de 5 cit spuneati ca trebuie sa fie. am alimentat motorul si se invirte fara ezitari . l-am intrebat pe elecricianul care a facut testarea daca e posibil ca throttle sa nu primeasca curent de la ecu si raspunsul afost ca nu este posibil pentru ca
vedea pe tester si la ecu nu apar probleme. multumesc.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Spune si nou ce tensiune ai pe pinii 1 si 4, in conectorul care vine din ECU.
  • skarface

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2014 z12axr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut. cum trebuie sa procedez? scot mufa de la throttle,pun contactul pe pozitia 2 si masor intre 1 si 4? multumesc.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Exact.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Prostii de electrician. Caz recent cu P1500 P1523 la Agila Z10XE, am pus alta placa, alt throttle si la fel. Telefon si primit ECU cu chei, IMO, buson si incuietori, montat si merge perfect.
La montare de alt ECU iti trebuie cod de securitate de pe carpas si daca nu ai il scoti de la reprezentanta sau de la un 'destept' in cateva secunde. ECU care vine trebuie sa fie resetat pe masina donatoare. pentru a fi programat pe masina ta. Daca ECU nu este resetat iti trebuie si IMO + cip cheie si restul face 'desteptul'. Este si varianta cu ECU neresetat dar iti trebuie 'desteptul utilat'. La Corsa ta codul de securitate este si in instrumente si body control, astea se reseteaza si reprogrameaza ca altfel nu pornesti in veci. Dupa asta se fac alte programari de ABS, AC-clima etc.
Ai grija :
1. ECU sa fie de Z10XEP ca daca e de Z12XEP motorul porneste si merge ca naiba, trebuie resoftat ECU si nu e ceva simplu.
2. Multi de la dezmembrari (mai toti) nu reseteaza ECU ba mai rau iti trimit desperecheate, adica alt IMO, alte cip etc.

Intre 1 si 4 trebuie sa fie maxim 5,2V depinde cum calci acceleratia, clapeta tin minte ca se deschide abia dupa pornire (poate gresesc). Daca schema pini de la Z10XE este identica cu a ta poti pune de proba unul chiar daca furtunele vin diferit ca pozitie, la diametru intrare in admisie parca seamana.
Curata mufele de la ECU, poate ai o sansa ...
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cel mai usor ar fi sa probezi un alt throttle, si in caz ca nu poti face acest test, iti recomand masuratoarea intre pinii 1 si 4, si de preferat este sa fie cuplat aparatul de masura atunci cand dai cheia pe pozitia a 2-a ( ignition ) si in caz ca nu citeste nimica aparatul de masura, incearca sa calci si pedala de acceleratie sa vezi daca ai un raspuns, asta este ca sa putem vedea ca misca ECU-ul.
In cazul fericit, in care e posibil sa gasesti contact imperfect, harness intrerupt, throttle busit, rezistente de contact si altele...( toate astea de la motor spalat), te-ai scoate mai bine la bani.
Cu cat ne dai mai multe detalii cu atat raspunsurile vor fi mai ferme.
  • skarface

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2014 z12axr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
multumesc mult. am alimentat motorasul la o sursa stabilizata de 5 volti si deschide fara probleme clapeta de accelaratie la maxim.
verificat potentiometri si circuite throttle si nu sunt probleme.parerea mea e ca nu-i vine curent de la ecu. cei de la service au ramas
uimiti ca l-am desfacut si verificat si mi-au spus sa-l montez pe masina ca sa mai poata face un test si verifica daca problema este din alta
cauza. va tin la curent cu mersul reparatiei.
  • skarface

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2014 z12axr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Dupa verificarea amanuntita a throttle body-ului am concluzionat ca acesta este perfect functional.Mai ramasese cablajul si ECU.Am luat legatura cu maiandrei si,pe raspunderea mea,a comandat ECU nou,pentru ca second nu am gasit desii am cautat o luna de zile,l-a montat,programat si masina a pornit la sfert. Acasa am desfacut capacul de plastic al ecuului defect si am gasit arsa,in mijlocul montajului,o piesa,cred condensator,care era carbonizata si din care a curs putin ulei. Tot montajul este microelectronica si nu cred ca se poate repara .O sa-i fac poza si o so atasez la urmatorul mesaj.
Multumesc domnului DAN CUCIUREANU si lui SCANX pentru sfaturi.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cu placere. Si daca vrei sa arunci ECU-ul, mi-ar fi mie de folos sa-l studiez.
  • ag85mfa_max

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua, sunt nou pe forum , si am o mare problema cu care ma confrunt de ceva vreme. O sa incep de cand mi-a aparut problema...
Intr-o zi am plecat cu masina cum am facut-o de fiecare data, dupa c am plecat cu masina la aproximativ 200 de metrii de parcare sa aprins masinuta cu cheita si mi-a taiat puterea. Am tras masin pe dreapta am oprit motorul si am pornit masina iar, masinuta era tot acolo. Am pus maina pe tester si imi dadea eroarea p1526(2) .Initial am crezut k este T B ,am facut schimb cu un alt tb si aceesasi chesyie,dupa care la ceva timp am schimbat ecu si tb pentru k mi-am bagat eu nasul in el si l-am stricat. Dupa c le-am schimbat am sters erorile cu testerul a mers perfect. Dupa c am am opritsi am repornit mi sa aprins iar masinuta. Am pus dinou testeru pe masina si mi-a dat urmatoarele erori:
P1523-(2)
P1500-(Cool
P0340-(1)
P1500-(2)
P1526-(3)
P1526-(1)
Dupa ce le-am sters a mai ramas P1526-(1),care dupa 3/4 incercari de stergere a disparut sia aparu P1500. Sintomele pe care le are dupa c am schimbat ecu si throttle este k la prima pornire nu se accelereaza mai mult de 1400. O opresc si orepornesc si merge k si cum nu ar avea nici o eroare, dar masinuata se aprinde cand vrea ea.... Stie cineva cum se poate remedia aceasta situatie ?
Multumesc anticipat
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea, nu stiu cum sa incep da eu nu mai stiu ce sa ii fac la masina asta, de cateva zile tot imi dadea in nas adica nu se mai accelera si nu mergea rotund i-am citit codurile de eroare si avea p0120, si p0220 din ce am citit ar fi clapeta de acceleratie, dupa modelul Dn. Dan am dato jos si am facuto luna am datot si cu sprey pentru contacte in interioru capacului negru iam schimbat si bujiile si tot degeaba, acuma mai nou am becul cu cheita aprins da nu ma mai lasa sa citesc codurile cu metoda "pedalele", va rog ajutati-ma si pe mine cu ceva sfaturi ca chiar nu stiu ce sa ii mai fac Sad
Multumesc
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu ceva informatii poate ma ajuta cineva, masinuta cu chita nu se stinge si are momente cand scade turatia motorului si tot nu ma lasa sa citesc codurile de eroare cu pedalele are cineva vrun fel de explicatie de ce nu ma lasa ca eu chiar nu imi explic. In timp ce masina era pornita am scos si mufa de la clapeta de acceleratie sa vad daca face ceva si se turaza singura de nebuna. Am mai desfacut si bujiile inca odata sa vad daca sunt ok si par ok. AA inca un amanunt cand masina este pornita se aude un pliscanit din cand in cand parca ar fi coart delea de bricheta in dreptul bobinei de inductie e posibil sa fure curent da chiar daca fura de ce nu ma lasa sa citesc codurile de eroare. Mulrumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Spray de contacte contine ulei de obicei, daca ai pelicula de ulei formata cauta de spala cu unul care nu contine ulei.
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
dn. dan am curat cu unu care nu lasa pelicula de ulei G20 se numea, am fost la cineva cu tester si mi-a zis ca 90% e clapeta de acceleratie ca ii aparura codurile 0120 si 0220 da cica 10% ar putea sa fie calculatorul acuma nu stiu ce sa zic, sper sa gasesc pe cineva si sa pun clapeta de pe masina lui sa vad daca se schimba treaba si peaia de pe masina o sa o mai dau odata jos sa o mai curat desi am facuto impecabila ,am comandat si tester la colegul angi si sper sa o dumiresc pana la urma. Da clapeta de la z10xe e la fel ca z12xe ca las ruga pe colgul stefan daca poate sa ma ajute si pe mine cu clapta lui putin sa fac proba.Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Clapeta este identica Z10XE cu Z14XE si am intalnit proaste la potentiometri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR